Kapteenisto 2018–2019

  • 15 093
  • 52

Petra85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Salmisen valinta kapteenistoon on kokemuksen ansiota, tosin enemmin olisin nähnyt siellä esim Makkosen. Olen pitänyt Salmista enemmän hiljaisena omia pisteitä tekevänä yksilöurheilijana mutta toisaalta mistäs minä tiedän millainen tsemppari tai isähahmo Salminen on suljetussa pukukopissa. Taimi on taas ihan erityyppinen ja varmasti suu käy kopissa ja kaukalossa.

Tuo yllätti vielä enemmän, että Kotkaniemi valitsi itse kapteeniston. Ehkä halusi heti näyttää kuka Ässälaivaa kipparoi?
Empä tiedä kumpi on parempi systeemi tai valintatapa. Valitseeko pelaajat periaattella et sää olet hyvä tyyppi ja valmentaja taas sen että olet luottopelaaja?
Loppuviimeksi tuo ei ole se tärkein asia kenellä on C rinnassa jos joukkueen henki on muuten ookoo. Se C merkitse silloin eniten kun kannu nostetaan ilmaan kevällä.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Jos Kotkaniemi hakee, että Salminen ottaisi lisää vastuuta ja kasvaisi johtajan rooliin lisää tämän myötä.

Salmisen valinta kapteenistoon on kokemuksen ansiota, tosin enemmin olisin nähnyt siellä esim Makkosen. Olen pitänyt Salmista enemmän hiljaisena omia pisteitä tekevänä yksilöurheilijana mutta toisaalta mistäs minä tiedän millainen tsemppari tai isähahmo Salminen on suljetussa pukukopissa. Taimi on taas ihan erityyppinen ja varmasti suu käy kopissa ja kaukalossa.

Samaa mietin, että onhan Sakke nykyään jo joukkueen kokenutta osastoa.. mihin ne vuodet muuten oikein menevätkään? Eli sen puoleen hän on looginen pala kapteenistoon. Mutta jos katsotaan millaisia mielikuvia pelaajista on tässä vuosien varrella syntynyt, niin lähinnä Sakke on saanut varmasti aiheellistakin kritiikkiä siitä, ettei hän vain ole ihmisenä kovinkaan kapteenimainen. Ja kyllä minustakin kiistatta esimerkiksi hänen perusolemuksensa on aina ollut sellainen luvalla sanoen vetelä (samoin kuin esimerkiksi Kärjellä on myös). Jotkut sitten taas ovat luonnostaan todella skarppeja tyyppejä, tästä esimerkiksi Taimi saa pisteet kotiin.. samoin esimerkiksi Lähteenmäestä, jota itse arvailin kapteenistoon, on minulle muodostunut todella skarppi mielikuva

Mutta nämä ovat tietysti yksilöllisiä ominaisuuksia, joita ikä ei sinällään muuta. Ja jokaisella on oikeus olla tasan sellainen kuin on, siitähän ei kyse ole. Sitä paitsi näin fanipoikana sitä joutuu muodostamaan mielipiteensä pelkkien mielikuvien pohjalta, koska ei pelaajia henkilökohtaisesti kuitenkaan tunne..
 

Petra85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Samaa mietin, että onhan Sakke nykyään jo joukkueen kokenutta osastoa.. mihin ne vuodet muuten oikein menevätkään? Eli sen puoleen hän on looginen pala kapteenistoon. Mutta jos katsotaan millaisia mielikuvia pelaajista on tässä vuosien varrella syntynyt, niin lähinnä Sakke on saanut varmasti aiheellistakin kritiikkiä siitä, ettei hän vain ole ihmisenä kovinkaan kapteenimainen. Ja kyllä minustakin kiistatta esimerkiksi hänen perusolemuksensa on aina ollut sellainen luvalla sanoen vetelä (samoin kuin esimerkiksi Kärjellä on myös). Jotkut sitten taas ovat luonnostaan todella skarppeja tyyppejä, tästä esimerkiksi Taimi saa pisteet kotiin.. samoin esimerkiksi Lähteenmäestä, jota itse arvailin kapteenistoon, on minulle muodostunut todella skarppi mielikuva

Mutta nämä ovat tietysti yksilöllisiä ominaisuuksia, joita ikä ei sinällään muuta. Ja jokaisella on oikeus olla tasan sellainen kuin on, siitähän ei kyse ole. Sitä paitsi näin fanipoikana sitä joutuu muodostamaan mielipiteensä pelkkien mielikuvien pohjalta, koska ei pelaajia henkilökohtaisesti kuitenkaan tunne..
allekirjoitan tuon täysin. Hieman jatkan siihen vielä.
En tiedä mut käsittääkseni Kotkaniemi on valinnut kapteeniston. mitä hän hakee tuolla?
Ei heidän tarvitse aina olla kivoja ukkoja pukukopissa.
Rittää kun annat kaikkesi siellä jäällä ja olet esimerkkinä muille. (korppi hyvä esimerkki menneiltä vuosilta).
Juuh saattaa Sakesta saada kuvan että melkoisen vetelä sälli. No annappa sille kiekko ja laita kaukaloon. Juuh oksat pois.
itekkin oisin kuvitellut että vanhempia herroja olisi kapteenistossa.
Hyvän kapteeniston on Kotkaniemi nimennyt. Ainakin ite luulen et joukkue on noiden valintojen takana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös