TPS:n tilanne on ulospäin sekasortoinen. Vaikuttaisi sille, että Kaskisella on jotain palveluksiaan koskien jonkinlainen sopimus taskussaan organisaatioon, ja siten hänen erottamisensa kokonaan firman palkkalistoilta ei tule kysymykseen. Tämä sitten vaikuttaa ainakin toistaiseksi siten että hänen asemansa päävalmentajana on turvattu, vaikka se onkin kaiken järjen mukaan täysin järjenvastaista ja perusteetonta.
Esim. käyttäjä
@Jay Low voisi avata juridiikkaa meille muille nyt tämän yo. osalta. Onko niin, että mikäli Kallen työsuhde HC TPS OY:hyn irtisanottaisiin, ei häntä voisi palkata yhtä helposti uudelleen esimerkiksi johonkin toiseen rooliin Tepsiin?
Kallen osalta liki kaikki menee tällä hetkellä päin persettä. Treenauttaminen mitä ilmeisimmin on heikkotasoista, pelin organisointi on umpisurkeaa, ihmisjohtaminen (suorituksen johtaminen, tulosjohtaminen ja tulevaisuuden johtaminen) on käsittämättömän heikkoa ja tähän päälle vielä mediaosaaminen on Kallella huonoa. Tolkun mies osaisi kuvata nykytilaa, haasteita ja toimenpidesuunnitelmaa asioiden kehittämiseksi paljon, paljon konkreettisemmin kuin tämä äijä. Kallen henkilöön menemättä, koska en tunne, hän kuitenkin vaikuttaa hiireltä, pikkuluuserilta, joka ei oikeasti tiedä mitä sanoa ja sen vuoksi on pakko turvautua tuollaiseen jargon-höpinään hyvästä arjesta, oppien saamisesta yms.
Niin minä kuin moni muukin TPS-kannattaja näkee tilanteen nyt niin että Kalleen oikeastaan henkilöityy rakkaan seuramme taapertaminen. Ansaitusti henkilöityykin. Tuo pelaaja-aines suorittaisi kevyesti top 10-, ja kenties top 6-tasollakin ihan sillä muutoksella että pelisysteemiä rukattaisiin ymmärrettävämpään ja helpommin toteutettavaan muotoon. Minun kausaripaikkani on ja pysyy tyhjänä kunnes Kaskinen on päävalmentajan paikalta kengitty. Tiedän faktaksi että minun lisäkseni kymmenet ihmiset ovat reagoineet samoin.
Kuulin hallihenkilökunnan edustajalta viikonloppuna, että paikalla olisi oikeasti ollut n. 1500 ihmistä. Tottakai ulos kerrottavaa tulosta voi meikata kausarimyynnin ja ilmaislippujen (jotka on "myyty" jollekin taholle) myötä, mutta läsnä oli parkkipaikkojen käyttöasteen, julkisen liikenteen matkustaja-arvion ja hallin ajanvietepalveluiden osalta kalkyloitu reilusti alle 2000 ihmistä. Tämä on hälyttävää.