Onpahan käsittämätön kuvakulma tässä maikkarin lähetyksessä. Miksei kamerat ole samalla tasolla kuin Canal+ Jokeri-lähetyksissä?
Minkä helvetin vuoksi maksamme TV lupamaksuja.
Voi vi**u, kun odotin tältä illalta hyvää jääkiekkoiltaa niin tässä sitä nyt ollaan.
Katson striimiltä jotain tshekkiläistä kanavaa. Tiedä sitten käyttävätkö MTV3:n kuvaa, mutta itse ainakin olen tyytyväinen kuvakulmaan. Kuvattu paljon korkeammalta kuin Jokereiden pelit ja ihan punaviivan päältä.Onpahan käsittämätön kuvakulma tässä maikkarin lähetyksessä. Miksei kamerat ole samalla tasolla kuin Canal+ Jokeri-lähetyksissä?
Katson striimiltä jotain tshekkiläistä kanavaa. Tiedä sitten käyttävätkö MTV3:n kuvaa, mutta itse ainakin olen tyytyväinen kuvakulmaan. Kuvattu paljon korkeammalta kuin Jokereiden pelit ja ihan punaviivan päältä.
Jatkuvat jäähyt vie kyllä parhaan terän pelistä.
Katson striimiltä jotain tshekkiläistä kanavaa. Tiedä sitten käyttävätkö MTV3:n kuvaa, mutta itse ainakin olen tyytyväinen kuvakulmaan. Kuvattu paljon korkeammalta kuin Jokereiden pelit ja ihan punaviivan päältä.
Sama kuvakulma on. Aluksi tuntui hieman oudolta, mutta itsekin olen tyytyväinen. Mutta kun valittaminen on monille lähes työtä vastaavaa ajanvietettä, niin ei ole yllätys, että sanomista täällä tulee.
Jaahas, Pihlman ajettiin kylmäksi. Mihin mahtoi sattua?
Katselen netistä peliä, tsekin selostuksen kera. Mitään en juuri puheesta ymmärrä.
Veikkaan vähintään aivotärähdystä ja parin kuukauden huilia peleistä.
Ja näin loukkaantuu ensimmäinen JYPin mies. Vittu nämä turnaukset pitäisi kieltää lailla! Ei näin turhia tapahtumia voi olla olemassakaan.
Tilanne toisessa erässä on Tshekille 2-2.