Mainos

Katsomokulttuuri

• 2 155
  • 28

Valitse mielestäsi paras vaihtoehto

• Kyllä, mielestäni katsomoon pitäisi saada tuoda alkoholia ja siellä pitäisi myös saada polttaa tupak

Ääniä: 13 7,2%
  • Kyllä mielestäni katsomoon saisi tuoda alkoholia, mutta ei tupakkaa.

Ääniä: 82 45,6%
  • Kyllä, mielestäni katsomossa pitäisi saada polttaa, mutta ei tuoda alkoholia.

Ääniä: 2 1,1%
  • Ei, kummatkaan eivät kuulu katsomoon.

Ääniä: 83 46,1%

• Äänestäjiä
    180

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
On asiallista, että eri-ikäisiä katsojia huomioidaan - eli että katsomossa ei saa läträtä eikä tuprutella. Aikuisen on ymmärrettävä, että kiakkoviihde on lapsiakin varten, joten jo pelkästään sen vuoksi olisi ajattelematonta sallia promillejuomat ja sätkät katsomossa. Kyllä se vaikuttaisi mielestäni yleiseen tunnelmaankin, koska aina riittää niitä, jotka vetävät alkkomaholia ja tupakkia liiaksi. Sellaiset tapaukset värittäisivät liian paljon katsomotunnelmaa. Jo yksi liian vapautunut persoona saisi esim. kokonaisen päädyn vittuuntumaan. Ihan ookoo, että rajoituksia on, kun ilman rajoituksia ei ehkä ymmärrettäisi itse itseä rajoittaa. Näin ajattelisin...

Rogue

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakko oli äänestää, etten toivo kumpaakaan katsomoon, vaikka olenkin dorka (olut) ja superdorka (tupruttelen). Ja vaikka meno esimerkiksi Sveitsissä Churin katsomossa oli eri vänkää, eikä vähiten kaljan takia. Mutta törmäsin siellä myöskin siihen, että kaikki halliin tulijat tarkastettiin/taskut koplattiin (itseltäni löytyi mm. laskettelureissulla mukana ollut linkkari, jäi tietysti järkkäreille), eikä tämäkään varmasti vähiten kaljan takia.

Ei vaan sovi meille.

Viestin lähetti vlad
Mitä pahaa lasillisessa valkoviiniä on? mielummin minä sitä juon (nautin) kuin kuselle maistuvaa kellertävää juomaa jota olueksi tavataan kutsua. Ottelussa minulle tosin maistuisi mielummin lasi tahi pari perrysiideriä jäillä - ja mieluiten katsomossa.

Vain dorka juo olutta...

vlad#16.

Enpä tullut taas ajatelleeksi, että tuon minun kommenttini olisi voinut ymmärtää tälläkin tavalla. Kirjoittamani heiton piti olla jopa "sarkastinen" huomautus tyypilliselle suomalaiselle jääkiekon seuraajalle, joka vetää kaljaa/viinaa humaltumistarkoituksessa koko pelin ajan ja on nyt keksinyt alkaa vaatimaan viinan myyntiä myös katsomoissa.

Sitä sitten päässäni kääntelin siihen suuntaan, että ehkä kuitenkin tyypillinen suomalainen mies, joka puhuu alkoholin myynnistä katsomoissa, haluaisi juoda lasin valko/-tai punaviiniä pelin tiimellyksen aikana...

No, ei siitä sitten enempää - menenpä tästä nyt nukkumaan...

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Äänestin väärin.

Tarkoitukseni oli äänestää: Kyllä mielestäni katsomoon saisi tuoda alkoholia, mutta ei tupakkaa. Äänestin vahingossa ylintä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy