Olenko minä nyt jotenkin keskushermoston valuvirheen omaava, vai miksi en näe Kari Tynin kirjettä vittuiluna? Ehkä hieman kliseinen ja sisällöltään varsin yllätyksetön, mutta mielestäni varsin asiallinen ja kuitenkin kunnioittava. Toki perustelut on sitä perushuttua, kun ei uskalleta ehkä täysin omaa osuutta tunnustaa, mikäli sitä edes itse nähdään, mutta ei se mielestäni varsinaista vittuilua tai katsojien suunnatonta aliarviointia ollut. Ehkä porukka alkoi sen sellaisena näkemään, kun ensimmäinen kommentti niin väitti. Tai tämä ainakin minun mielipiteeni.
Ongelmat Tynissä ovat aivan muualla kuin tuossa kirjeessä. Kyseessä on fossiili, joka ei noin muuten ymmärrä kannattajaa tai satunnaiskävijää millään tavalla, saati sitten markkinointia tai elämyksellisen tapahtuman järjestämistä. Siinä hän on kuitenkin oikeassa, että suuri tekijä kiekkoviihteessä on itse tuote eli jääkiekko-ottelu. Se onkin SM-Liigassa tällä hetkellä täyttä paskaa varsinkin taklauksia ja tempoa rakastavana kiekonseuraajana. Asiaa ei helpota kiekollisemman pelitavan sisäänajaminen.
Yleensäkin: Hidas tempo + Kiekollinen pelitapa (hidastaa ja vähentää fyysisyyttä) + Vähäinen yksilötaito + Ei taklauksia = Paskaa
Tuossa on yhteenlasku, joka olisi erityisen tärkeä korjata liigatasolla.
Ongelmat Tynissä ovat aivan muualla kuin tuossa kirjeessä. Kyseessä on fossiili, joka ei noin muuten ymmärrä kannattajaa tai satunnaiskävijää millään tavalla, saati sitten markkinointia tai elämyksellisen tapahtuman järjestämistä. Siinä hän on kuitenkin oikeassa, että suuri tekijä kiekkoviihteessä on itse tuote eli jääkiekko-ottelu. Se onkin SM-Liigassa tällä hetkellä täyttä paskaa varsinkin taklauksia ja tempoa rakastavana kiekonseuraajana. Asiaa ei helpota kiekollisemman pelitavan sisäänajaminen.
Yleensäkin: Hidas tempo + Kiekollinen pelitapa (hidastaa ja vähentää fyysisyyttä) + Vähäinen yksilötaito + Ei taklauksia = Paskaa
Tuossa on yhteenlasku, joka olisi erityisen tärkeä korjata liigatasolla.
Viimeksi muokattu: