HIFK pelin jälkeen olen sitä mieltä, ettei sopimusta kannata jatkaa. Pelinopeus, termi jota nyt on käytetty, ei ole riittävän korkealla tasolla Astashenkolla. Myös kovuutta täytyisi saada puolet lisää vaikkakin kehuin muutamasta taklauksesta herraa.
Olen samaa mieltä. Tosin Kasparsin peliä taisi eilen sekoittaa jonkin verran pakkiparin vaihtuminen kun Laitinen joutui ekassa erässä vemppaan. Siitä huolimatta, liideripakkia me olemme vailla emmekä täytemiestä. Siis mikäli passissa ei lue 'Soumi'.Brunberg kirjoitti:HIFK pelin jälkeen olen sitä mieltä, ettei sopimusta kannata jatkaa. Pelinopeus, termi jota nyt on käytetty, ei ole riittävän korkealla tasolla Astashenkolla. Myös kovuutta täytyisi saada puolet lisää vaikkakin kehuin muutamasta taklauksesta herraa.
Daemon kirjoitti:Yhden omin silmin todistetun ottelun pohjalta on toki vaikea rankata ketään, mutta pakko on kysyä, kun en niitä itse havainnut, että mitähän mahtoivat olla nämä "positiiviset merkit"?
ozo kirjoitti:Kaspars tänään 1+1. Kertokaa ottelun nähneet tarkemmin miehen otteista.
Varmaan tulee, molemmat! Hei, mitä me tehtäis Murphyllä? Ja Lintnerin perässä on tietenkin koko Eurooppa, tosin kelpaisi kyllä, luulen mä.BelleGrino kirjoitti:Mun mielestä ainakin tässä vaiheessa sopimuksen arvonen kaveri mutta kattellan sitten kun kuulin huhun jonka mukaan kerhon vahvuuteen olis ehkä liittymässä Richard Lintner Fribourgista tai saman joukkueen Cory Murphy. Jos edes toinen näistä kavereista tulee kerhoon, on Astashenko liian kallis kolmosparin pakki.
Musta_Kyy kirjoitti:Varmaan tulee, molemmat! Hei, mitä me tehtäis Murphyllä? Ja Lintnerin perässä on tietenkin koko Eurooppa, tosin kelpaisi kyllä, luulen mä.
Desperaado kirjoitti:Ja Fribourista on tulossa yksi kovantason hyökkääjäkin, toivotaan että saadaan mies takaisin.
TakapihanLemieux kirjoitti:Saadaan takaisin? Kuka ex-kerholainen pelaa Fribourissa? Holden(-ko)?
Kerholla on ainakin se etu, että Holdenin perhe viihtyi täällä (jos he siis ovat myös tulossa Suomeen) ja joukkue on tuttu. Lisäksi olisi tarjolla iso rooli joukkueessa - ykkösen laidalla, Lahden tilalla.tuuski kirjoitti:Niinhän tuossa aamulla vilahti joku viesti mikä nyt on poistettu. Kolme muuta suomalaista seuraa perässä, että aikamoisen nipun saisi tonnia pistää käteen että tulisi. Silti, jos ei ihan överiksi hinta mene, niin kannattaisi yrittää, tietää ainakin mitä saa: tehoja.
Morrow10 kirjoitti:Sicakia tulee Astaa katsellessa ikävä.
Maistuiskohan Jortsulle Asta.
Musta_Kyy kirjoitti:No, ei Astashenko ole vielä ainakaan osoittautunut todellakaan erityiseksi vahvistukseksi, noin 5 pakkia on pelannut keskimäärin häntä paremmin HPK:ssa. Mutta kaipa mies hieman Spruktsillekin kaveriksi hankittiin, tiedä häntä.
Sanotaanko näin, että pelin parantamisessa olisi todellakin varaa. Hieman ovat turhan löysät otteet miehellä. Ja usein myös silmä hukassa. Sekä sijoittuminen pielessä. Tms. Elän todellakin siinä toivossa, että mies karaistuu paineiden lisääntyessä.vanhapak kirjoitti:...Mulla on semmoinen luulo tai toivo, että Kaspars parantaa peliään panosten kasvaessa. Semmoinen vähän flegmaattinenhan tuo on näkemissäni peleissä ollut, mutta en epäile, etteikö mieheltä silmää, taitoa ja kovuutta tarvittaessa löytyisi....
No, nyt täytyy tietysti huomioida se, että ihan jokaisessa ottelussa en ole ollut, joten ehkä kohdalleni on osunut juuri ne mittelöt, jossa Asta ei ole parastaan esittänyt?Twite kirjoitti:Olenko minä ainoa jonka mielestä Astashenko on ihan ok pelajaa, joka ei hirveästi virheitä tee? ....
Huolimatta lopputuloksesta oli Jokereilla alussa joitakin tilanteita - eikä Asta mielestäni toiminut niissä mitenkään esimerkillisesti. Ja säihkyvyys: kuten joku muukin täällä totesi: ulkomaalaisvahvistus saisi ehkä olla kovemman sorttinen.Rontti kirjoitti:...
Mauri, ei siinä lauantain pelissä mitään purkuja kenenkään edes tarvinut suorittaa ja Astashenkosta nyt ei mitään säihkyvää kaveria saa ikinä.
Niin no, tulos kuitenkin ratkaisee =) Astashenko kyllä kykenee kovaan peliin, mutta kun ei vaan oikein ehdi niihin pelaajiin kiinni oman hitaan liikkeensä takia. Parempi kuitenkin näin, jos vaihtoehtona on se että ajelee itsensä pihalle pommeja hakiessa. Maalin edessä se kovuus on silloin tällöin välähdellyt ja siellä sitä voisi jatkossa käyttää vielä rutkasti enemmän.mauri kirjoitti:Huolimatta lopputuloksesta oli Jokereilla alussa joitakin tilanteita - eikä Asta mielestäni toiminut niissä mitenkään esimerkillisesti. Ja säihkyvyys: kuten joku muukin täällä totesi: ulkomaalaisvahvistus saisi ehkä olla kovemman sorttinen.