Katutaikuri David Blaine

  • 6 839
  • 26

GEG76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tänään tuli TV2:ssa ohjelma ko. miehestä joka sai ainakin minut täysin päästä pyörälle. Miten ihmeessä se heppu tekee kaikki nuo temput?? Erityisen paha oli kohta missä naisen piti ajatella jotain rakasta ihmistä ja kirjoittaa nimi paperille. Sitten Blaine poltti paperilapun ja kuinka ollakaan henkilön nimi ilmestyi kirjoitettuna Blainen vatsaan!! Ja ne kanojen pään repimiset, huh!
Sen tuijotus on kanssa aika mieletön, hypnoottinen suorastaan...

GEKKI
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Uutenavuotena taisi tulla myös saman miehen ohjelma. Teki mm. tempun jossa käski tytön ottaa pakasta kortin, painamaan mieensä ja laittamaan takaisin. Tämän jälkeen kundi heitti koko pakan viereisen ravintolan näyteikkunaan. Valittu kortti jäi ikkunaan kiinni - lasin sisäpuolelle!!! Siis raflan sisälle vaikka kundi heitti sen kadun puolella ikkunaan. Ihme hyypiö.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Vaikka temput vaikuttavat uskomattomilta, on kyseessä silti vain siitä, mistä taikuudessa on yleensäkin kyse - silmän huijaamisesta, joskin on pakko myöntää että Blayne on keskivertotaikuria huomattavasti vakuuttavampi yksilö. Mistäs me täällä kotikatsomoissa tiedämme, miten noita TV-pätkiä on leikelty.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Itsekin olen nähny jonkun ohjelman, missä Blaine teki temppuja kadulla. Parhaiten jäi mieleen temppu, jossa Blaine vain alkoi leijumaan keskellä katua. Oli katsojien ilmeet aikamoiset! Blaine lienee aika suosittu Yhdysvalloissa. Jopa South Park on omistanut yhden jakson kyseiselle hepulle. Tässä jaksossa Blaine perustaa oman uskonlahkonsa ja itse Jeesuskin puuttuu asiaan. Katsokaa ihmeessä se jakso...
 

Riz

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Muutama miehen ohjelma on tullut nahtya taalla tv:sta ja taytyy sanoa etta hyvin mies hommansa osaa. Mieleenpainuvimmat temput ovat varmaan olleet kadulla levitointi ja yksi toinen ikkunatemppu.

Levitointia Blaine toteutti eri paikoissa kaduilla pysayttaen ihmisia ja kysyen haluavatko nama nahda jotain erikoista. Oli aika muikeita ilmeita katsojilla. Eihan se ihan Copperfield-maisesti lennellyt ympariinsa vaan nousi sellaiset kymmenisen senttia vain ilmaan, heh. Tuossa ikkunatempussa muistaakseni vastaantulijaa jututettiin ja huomaamatta Blaine nappasi talta rannekellon kadesta. Kun mies kyseli kohteelta kelloa eika sita ollutkaan enaa ranteessa niin sehan loytyi viereisen koruliikkeen nayteikkunasta. Ei siina viela mitaan mutta Blaine nappasi sanomalehden, asetti sen ikkunaa vasten ja tyonsi katensa lehden ja lasin lapi sisaan nayteikkunaan ja palautti kellon omistajalleen.

Kumma heppu tosiaan. Sama mieshan vietti aikanaan jokusen aikaa jaakuution sisalla jossain nayteikkunassa ja sittemmin seisoskeli korkean tolpan nokassa Nykissa parisen paivaa. JLand ehka tietaa naista tempauksista enemman ?
 

Kotkafani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Uutena vuotena tuli myös sellainen temppu, jossa Blaine kyseli joltain pimulta kadulla jotain nimeä - taisi käskeä ajatella lähintä ihmistä - ja hetken päästä ohi ajoi auto, jonka sivulasissa oli kyseisen henkilön nimi. Pimu oli tosi äimänä ja niin olin minäkin kun katselin ohjelmaa.

Harmi etten nähnyt tätä tämänkertaista pätkää.

Blainen temput ovat tyylikkäitä ja ehkäpä hieman pelottaviakin. Jos homma on trikeillä tehty (sehän on aina näissä vaarana), niin sehän on törkeämmän laatuista yleisön huijausta, mutta jos kaikki perustuu tosiaankin kaverin taitoon ja silmänkääntötemppuihin, niin aika uskomatonta se on. Temput ovat sen verran rankkoja osa, etten oikein usko niitten perustuvat trikkikuvauksiin - se olisi jotenkin liian helppo vaihtoehto.

Tietääkö joku tästä hepusta enemmän??
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Tuleekos tämän jätkän temppuja ihan säännöllisestikin Suomen tv:stä? Jos niin milloin?
 

JMK81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Aston Villa
En tiedä onko sama tyyppi, mutta näin kans kerran aika uskomattoman tempun. (onko kyseessä tummaihoinen taikuri?)

Taikuri käveli kadulla jonkun deekun luo, ja antoi tälle ostamansa ison kupin kahvia. Ojensi kupin tälle ja alkoi heiluttamaan. Kahvi alkoi pikkuhiljaa häviämään, ja kas kummaa. Pian alkoi pinnan alta ilmestymään kolikoita ja kaffet hävisi jonnekin.
 

aaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Noissa tempuissa kusetetaan katsojia. Minä en usko ennen kuin nään livenä tapahtumat. Ei tuollainen voi olla mahdollista!
 

Kidd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alaska Aces
Ei tullut nähtyä eilistä ohjelmaa, uuden vuoden pätkän ja pari vuotta sitten tulleen ohjelman kylläkin. Täytyy sanoa että uskomaton tyyppi! Pesee koppervieldit ja iiroseppäset sata-nolla. Parhaiten mieleen on jäänyt temput jossa Blaine yksinkertaisesti pyytää jotain vastaantulijaa ajattelemaan jotain numeroa, ja hetken silmiintuijottamisen jälkeen Blainen kylmästi heittää numeron mitä ko. ihminen ajattelee.

Blaine tekee myös muita kuin taikatemppuja, kuten esim. seisoi Manhattanilla jossain pilvenpiirtäjän katon reunalla kaksi päivää ja kaksi yötä liikkumatta.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Eräässä jaksossa Blaine työnsi kätensä ihmisten mahasta läpi. Tai itse asiassa selästä niin että nyrkki tuli navan kohdalta ulos.

Ja sen jälkeen vielä heilutteli sitä vasemmalle ja oikealle. Eräs neekeri alkoi rimpuilla paniikissa mutta ei päässyt siitä mihinkään.

Blaine ei kertonut mitä aikoo tehdä, kiersi vain ihmisen taakse ja pamautti käden läpi.

Ihmiset näyttivät sanoinkuvaamattoman järkyttyneiltä.

Kova hemmo. Haluu samanlaiseks.

Blaine muuten ilmoitti tuon pakastamistempun jälkeen että aikoo ottaa luodin vastaan rintaansa, poistaa sen itse ja jatkaa matkaa niin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. En tiedä onko temppu jo tehty? Jos kaveri kiinnostaa niin Google auttaa tässäkin tapauksessa.

Vinkkinä että Blainen temppuvideoita löytyy runsaasti eräällä p2p-ohjelmalla. Löytyy myös dokumentti jossa selitetään kaikki Blainen temput.
 
Viimeksi muokattu:

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Viestin lähetti punaiset_lasit
Itsekin olen nähny jonkun ohjelman, missä Blaine teki temppuja kadulla. Parhaiten jäi mieleen temppu, jossa Blaine vain alkoi leijumaan keskellä katua. Oli katsojien ilmeet aikamoiset!

Kuulin tästä tempusta n.vuosi sitten ja vähän selasin nettiä ja löysinkin ohjeeet tempun tekemiseen.
Itse tekniikka on aivan yksinkertainen.Vaikeinta on olla oikealla etäisyydellä ja oikeassa kulmassa katsojiin nähden.Lapsille olen leijunut ja täydestä meni.
Enempää en paljasta,patsi että painovoimaa siinä ei tarvitse alkaa kumoamaan.


Lisäys:Temppu,jossa vastaantulijan pyydetään ajattelemaan jotain numeroa ja se sitten maagisesti tiedetään on erinomaisen alkeellinen.Jokainen tämän lukija pystyy moisen purkittamaan riittävän vilkkaassa paikassa puolessa tunnissa.
 
Viimeksi muokattu:

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti aaa
Noissa tempuissa kusetetaan katsojia. Minä en usko ennen kuin nään livenä tapahtumat. Ei tuollainen voi olla mahdollista!

Tämä voi tulla sinulle järkytyksenä, mutta on ihan pakko kertoa että taikuudessa on nimeonmaan kyse katsojien kusettamisesta. Ooh!
 

aaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Gellner
Tämä voi tulla sinulle järkytyksenä, mutta on ihan pakko kertoa että taikuudessa on nimeonmaan kyse katsojien kusettamisesta. Ooh!
Tämä voi myös olla sinulle suuri järkytys, että kusettaminen ei ole taikuutta. OOH!
 

GEG76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti JMK81
En tiedä onko sama tyyppi, mutta näin kans kerran aika uskomattoman tempun. (onko kyseessä tummaihoinen taikuri?)

Taikuri käveli kadulla jonkun deekun luo, ja antoi tälle ostamansa ison kupin kahvia. Ojensi kupin tälle ja alkoi heiluttamaan. Kahvi alkoi pikkuhiljaa häviämään, ja kas kummaa. Pian alkoi pinnan alta ilmestymään kolikoita ja kaffet hävisi jonnekin.

Sama tyyppi. Taisi sitten eilinen ohjelma olla uusinta kun tuo sama juttu näytettiin. Oli siinä deeku ihmeissään.


GEKKI
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti aaa
Tämä voi myös olla sinulle suuri järkytys, että kusettaminen ei ole taikuutta. OOH!

Olenko jossain väittänyt että kaikki kusettaminen on taikuutta? Btw, hauki on kala.
 

aaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Gellner
Olenko jossain väittänyt että kaikki kusettaminen on taikuutta? Btw, hauki on kala.
"Taikuudessa on NIMENOMAAN kyse katsojien KUSETTAMISESTA"
Tuossa on sinun edellinen viestisi, eli olet väittänyt.

PS. Onko vaimon kanssa piinaviikot?
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti aaa
"Taikuudessa on NIMENOMAAN kyse katsojien KUSETTAMISESTA"
Tuossa on sinun edellinen viestisi, eli olet väittänyt.

PS. Onko vaimon kanssa piinaviikot?

Öh, vaimon??? Sinulla sitten on tapana luokitella ihmiset jotka kirjoittavat taikuudesta ja kusettamisesta homoseksuaaleiksi. No ihan miten vaan.
Olen kovasti pahoillani että sinulta on lukutaito hukassa. Kirjoitin että taikuudessa on kyse katsojien kusettamisesta (läppämielessä sekin). Hyvänen aika sentään, jos kirjoitan että taikuudessa on nimenomaan kyse katsojien kusettamisesta, niin eihän se nyt tarkoita että kaikki kusettaminen on taikuutta. Jos kirjoitan että kesäkeitto on pahaa ruokaa, niin eihän se tarkoita että kaikki paha ruoka olisi nimenomaan kesäkeittoa. Mikä tässä nyt on niin vaikea ymmärtää?
 

aaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Gellner
Öh, vaimon??? Sinulla sitten on tapana luokitella ihmiset jotka kirjoittavat taikuudesta ja kusettamisesta homoseksuaaleiksi. No ihan miten vaan.
Olen kovasti pahoillani että sinulta on lukutaito hukassa. Kirjoitin että taikuudessa on kyse katsojien kusettamisesta (läppämielessä sekin). Hyvänen aika sentään, jos kirjoitan että taikuudessa on nimenomaan kyse katsojien kusettamisesta, niin eihän se nyt tarkoita että kaikki kusettaminen on taikuutta. Jos kirjoitan että kesäkeitto on pahaa ruokaa, niin eihän se tarkoita että kaikki paha ruoka olisi nimenomaan kesäkeittoa. Mikä tässä nyt on niin vaikea ymmärtää?
Missä minä olen luokitellut sinut homoksi!?
Edelleenkään minkäälainen kusetus ei ole taikuutta, vaikka sinä niin väitätkin, no ei se mitään kyllä sinäkin sen joskus(ehkä) tajuat...
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti aaa
Missä minä olen luokitellut sinut homoksi!?
Edelleenkään minkäälainen kusetus ei ole taikuutta, vaikka sinä niin väitätkin, no ei se mitään kyllä sinäkin sen joskus(ehkä) tajuat...

Voi hyvää päivää! En ole KOSKAAN sanonut että kusetus olisi taikuutta, joten voisitko nyt tähän paikkaan lopettaa lauseideni vääristelyn. Olen sanonut että taikuus on kusetusta. Ei jumalauta voi olla noin vaikea ymmärtää yhtä yksinkertaista lausetta. Ihan vain omaksi etusi vuoksi toivon todella että sinä ymmärrät mitä eroa on lauseilla "taikuus on kusetusta" ja "kusetus on taikuutta".
Ja tietääkseni sinä kyselit minun vaimostani, ja on aika epätodenäköistä että minulla olisi vaimo, ellen siten ole homoseksuaali.
 

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
Blaine on todellakin noussut nopeasti suureksi kulttihahmoksi veden täällä puolella. Nuo levitointijutut ja kirjaimet mahassa ovat tuttua kamaa.

Viestin lähetti Tj
Vaikka temput vaikuttavat uskomattomilta, on kyseessä silti vain siitä, mistä taikuudessa on yleensäkin kyse - silmän huijaamisesta, joskin on pakko myöntää että Blayne on keskivertotaikuria huomattavasti vakuuttavampi yksilö. Mistäs me täällä kotikatsomoissa tiedämme, miten noita TV-pätkiä on leikelty.

Blaine kuvasi noita juttujaan New Yorkissa viime syksynä kahden viikon ajan ja yhdelläkään ulkopuolisella ei ollut sinä aikana mitään asiaa kuvausalueelle. Blaine oli ryhmänsä kanssa varannut Lower Manhattanilta pienen osan erästä korttelia, jota vartioi yötä päivää 10-15 apulaista. Mielenkiinnosta ajattelin käydä kuvausten alkuvaiheessa katsomassa meininkiä mutta pääsy kuvausalueelle oli ehdottomasti kielletty. Ota siinä sitten satunnaisena jalankulkijana osaa temppuihin kun et pääse edes 100 metriä lähemmäs kaveria ja tapahtumapaikkaa.
 

aaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Gellner
Voi hyvää päivää! En ole KOSKAAN sanonut että kusetus olisi taikuutta, joten voisitko nyt tähän paikkaan lopettaa lauseideni vääristelyn. Olen sanonut että taikuus on kusetusta. Ei jumalauta voi olla noin vaikea ymmärtää yhtä yksinkertaista lausetta. Ihan vain omaksi etusi vuoksi toivon todella että sinä ymmärrät mitä eroa on lauseilla "taikuus on kusetusta" ja "kusetus on taikuutta".
Ja tietääkseni sinä kyselit minun vaimostani, ja on aika epätodenäköistä että minulla olisi vaimo, ellen siten ole homoseksuaali.
Huomaa sana MINKÄÄNLAINEN(m-i-n-k-ä-ä-n-l-a-i-n-e-n) Kuka tässä vääristelee lauseita? Vai onko sinulla lukihäiriö?
Ai, sinä olet nainen, no siinä tapauksessa minun ei edes kuulu ymmärtää logiikkaasi. Minä jo pelästyin, että olet mies naisen logiikalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös