Karvoilla vai ilman?

  • 7 410
  • 24

Karvoilla vai ilman?

  • Karvat on pop!

    Ääniä: 33 21,2%
  • Ei lihassa saa karvoja olla.

    Ääniä: 63 40,4%
  • Tissit on parasta.

    Ääniä: 60 38,5%

  • Äänestäjiä
    156
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Juon teeni mielellään karvaisesta kupista, mutta jos niitä pihvissä on, niin se kyllä vituttaa. Siksi vastasin kompromissina tissi-vaihtoehdon.
 

Kettumainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joko siisti kiitorata tai sitten ilman, mutta pelialue pitää jättää paljaaksi! Tätä minä olen koittanut toitottaa emännälle, mutta ei...
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Molemmat menee, kunhan se karvoitus ei ole laajuudeltaan luokkaa "Uzbekistanilainen painija". Vastaan siis että tissit on kivoja.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mikä ääni kuuluu, kun pimpinkarva putoaa lattialle?


PTHYI!


Karvaa, ei karvaa, sama se. Tissitkin on kivoja. Kaikkia vaihtoehtoja ei saa valita joten äänestän tyhjää.
 

Loktev

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tarkkuutta Evil!
Kyllä se "pthyi" kuuluu vähän ennen kuin karva putoaa lattialle!
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ei karvoja ja tissit rulaa...kuten peputkin vaikka tuota vaihtoehtoa ei ollutkaan.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Tissit on parasta. Ei karvoista haittaa ole, kunhan sitä puskaa on vähän hoidettu. Mikään reisiin asti ylettyvä karvoitus ei nosta fiiliksiä Brunossa.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tissimiehiä minäkin olen. Mutta muuten en ole niin järin nirso näistä karvakysymyksistä. Kunhan niitä ei tisseissä ole.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Poslari on pop, mutta nykyään tuntuu että se on enemmänkin sääntö kuin poikkeus. Onhan se helvetisti käytännöllisempi kuin karvainen, mutta vaihtelun vuoksi omakin emäntä välillä kasvattaa pikku tuheron silloin tällöin. Alkaa kyllästyttämään muuten.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Hoitamaton puska ei nappaa. Toinen ääripää eli lapsimainen posliinikaan ei toimi. Nainen täyttyy nauttia naisena. Joten karvaa pitää olla hallitusti. Joko enemmän tai vähemmän, kunhan huomaa että puutarha on hoidettu.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Miehillä kuuluu olla karvoja kaikkialla muualla paitsi päässä. Tai sielläkin tietty kulmakarvoista ja parrasta plussaa, osalle myös viiksistä. Trimmaus joiltain alueilta tapauskohtaisesti sallittua.

Iso (ei lihava!) kalju äijä, jolla on karvainen rintakehä ja karvaiset käsivarret on jotain ihan mielettömän seksikästä. Me likes - a lot! ♥
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä karvat miehen tiellä pitää ja miksei naisenkin.

Joten kyllä.
 

Rocco

Jäsen
Suuhun ei karvoja pistetä, poikkeuksena pizza.

Silti, olen tissimies. Ja jos vielä on hyvä naisella hyvä pyöräteline, niin ei naiseltakaan voi ihan kaikkea vaatia.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vanhana pitkätukkahippinä olen vahvasti eri mieltä, vaikka en kyllä miehistä olekaan erityisen kiinnostunut.
Samaa mieltä veliseni.

Eli tukkaa on (vielä). Muuten ei sitten ollakaan kauhean karvaista rotua. Partakin kasvaa vähän niin ja näin.

Pitkätukkahippinaiset kiinnostaa kovastikin.

P.S. En sheivaa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vanhana pitkätukkahippinä olen vahvasti eri mieltä, vaikka en kyllä miehistä olekaan erityisen kiinnostunut.

Entisenä pitkätukkahippinä ja nykyisenä kaljuna olmina olen sitä mieltä, että helpompaa on miehen elämä ilman hiuksia ja täitä. Satiaiset sitten lienevät sellainen juttu johon en tahdo puuttua.

Taisin heti perään, kun anatsu ketjun avasi vastata karvoilla. Pysyn siinä. Pidän 60/70-luvusta ja saksalaisesta ostos-tvstä. Jos karva on harva on turmio varma ja itse tahdon pysyä kuosissa.
 
Tästä tuli mieleen, että ajaako joku mies oikeasti munakarvojaan?

Päättele tästä: "kiitos sille sankarille joka pilas ekat iltalomat sen takii ku ajo alikersantin partakoneel alapääst karvat.....! jeeeeee" - Kaverin tilapäivitys facebookista.

Tuon perusteella vastaus kysymykseesi on: kyllä.

Itsekin toki silloin tällöin ajelen, myönnetään pois. Eikä siinä nyt mitään väärää ole? En nyt kuitenkaan kaikkea ajele, suuremmat pois vain.

Ja ketjun kysymyksestä sen verran, että kaikki vaihtoehdot ovat hyviä, mutta kun joku pitää valita niin vastaan: karvat on pop.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Valitsin viimeisen vaihtoehdon. Sopivin vaihtoehto noista kolmesta.

Ei niillä karvoilla niin väliä, tissit ja peppu on parasta. Saa karvoja olla, kunhan niitä on vähän siistitty. Mikään Amatsoni-puska ei ole mikään erityisen mieluisa. Itsekkin tulee joskus ajeltua tuolta toisestakin päästä. Eukko tykkää ja onhan se vähän vaihtelua itsellekkin, heh.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös