Karjala-turnaus 2008

• 70 986
  • 247

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eihän meillä ole mitään hätää. Jukan pelikirja nollaa kaiken ja Suomi voittaa. Nyt ei ole enää Shedden jarruttamassa, joten odotan hyvää ja dominoivaa kiekkoa.

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Sm-liigassa on todella hyvä erotuomarilinja, ainakin jos verta tähän Suomi-Tshekki pelin viheltelyyn ensimmäisten 10 minuutin aikana. Nyt on pelattu pian melkein 8 minuuttia ylivoimaa puolin ja toisin ja loput tasakentällisin.

Sami Kapanen tasoittaa 1-1 ylivoimalla reboundista. Tshekki teki 0-1 maalin myös ylivoimalla.

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Kapanen tasoittaa Numpan vedon reboundista, Sami muuten aiheuttikin tuon rangaistuksen. Ainiin, mutta se vain höntsää täällä ja sotkee nuorten kalpalaisten pelin kopissa, kun omistaja on samalla joukkueensa pelaaja, vai mitä tahtookirjottaa?!

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onpahan käsittämätön kuvakulma tässä maikkarin lähetyksessä. Miksei kamerat ole samalla tasolla kuin Canal+ Jokeri-lähetyksissä?

Höyry

Jäsen
Onpahan käsittämätön kuvakulma tässä maikkarin lähetyksessä. Miksei kamerat ole samalla tasolla kuin Canal+ Jokeri-lähetyksissä?

Meinasin juuri samasta asiasta ilmaista mielipiteeni. Kyllä huomaa ettei MTV3 ole vuosiin lähettänyt jääkiekkoa. Käsittämättömän huono kuvakulma, äänenlaatu ja selostaja.

lade

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ensimmäisessä erässä Kallion Tomi koitti antaa ns. hienoa syöttöä muutamaan otteeseen ylivoimalla ja tuloksena tietenkin harhasyöttö, mitä ideaa tuohon sumppuun yrittää yksittäiselle pelaajalle, jota vartio muutama kaveria jo valmiiksi? Petu hoiti viivaa näyttävästi ja Kapanen poimi Petun vetämän ja veskarin pudottaman marjan maaliin.

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Onhan kyllä tämä selostajatoope ihan alta arvostelun.
"Tsekki menee valitettavasti johtoon..."
Missä näitä palikoita sorvataan...?

Ike

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Katselen netistä peliä, tsekin selostuksen kera. Mitään en juuri puheesta ymmärrä. Tuomarilinja on liian herkkä. Äskenkin Hyvönen kaatui omia aikojaan ja heti tuli jäähy Tsekille. Tuntuu että melkein joka kaatumisesta, joka tapahtuu vastustajan vieressä, vihelletään jäähyksi. Ei näin.

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jatkuvat jäähyt vie kyllä parhaan terän pelistä.
Katson striimiltä jotain tshekkiläistä kanavaa. Tiedä sitten käyttävätkö MTV3:n kuvaa, mutta itse ainakin olen tyytyväinen kuvakulmaan. Kuvattu paljon korkeammalta kuin Jokereiden pelit ja ihan punaviivan päältä.

JuhaZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, huuhkajat ja mitä näitä nyt on...
Katson striimiltä jotain tshekkiläistä kanavaa. Tiedä sitten käyttävätkö MTV3:n kuvaa, mutta itse ainakin olen tyytyväinen kuvakulmaan. Kuvattu paljon korkeammalta kuin Jokereiden pelit ja ihan punaviivan päältä.

Sama kuvakulma on. Aluksi tuntui hieman oudolta, mutta itsekin olen tyytyväinen. Mutta kun valittaminen on monille lähes työtä vastaavaa ajanvietettä, niin ei ole yllätys, että sanomista täällä tulee.

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jatkuvat jäähyt vie kyllä parhaan terän pelistä.

Sama täällä. Hyvä, selkeä kulma. En nyt muista Jokerien pelien kuvakulmaa, mutta ainakin Espoossa kuvakulma on ala-arvoinen eli aivan liian alhaalla. Johtuuko sitten rakenteista vai mistä, mutta perseestä on. Peliä on vaikeampi hahmottaa alempaa.

edekingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK, Werder Bremen
Ja näin loukkaantuu ensimmäinen JYPin mies. Vittu nämä turnaukset pitäisi kieltää lailla! Ei näin turhia tapahtumia voi olla olemassakaan.

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sama kuvakulma on. Aluksi tuntui hieman oudolta, mutta itsekin olen tyytyväinen. Mutta kun valittaminen on monille lähes työtä vastaavaa ajanvietettä, niin ei ole yllätys, että sanomista täällä tulee.

Minun makuun liian ylhäältä kuvattu, tappaa vähän tunnelmaa.

Ei mitään ihmeellistä peli ole tarjonnut, mutta hyvä että Kapanen on tehnyt maalin.

Huonoja uutisia Jyväskylään, Pihlman talutettu koppiin. Kurotti kiekkoon keskialueella kumarassa ja tshekki veti vastapalloon. Veikkaan, että ei kummempaa.

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jaahas, Pihlman ajettiin kylmäksi. Mihin mahtoi sattua?

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hyvösen pyssy laulaa ylivoimalla. 2-2.

Jotenkin vaan tykkään kun kuvataan ylhäältä, sillä kokonaisuuden hahmottaminen onnistuu paremmin.

coyote86

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jatkoajan moderaattorikunta, RD:n mediapeli
Kyllä turhin mies kentällä on ollut Tomi Kallio. Milläköhän perusteella sekin on sinne päässyt...

Suomen parhaimmistoa ovat olleet maalintekijät Hyvönen ja Kapanen, sekä pakeista Nummelin.

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Immonen hukannut kaksi läpiajoa, no jos kolmas kerta toden sanoisi. Hyvösellä muuten aika jäätävä veto, uppoaa ilman maskiakin.

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja näin loukkaantuu ensimmäinen JYPin mies. Vittu nämä turnaukset pitäisi kieltää lailla! Ei näin turhia tapahtumia voi olla olemassakaan.

Tehän olette niin ylimoimaisia muutenkin, että eikö ole ihan reilua antaa vähän tasoitusta?

Muuten, se tsekkien toinen maali oli mielestäni Haatajan ryntäilyn seurausta. Haatajan pelaaminen perustuu paljon karvaamiseen, välillä pelaa itsensä ulos tilanteesta, niin nytkin. Mutta virheitä tulee välillä kaikille ja varsinkin tuolla tyylillä.

-Mercury-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kuvakulma valittu HD:n ehdoilla. Normitelkkarissa kiekko vähän hukassa, mutta tarkemmalla kuvalla pitäis olla ihan ok.

HMenthal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kaikkea tässä oppii. MJ-peleissä näköjään tasapeli ei ole tasapeli, ainakaan MTV3:n nettisivujen mukaa...

Suomi pelaa parhaillaan Karjala-turnauksen avausottelua Tshekkiä vastaan Helsingin Areenassa. Tilanne toisessa erässä on Tshekille 2-2. Julkaistu 06.11.2008 18:01 (päivitetty 19:53)

Ei siinä mitään. Mennään sitten näillä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy