Suoraansanottuna vituttaa kirjoittaa kritiikkiä joka koskee Tepsiä, koska jokunen hetki sitten koettu ottelutapahtuma ja TPSn peli oli likimain unenomaisen hienoa. Meillä on tällä kaudella todella hieno ja viihdyttävä joukkue, jonka touhuja on mukava seurata. Mutta minkäs teet tämän taloudellisen hyödyntämisen suhteen kun myynti ja markkinointi on olematonta ja vailla draivia. Saatanan säälittävää, ja "oikeassa" yritysmaailmassa miehet olisivat vaihtuneet jo ja mun mielestä kyseisten toimien olemassaolosta Tepsissä pitäisi keskustella nykynäytöillä.
Ensinnäkin, aivan kuten Sami Hurme
blogissaan kirjoittaa, alle täysi tupa kauden avauskotipelissä osaamattomuuden osoitus TPS organisaatiolta. Ei osata myydä eikä markkinoida, enkä löisi veto oppimiskyvystä tällä asian saralla. Tekosyitä kyllä löytyy mutta en mitenkään kehtaisi omalla naamalla samassa asemassa ja näytöillä patsastella missään medioissa.
Mainostettiinko kauden avausta missään? Miksei joukkuetta esitelty julkisesti tuolla toreilla niinkuin viime vuonna?
Miksei ihmeessä kausikortteja mainostettu ottelun pelikatkoilla??? Aivan varmasti tuossa hurmoksessa olisi mennyt ainakin yksi kausari kaupaksi, ja joka euro olisi ollut plussaa kassaan. Kävi aivan kuten niiden viime kauden playoffien yhteydessä jossa myynti nukkui. Kukaan TPS-kiekon ystävä ei varmasti ollut pettynyt iltaan! Jumalauta, siinä olisi ollut se Tamin Momentum myydä!!! Se on mennyt nyt. Sanakirjasta voi katsoa että myymisen kuvaukseen ei liity käsien taskuun laittaminen myyjän osalta vaan ostajan ja nenäkaivuu ei kuulu kummallekaan osapuolelle.
On tää surullista. Myymisestä ei ole opittu mitään! Meillä on jumalauta poikkeuksellista buumia tuolla kansojen riveissä, sen ylpeyden joukkueesta aistii tuolla hallin käytävillä, mutta mitään toimia tilanteen hyödyntämiseksi tai ruokkimiseksi ei ole tehty. Lopullisen vastuun tästä tekemättömyydestä kantaa yrityksen toimitusjohtaja.