Pihvi kirjoitti:Olen myös kuumeisesti yrittänyt etsiä netistä curling-peliä(!) Harmillisesti ei ole onnistanut.. Olis kiva kokeilla omia "kykyjä".
TML kirjoitti:Näissä kisoissa Curlingin katsominen on ollut rasittavaa niin saatanan masentavan selostajan takia. Tekee mieli oikeesti viillellä itteensä ku kuuntelee tän äijän selostusta. Ääni pois ja kivi pesään.
teemu73 kirjoitti:Selostaja on kurko, ja niin on myös Suomen joukkue!
Micco! kirjoitti:Jlauta! Vode Liukkonen on vielä suurempi kingi kuin itse The Uusis. Onko parempaa selostajaa kuin Vode edes ollut olemassa? Epäilen! Toivottavasti kohta menee äänikin -Liukkonen on aivan helvetin hyvä.
Särki kirjoitti:Ilmeisesti osa porukasta ei ole nähnyt aikaisempia curling-otteluita esimerkiksi Eurosportin kautta. Siellä selostajana ja asiantuntijana toimivat sentään curlinginammattilaiset (tai ainakin paljon pelanneet), joiden taktiset näkemykset kävivät pelaajien kanssa hyvin yksiin. Näiltä "ammattilaisilta" katsojatkin oppivat mitä kannatti yrittää ja mitä ei missään nimessä saanut tehdä.
Nyt Vode arpoo omia näkemyksiään jotka pääsääntöisesti menevät harakoille, hyviä esimerkkejä löytyy jokaisesta ottelusta. Eilen Usa-Canada pelissä Vode ihmetteli Usan epäonnistunutta heittoa, jolla yritettiin kiertää suojat, mutta kivi kopsahti suojiin, että mitähän tässä nyt yritettiin? Oliko Usalla vielä varaa heittää lisää suojakiviä?
Suojakivien kanssa Vode arpoo vaikka kivi on liukunut kovalla vauhdilla kymmeniä metrejä, että haetaankohan tässä suojaa vai liukuuko kivi peräti pesään asti? Selvaa "curling-silmän" puutetta, mutta mitään muuta ei voi selostajalta odottaakaan tällä curling-tuntemuksella mitä Liukkosella on.
Micco! kirjoitti:Nojoo. Curlingia olen kyllä katsonut aiemminkin ja juurikin Eurossportilta. Kyse onkin aivan muista asioista. Vode on vain minulle legenda, oli sitten laji mikä tahansa. Liukkosen selostustyyli on jotain ainutlaatuista, vaikka välillä hieman harhautuukin pelitaktikoiden kanssa. Ei nuori asiantunteva selostaja minun maailmassani Liukkosta voita, ei ei. Kyse on selostuksesta, ei asiantuntemuksen määrästä. Liukkonen on ollut minulle ykkönen jo vuosikymmeniä.