"Kari Lehtonen takaisin Hifkiin"-kansanliike

  • 2 839
  • 7

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Kuten monet lätkäfanit tietävätkin, että Kari Lehtonen oli juniorina kuten kuka muu tahansa kiltti ja kunnollinen (pelasi Hifkissä)helsinkiläiskiekkojunnu, mutta eksyi väärille teille (siirtyi jokereihin). Mutta nyt on meidän rehellisyyteen, perinteisiin ja kovaan työhön uskovien kunnon kansalaisten (Hifk-fanien) annettava pojalle anteeksi ja yhdessä autettava hänet takaisin kunnon kansalaiseksi ja vaadittava palaamaan takaisin kotiin (Hifkiin).Vähän niinkuin vertauksessa tuhlaajapojasta. siispä vaadinkin että perustamme tästä kansanliikkeen!!!:D
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Mää luulen että Kari pelaa jossain vähän isommassa seurassa tulevaisuudessa ;) sorry... (Tai voipi olla että se on vielä kauden Suomessa jos ei miljoonat sekoita pojan päätä, mutta tuskin, niin cool se tänäänkin oli...)
 

Karde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, LA Kings
no way !

Kari kuuluu meille ja sitten mies lähtee nhl:llään. Onhan teillä (mahdollisesti) Tom Draper ja ei juusokaan huono ole. Älkää meidän kultakimpalettamme ruvetko havittelemaan. Lehtonen pysyy missä on ja näin on hyvä. Kiitos Kari mestaruudesta !!!
 

Deader

Jäsen
Ymmärrän kyllä provosointia :) mutta kun Kari itse sanoi viimeisen Tampereella
pelatun finaalin jälkeen olevansa Jokeri-kasvatti niin kai kaveria on pakko uskoa.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Deader
Ymmärrän kyllä provosointia :) mutta kun Kari itse sanoi viimeisen Tampereella
pelatun finaalin jälkeen olevansa Jokeri-kasvatti niin kai kaveria on pakko uskoa.

Äläs nyt, jos Jatkoajassa sanotaan miehen olevan "Hifk-kasvatti", niin kyllä se sitten on. Ei noin nuori itse mitään kuitenkaan tiedä. Mehän voisimme taas viritellä muuten keskustelun aiheesta "kuka on kenenkäkin kasvatti, ja miten se määritellään". ;)
 

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Epäiltiin tossa mr Lehtosen kuuluvan NHL varattujen
ylimpää top-3:en, että ilmeisesti HIFK-mahdollisuus
on suht. heiveröinen.

Mut ans kattoo, kun se varauskierros tulee.
 

sannifan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Niin

Milläs vuorolla se HIFK pääsee varamaan. Ei kait se nyt ihan kärkipäässä ole, eikä muistaakseni ihan lopussakaan, eikä sitä näkyny sillä välilläkään.

Ei oo Pentti tainnu hankkia varausvuoroa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös