Karmeinta, mitä sulle on sanottu

  • 3 492
  • 23

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Laitetaan nyt sitten tämmöinenkin ketju. Kun mä kerta jotenkin muistutan sitä Lahtista Tuntemattomassa, niin täytyyhän aiheenkin olla vähän"hapan"=)

Mulle pahinta, mitä on sanottu, on jotenkin näillä sanoin, että: "nyt huora lähtee henki!" Nuorena ja viattomana tyttönä tuon jouduin kokemaan ja lähellä oli uhkauksen toteutuminen.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Nopealla kelauksella ensimmäisenä tuli mieleeni: "Jos et lopeta tähän asiaan sekaantumista, tiät kyllä, mistä ittes löydät". Eihän toi nyt muuten, mutta yks mutka sanojalla kourassa vähän jotenkin vahvisti sitä tunnelmaa. Kotiovella.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
"Tervetuloa Ouluun."
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Demari!!
 

abianos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset
"Sähän ajoit kuin hullu monta tuntia ja nyt se on siellä ojassa täysin paskana, etkö muista?"
Tuota, olihan kyseessä jokin kulkuneuvo?

Mulle on aikain saatossa vittuiltu ja sanottu niin paljon millon mitäkin tappouhkauksia unohtamatta, että niihin on ehtiny turtua, enkä saa oikein otetta, et mikä olis se kaikista ikävin. Mut yks juttu tuli mieleen mikä vieläki saa sydämen hakkaamaan muistellessa.

Ei, silloin ei ollut synkkä eikä myrskyinen yö, vaan taivaankaaren täytti mitä suloisimmat loppukesän auringonsäteet. Kuulin pihan pienimpiä vietävän päiväkoteihin ja samalla höristin hymyillen korviani: "Pääskyt eivät olekaan vielä jättäneet meitä!". Olisin halunnut hihkaista äidille ja isälle pääskyistä, mutta he olivat jo töissä ja konjakin väkevänimelä tuoksu hiljensi minut polttomerkiten itsensä ikuisiksi ajoiksi muistini syövereihin.
"Älä jännitä, niin ei satu niin paljon.", kuulin liki huohottavan äänen niskani seutuvilta. Parranhaituvat kutittivat kyyneleet silmiini. Hänen kosketuksensa oli hellä ja poltti napalmin lailla. Olin maailman seksikkäin ja haluttavin ja tunsin päälleni laskeutuneen kehon tärisevän kiimasta. Hänen hengityksenä oli hurmeisenkatkonaista. Vedin tyynyn pääni päälle. Tyynyn, ainoan suojelijani. Hänen työntäessään kalunsa 11-vuotiaaseen peräaukkooni polttava kipu sai koko kehoni kouristelemaan ja hengitys salpautui kymmeniksi sekunneiksi...

Joo. Toi tummennettu kohta se on varmastikin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Olin aivan umpirakastanut eikä mitään näkyvää yksittäistä syytä ollut eli tuli aivan puun takaa. Siinä sitten loppuhöpinöissä.

"Enmä koe mitenkään erityisen julma olleeni, mä vaan jätin sut." No, kappas joo, niin. Sä vaan jätit. Olisitpa vielä tajunnut olla hiljaa, niin kaikki olisi mennyt paremmin.
--

Pitäisi olla myös ketju karmeinta, mitä sinulle ei ole sanottu. SM-sarjaan, kun valittiin joukkue ja melkein tiesin, että en ole mahtumassa, mutta aina olisi pieni sauma ollut. Ja sitten, kun sitä nimeäsi ei sanota. Valintoja ei selitetty millään tavalla, mikä oli varmaankin ihan hyvä.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Ala-asteella menin hakemaan tyttöä luokan limudiskossa tanssiin, kaikki muutkin teki niin. Yksi kiva tyttö istui sivussa kaverinsa kanssa. Kysyin tytöltä lähdetkö tanssimaan? Seurasi karmeinta mitä ei ole sanottu.

Seuraavan kerran olin yhtä rohkea, kun lähdin päähänpistosta Aasiaan.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
"Olet isäsi Jorman näköinen."
 
"Olen raskaana". Heti perään kuitenkin, onneksi ja huojentavimmin ikinä, "mutten sulle".
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Se kun isä joskus perusteli sanomalla "Kyllä minä tuota meidän tyttöä sen verran tärkeämpänä pidän kuin sinua" sitä että siskolle ostettiin mopo ja minä jouduin siksi jatkamaan lätkän pelaamista ikivanhoilla paskoilla kamoilla.
 

huhheijaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joskus joku kännissä uhattu tappaa/hakata varmaan useamminkin. Kipeää nenää pahempaa ei tosin ole kukaan onnistunut tuottamaan. Eipä tuo kyllä sinäänsä karmeaa ole, koska ketäpä ei olisi uhattu hakata.

Mitään sellaista maata romauttavaa ei ole joutunut kuulemaan. Ehkä sitten, kun joku erittäin läheinen kupsahtaa ja kuulee puhelimen kautta. Voi olla aika pysäyttävä hetki.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Tuntematon Turun torilla: "Hei, sä näytät ihan paikalliselta eli..." ja opiskelijakaverinainen baarissa "Susta on muuten tullut ihan turkulaisen näköinen".
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Muistan sen yhden jättöpuheen liian hyvin, että vielä sen tässä toistaisin. Puhutaan muuten, että nainen "vaistoaa" jos mies on käynyt vieraissa, en sitten tiedä, ehkä olen nainen, mutta ei se vaistoa ollut, huoran puheesta kuuli petoksen. Niin, ehkä nainen vaistoaa kun taas mies tietää.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
"Petr Ton on tehnyt sopimuksen kärppiin"
"Oulun Kärpät voitti suomenmestaruuden" (2004)

Hyiss, kylmää tekee vieläkin.

Jääkiekon ulkopuolelta ehkä puhelu mummon kuolemasta otti koville, vaikka ymmärrettävä. Astetta karmeampi, kun soitettiin lapsuudesta lähtien kaverina olleen kaverin niin pukukopista kuin koulustakin tappaneen itsensä, vaikka hetki sitten kaikki oli loistavasti mitä kesällä sanoi. Oli ollut rauhanturvaajana ja nyt alkoi opinnot yliopistossa. Perkele sentään, mieli pahoittuu kyllä edelleen edes muistelusta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jääkiekon ulkopuolelta

Tuli mieleen yksi todella ikävä juttu jääkiekon MM-kisoista. Lillehammer 1999, voitettiin hurrit välierässä ja seuraavana päivänä oli juhlatunnelma ja finaalit (silloin niitä oli ne typerät kaksi) odottamassa, liput hallussa.

Vanha surumielinen ruotsalaismies tuli kysymään olisiko olutta myydä. Selvästi näki, että nyt on kyse jostain muustakin kuin yhdestä hävitystä välierästä. Siinä ei ollut vielä riittävästi, että hänellä oli terminaalivaiheeseen edennyt syöpä, mutta kahdeksantoistavuotias lähisukulainen oli pelin jälkeen laittanut haulikon suuhunsa ja painoi myös liipaisinta. Niin syvällisiä ei juteltu, että mitä siellä on ollut muuta taustalla, mutta kyllä näistä vaan paha mieli tulee, vaikka ei henkilökohtaisesti tunne. Lehdestä luettuna se olisi myös vain yksi uutinen muiden joukossa.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
"Olet samanlainen paska kuin isäsikin", äidin sanomana ollessani sellainen kymmenkesäinen itsestään epävarma lapsi.

vlad
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kun ei noita lähisukulaisten kuolemia ole vielä tullut ja kaikki erotkin on olleet sellasia ettei ne ole yllätyksinä tulleet, niin kyllä noi eilen kuulemani kaksi lausetta yhdistettynä veti mielen matalaksi.

Aamupäivällä: "hermokipusi on kroonista".
Iltapäivällä: "pistän asunnon myyntiin, joten joudun irtisanomaan vuokrasopimuksesi".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös