Huvittaa koko tää Bakerin "kännikohu"..Mitä sitten, jos ukko on ollut juhlimassa omalla ajallaan. Kaveri on luvannut olla Mikkelissä tiettynä päivämääränä ja on sen pitänyt. Eikö se ole siinä?
Mitähän varten muiden pelaajien kännäilyistä ei kirjoiteta, vai eikö muut pelurit osaa ryypätä ollenkaan?
Baken tekemisistä kirjoitetaan tasan siksi, että joukkueen ykköspelaajan tekemiset kiinnostavat ihmisiä. Lisäksi eihän mainitussa "kohussa" suoranaisesti olekkaan kysymys saako ammattijääkiekkoilija rentoutua elokuussa vai ei, tässä tapauksessa siis ottaen häppää Kouvolan Amarillossa, vaan siitä että mies itse juttelee allaolevan kaltaisia juttuja:
Länsi-Savo kirjoitti:
– Saavuin Suomeen sunnuntaina ja kävin maanantaina ensimmäistä kertaa joukkueen kanssa jäällä, kertoo Baker.
Se mitä ammattimies tekee vapaa-ajallaan on varmasti suurimmalle osalle aivan yksi lysti, mutta itselleni ei vaan aukene mikä pointti tässä olinpaikan ja tekemisten salailussa on ollut? Miksei mies itse tai agentti voinut vain ilmoittaa, että Baker on viikon 32 hoitamassa "henkilökohtaisia asioita" Kouvolassa vaan on pitänyt keksiä näitä hääverukkeita ja puhua suoranaisesti paskaa lehtihaastattelussa? Siitähän tässä on kyse, ei mistään yöelämästä tai alkoholin käytöstä. Jossa muuten, tuohon Patajukurin viestiin viitaten, Baker on kyllä oppinut ihan riittävästi "maan tavoille", mutta se ei nyt sinällään kuulu tähän.
Noh, olen kuitenkin edelleen sitä mieltä, että kai ammattimies ja -organisaatio tietävät mitä tekevät. Hyvä hankinta Kory Jukureille tulee olemaan.