Kaskiselle kenkää, kuka tilalle?

  • 592 163
  • 3 412
Suosikkijoukkue
TPS, Vallin-Kivi
Antsa sulle kun soitti, Tepsi luuli et nyt löytys mestari
Mutta onko Antsa tyhmä vai hullu, kun sut tänne pestasi
Koutsi hommii, ei pelikirjaa
Koko valmennustroikka penkin takana hiljaa
Kani hatusta ja fläppitaululle viivaa
Ei taaskaan me voiteta liigaa

Jotain uutta kai etsit
Oisko Kaarina oikea paikka kukaties
Lähe vittuun mun Tepsist
Orastavan lätkäkiiman tappanut mies
Duunii painoit jo narrina
Ei tolla pelillä täytetä hallia
Tää värssy on sulle niin..
Nää koutsihommat sulle riittää
Hei Kalle nyt on aika kiittää
Sä jätät tämän Palloseuran ikuisest
Kun lähdet tästä Seurasta veks

Barcelona, Helsinki, Turku
Nyt Tepsissä ottamas oppii
Punasen yli rännikiekko tai purku
Onko enää otetta koppiin
On tää vaa helvetin rankkaa
Eikö voitais sun tilalle uutta koutsia palkkaa
Viikosta toiseen samaa paskaa
Tekee kannattajan syksystä raskaan

Jotain uutta kai etsit
Oisko Kaarina oikea paikka kukaties
Lähe vittuun mun Tepsist
Hei Barcelonan lätkäliiton erikoismies
Fanit somessa soittavat suutaan
Ja Kallelle potkuja huutaa
Tää värssy on sulle niin..

Nää koutsihommat sulle riittää
Hei Kalle nyt on aika kiittää
Sä jätät tämän Palloseuran ikuisest
Kun lähdet tästä Seurasta veks
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Keitä "klaaneja" Tepsin ympärillä vielä pyörii vai joko näistä on päästy eroon? Koivut oli yksi, oliko Miikka Kiprusoffin porukka omansa ja keitä vielä? Ei kai näitä sentään ole enää.

Klaanit eivät ole enää päivittäisessä tekemisessä niin vahvasti läsnä kun SC-pojat ovat ostaneet melkein koko kioskin, aiemmin klaaneilla oli myös sirpaloituneet merkittävät suorat omistukset ja omat sätkynuket hallituksessa politisoimassa.

Mutta kyllä alkaen Eskolan mukaan tulosta verhojen alta on näkynyt eniten kenkiä, jotka kuuluvat Koivu-johdannaisille. 1974 nevö forget.
 

Bonsai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikon muut joukkueet
Antsa sulle kun soitti, Tepsi luuli et nyt löytys mestari
Mutta onko Antsa tyhmä vai hullu, kun sut tänne pestasi
Koutsi hommii, ei pelikirjaa
Koko valmennustroikka penkin takana hiljaa
Kani hatusta ja fläppitaululle viivaa
Ei taaskaan me voiteta liigaa

Jotain uutta kai etsit
Oisko Kaarina oikea paikka kukaties
Lähe vittuun mun Tepsist
Orastavan lätkäkiiman tappanut mies
Duunii painoit jo narrina
Ei tolla pelillä täytetä hallia
Tää värssy on sulle niin..
Nää koutsihommat sulle riittää
Hei Kalle nyt on aika kiittää
Sä jätät tämän Palloseuran ikuisest
Kun lähdet tästä Seurasta veks

Barcelona, Helsinki, Turku
Nyt Tepsissä ottamas oppii
Punasen yli rännikiekko tai purku
Onko enää otetta koppiin
On tää vaa helvetin rankkaa
Eikö voitais sun tilalle uutta koutsia palkkaa
Viikosta toiseen samaa paskaa
Tekee kannattajan syksystä raskaan

Jotain uutta kai etsit
Oisko Kaarina oikea paikka kukaties
Lähe vittuun mun Tepsist
Hei Barcelonan lätkäliiton erikoismies
Fanit somessa soittavat suutaan
Ja Kallelle potkuja huutaa
Tää värssy on sulle niin..

Nää koutsihommat sulle riittää
Hei Kalle nyt on aika kiittää
Sä jätät tämän Palloseuran ikuisest
Kun lähdet tästä Seurasta veks

Kympin värssy! Oliko nuo riimit tehty johonkin tiettyyn sävelmään, niin voisi autossa hyräillä :)?
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Kallen voimabiisi. Hän voi kuvitella, että on Leijonien pääkoutsina kultajuhlissa:

Vitun pelle se on mun lössi
Ja ku mä rullaan, nii mulla on mukana mun lössi
Pistä listalle plus sata, mulla on mukana mun lössi
Koska sillon jos me tullaan nii mulla on mukana mun lössi
Poika emmä tiiä susta mut mulla on mukana mun lössi
Mä ja mun lössi poju me ei olla menossa mihinkää
Eikä meillä oo ressii mistää teiän heikosta tiimistä
Sä voit tuua ne messiin mut mä tiiän et ne ei haluu midistä
Se on mä ja mun lössi poju me ei olla menossa mihinkää
En usein suutu feikki jäbän takia
Mut ollu pari jotka alko levittämään tarinaa
Ja siinä vaiheessa mä tuun selvittämään asian
Ja mä tuun iha yksin, sä voit tuua vaikka sun koko vitun lössin.
 
Suosikkijoukkue
TPS, Vallin-Kivi

Stabiil

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Tämähän on oikein ilon ja onnen päivä. Tänään kun HIFK hoitaa leiviskänsä päästään Kaskisesta eroon. Varmana merkkinä yllä roikkuvasta kirveestä kertoo aina (lajissa kuin lajissa) pressissä tähtipelaajien julkinen dumaaminen. Ja se tapahtui eilen.

Se, muuttuuko otteet paremmaksi riippuu täysin mikä on plan B loppukauden osalle. Toisaalta, paljon huonommin ei voi mennä.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Jep, tänään joukkue on hyvin todennäköisesti liigassa viimeisenä. Vähintään jaetulla sijalla. Siihen on "hyvä" päättää tämän valmennustrion uurastus joukkueemme hyväksi.

Mistä hitosta löytyisi sellainen "Jarmo Kekäläinen" joka utj:na ottaisi totaalisesti ohjat käsiinsä, omaisi kykyjä ohjata tätä laivaa ja olisi jopa näyttöjä sellaisesta. Ennen kaikkea omaisi edes pientä älliä mitä lätkäskeneen tulee. Lienee menneen ajan haihattelua tämä tällainen.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Pitääkin käydä hakemassa alkosta kuohuvaa juomaa iltaa varten. Pitäähän sitä Kaskiskallen viimeistä matsia päävalmentajana hiukan juhlistaa.

Ai, minusta on lähtökohtaisesti kurjaa nähdä mukavan miehen epäonnistuvan tai joutuvan työttömäksi. Vielä kun on omasta seurasta ja sille myös antanut junioripelaajana ja myös jotakin valmentajana. Maljan nostoonhan entinen sloganimmekin yllyttää, joten strategian mukaista toimintaa. Ps. Pieni pilke silmäkulmassa minullakin, tuskin sinäkään ihan tuota tarkoitit.
 

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Liigan sivuilta en löydä eilisestä matsista kuin maalikoosteen? Mistä sen pressin löytää?

EDIT: LÖYTY.
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Valmentajan vaihtoon jos ryhdytään, niin muistaa tulee, että se on kuitenkin seuralle iso epäonnistuminen ja valmennukselle sekä heidän perheilleen henkilökohtainen tragedia. Et kannattajiltakin odottaisi pientä empatiaa.

Tottakai peli on kovaa ja ratkaisut joskus sen mukaisia, mutta sen tietävät kaikki, jotka ovat huippu-urheiluduuneihin lähteneet. Siinä taakassa on ihan tarpeeksi kannettavaa, joten koitetaan mekin omalta osaltamme muistaa kunnioitus henkilöitä kohtaan ja erottaa se meille urheilukuluttajina sallitusta kritiikistä sitä julkista työtä kohtaan, jota he tekevät.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Ai, minusta on lähtökohtaisesti kurjaa nähdä mukavan miehen epäonnistuvan tai joutuvan työttömäksi.

Mutta kuten tiedätkin, ei ole väliä onko mukava vai mulkku tulos ratkaisee. Tai sen ainakin pitäisi ratkaista.

Ei tämä kujanjuoksu ole varmaan Kallellekkaan miellyttävää.

Reagointi olisi pitänyt tapahtua jo viime keväänä. Olemme nyt pahassa vapaapudotuksessa, jos jatkamme väkisin näillä kuvioilla kauden loppuun on aivan sama kuka valmentaa ensi kaudella. Sieltä kuopasta kestää taas tovin kavuta ylös.

Laskevat yleisömäärät eivät ole riittävä kimmoke valmentajan erottamiseen koska rahaa löytyy. Hankinnat ovat tarpeisiin nähden käsittämättömiä. Siellä ollaan toimistolla kai aika kusessa tällä hetkellä?
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Valmentajan vaihtoon jos ryhdytään, niin muistaa tulee, että se on kuitenkin seuralle iso epäonnistuminen ja valmennukselle sekä heidän perheilleen henkilökohtainen tragedia. Et kannattajiltakin odottaisi pientä empatiaa.

Tottakai peli on kovaa ja ratkaisut joskus sen mukaisia, mutta sen tietävät kaikki, jotka ovat huippu-urheiluduuneihin lähteneet. Siinä taakassa on ihan tarpeeksi kannettavaa, joten koitetaan mekin omalta osaltamme muistaa kunnioitus henkilöitä kohtaan ja erottaa se meille urheilukuluttajina sallitusta kritiikistä sitä julkista työtä kohtaan, jota he tekevät.

Viisaasti kirjoitettu. Tämä on hyvä muistaa myös Monnin ja uusien pelaajienkin kohdalla. Kovassakin vitutuksessa lienee hyvä muistaa, että nämä ovat oikeita ihmisiä, jotka saattavat näihin teksteihin törmätä.
 

Smirnoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS #26
Kaikkien kannalta olisi ollut järkevää ulostaa KK keväällä. Hänellä olisi vielä ollut mahdollisuus etsiä uusi alku. Nyt, jos ulostaminen tapahtuu ei galtzelle jää oikeen mitään käteen..
 

T. Blade

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tänää
Valmentajan vaihtoon jos ryhdytään, niin muistaa tulee, että se on kuitenkin seuralle iso epäonnistuminen ja valmennukselle sekä heidän perheilleen henkilökohtainen tragedia. Et kannattajiltakin odottaisi pientä empatiaa.

Tottakai peli on kovaa ja ratkaisut joskus sen mukaisia, mutta sen tietävät kaikki, jotka ovat huippu-urheiluduuneihin lähteneet. Siinä taakassa on ihan tarpeeksi kannettavaa, joten koitetaan mekin omalta osaltamme muistaa kunnioitus henkilöitä kohtaan ja erottaa se meille urheilukuluttajina sallitusta kritiikistä sitä julkista työtä kohtaan, jota he tekevät.

Tämä.

Ensinnäkin, jos TPS päätyy valmentajanvaihtoon, niin se on varsin suuri kolaus organisaatiolle. Valmentajan vaihtaminen tulee olla erittäin tarkkaan harkittu teko, sillä eihän kukaan organisaatiossa toimiva tai seuraa kannattava halua TPS:n enää päätyvän siihen pyöritykseen ja kaaokseen, joka täällä vallitsi 5+ vuotta sitten. Mikäli valmentajaa vaihdetaan, niin se on joka tapauksessa suuri kolaus seuran uskottavuudelle, jos toki tämänhetkinen taaperruskin sitä on. Eipä kovin moni meitä enää aseta tuonne Liigan kärkinelikkoon kaukalossa, muttei myöskään organisaation toiminnan tasossa mitattuna. Siinä on Turun Palloseuralla vielä paljon tekemistä.

Ja kyllä siellä Kaskinen & co. parhaansa tekevät. Samoin Niittymäki ja kumppanit. Heidän työtään saa kritisoida ja jos se työ ei tuo kaivatunlaista tulosta, on henkilöiden vaihtaminen varmasti suositeltava vaihtoehto. En itsekään tällä hetkellä kovin suuresti luota nykyvalmennuksen kykyyn saada tämä solmu oikaistua, mutta on sitä hullumpiakin asioita tapahtunut. En myöskään uskonut Kiven vievän Ässiä mestaruuteen alkuvuodesta 2013. Joka tapauksessa kritiikki seuran henkilökuntaa kohtaan olisi varmaan hyvä suunnata juurikin siihen työn tason arvioimiseen, ei itse henkilöön.

edit. Kun täällä nyt muuten on vahvasti sellainen henki, että elämme KK:n valmennuskauden viimeisiä hetkiä, niin onko siihen jotain todellista huhua olemassa vai onko se vain yhteinen toivomus & vaatimus, koska seura ei kaukalossa pärjää?
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Kaikkien kannalta olisi ollut järkevää ulostaa KK keväällä. Hänellä olisi vielä ollut mahdollisuus etsiä uusi alku. Nyt, jos ulostaminen tapahtuu ei galtzelle jää oikeen mitään käteen..

Kyllä olisi. Nyt kun kevättä tarkastelee, niin olihan valmennuksenkin ollut pakko tajuta, ettei menestystä tule. Joukkuehan oli täynnä puolikuntoisia toipilaita. Ei ihme, että oli niin nihkeää.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Guy Lafleur

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Riven Suomi, Chicago Cubs, lädifutis
Valmentajan vaihtoon jos ryhdytään, niin muistaa tulee, että se on kuitenkin seuralle iso epäonnistuminen ja valmennukselle sekä heidän perheilleen henkilökohtainen tragedia. Et kannattajiltakin odottaisi pientä empatiaa.

Tottakai peli on kovaa ja ratkaisut joskus sen mukaisia, mutta sen tietävät kaikki, jotka ovat huippu-urheiluduuneihin lähteneet. Siinä taakassa on ihan tarpeeksi kannettavaa, joten koitetaan mekin omalta osaltamme muistaa kunnioitus henkilöitä kohtaan ja erottaa se meille urheilukuluttajina sallitusta kritiikistä sitä julkista työtä kohtaan, jota he tekevät.

Hieno viesti, todella suuri arvostus täältä. Näytöt, vaadittu ote duuniin ja huhujen mukaan pelaajien arvostus ammattilaiskoutsina tämän päivän Palloseurassa puuttuu, mutta tottakai tilanne on mahdollisten potkujen kohdalla niin Kallelle kuin monelle muullekin organisaation edustajalle kusinen epäonnistuminen. Ei sellaista toivoisi kenellekään.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Enemmän pitäisi ehkä katsoa kokonaisuutta? Kuinka ammattimainen tuo organisaatio lopulta on? Laittomia irtisanomisia, loukkaantuneiden pelaajien sainaamisia, miljoonaluokan tappioita vuosittain. Ei urheilullista menestystä. Hiukan raskas paatti soutaa kuitenkin.
 

Negapetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kaikkien kannalta olisi ollut järkevää ulostaa KK keväällä. Hänellä olisi vielä ollut mahdollisuus etsiä uusi alku. Nyt, jos ulostaminen tapahtuu ei galtzelle jää oikeen mitään käteen..
Olis pitänyt kenkiä toki viime kauden päätteeksi, mutta kyllähän Kallelle liksa juoksee kauden loppuun, vaikka kalossia tulisikin. Eli tyhjän päälle ei jää.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Enemmän pitäisi ehkä katsoa kokonaisuutta? Kuinka ammattimainen tuo organisaatio lopulta on?

Tätä juuri haen, hyvin laitettu. Olen monta kertaa sanonut täällä, että etenkin pitkässä juoksussa organisaatiot saavat sen, mitä teoillaan ansaitsevat.

Koko organisaatio on ollut täysi pöpilä mestaruusvuoden jälkeen. 2010-14 toki hörhöily tapahtui pitkälti kokoushuoneiden puitteissa, 2015 alkaen on huru-ukkoiltu enemmän myös julkisesti. Jälkimmäisenä ajanjaksona on ollut myös isännätöntä rahaa poltettavana. Silloin on helppo tuulettaa hetken aikaa, mutta lasku tulee jossain kohtaa maksettavaksi.

Taas siitä on kalleinta hintaa maksamassa valmennus ja pelaajat, joiden urahaaveet saavat melkoista kolhua.
 
Viimeksi muokattu:
Minäkään en ole ennustaja, mutta näen HIFK;n syväkairaavan ja vieläpä kuivana Palloseuraa huomenna Hesassa.

Ai tuo sama HIFK, joka on hävinnyt viimeiset neljä matsia hengettömien esitysten jälkeen? Miten eroaa Kaskisen TPS:stä muutoin kuin nimilistaltaan.

Eli ei, en usko mihinkään kairauksiin. Odotan sen sijaan kahden paskan ja huonosti valmennetun joukkueen todella väsynyttä kohtaamista, mikä kiinnostaa joukkueen fanejakin vain siksi, että tappion sattuessa on edes pieni toivo valmentajan erottamisesta.
 

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Lainattu liigan valmentajaruletti ketjusta
Karri Kivi TPS:n uusi valmentaja.
Itse en tuota ihan usko mutta lähde ja olosuhteet olivat sellaiset että vastoin tapojani laitan ''tiedon'' tänne.
Lähde on sellainen jolla tietoa varmasti on, ei vaan yleensä sitä jaa, olosuhteet taas ihanteelliset kahdeksannen ja yhdeksännen oluen välisellä erätauolla, joten...…...
Sovitaan että jos kävelin kaivoon johtuen liikuttuneesta mielentilastani niin ette kivitä, mutta jos taas osui niin voimme yhdessä julistaa minut palstan tietäjäksi.

Julkista tietoa pitäisi tulla parin viikon sisään, niin annan kampata itseni uudestaan seuraavan mallastuotteiden maistelusession yhteydessä.
Ja eikun uutta buranaa sisään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös