Kutsu nyt jo Maveakin omaksi pojaksi. Sitähän hän on, vaikka onkin kiukku.
Markku Tähtinen johti "C" rinnassaan porilaiset voittoon.
Ei helvetti, tosta munattomasta persemarkustako kapteeni leivotaan? No, toisaalta sopii kyl rupusakin liideriks. Captain Hook :D
Jos avaat silmäsi, ja katsot sitä kuvaa, huomaat että A siellä Tähtisen rinnassa on, ja kapteenina toimii Kuparinen niinkuin kuuluukin. Kapteeni näytti tänäänkin oivaa esimerkkiä, ja antoi muutaman todella painavan, puhtaan niitin. Tässä hommassa Kuparinen on mielestäni liigan parhaimpia.
Jos avaat silmäsi, ja katsot sitä kuvaa, huomaat että A siellä Tähtisen rinnassa on, ja kapteenina toimii Kuparinen niinkuin kuuluukin.
Tähtisellä "C"
Kuparisella "A"
Peltosella "A"
Saa tosiaan nähdä muuttuneeko ennen kauden alkua, tosin mukavempi noin kuin esimerkiksi täysin päinvastaisessa järjestyksessä, vielä on toivoa ettei Pele kapteenin merkkiä saa rinnuksiinsa.
Olin kyllä näkeväni C:n myös Kuparisen rinnassa, mutta saatoin toki puolisokeana nähdä väärinkin.
Kyllä Kuprulla oli C paidassa, muita en muista.
Tähtisellä "C"
Kuparisella "A"
Peltosella "A"
Kapteenin paikka kuuluu sille jonka joukkue siihen hommaan valitsee.
Se on yks asia mihin mun mielestä ei seurajohdon tai kannattajien kuulu puuttua pätkääkään.
Mä näen asian niin, että vaikka Kuparinen onkin oma poika ja yks mun suosikeista, niin ei sovi kapteeniksi. Vielä. Liian nuori kaveri olemaan "isähahmo" joukkueelle. Ennen vaikka Mave. Oman äänen annan kuitenkin Peltoselle. Tähtiselle tiukka EI.
Mun mielestä Tähtinen olis ihan hyvä kapteeniks, kokenut pelaaja joka on jopa nähnyt vähän muaailmoo. Tietty vain jos pelaajat niin haluaa.
Enpä usko että täällä on kauheen monella tietoa miten Ässien pukukopissa noi roolit kulkee.....
Muuksi mailmaksi en lähtisi laskemaan Raumaa ja jotain ruotsin divarijoukkuetta. Eiköhän se Pelen heiniä ole.
Onko sitä kapteenia nyt valittu vai ei? Osui vaan tämä silmään, eikä meidän äijää näy koko listalla.
Vai onko toi joku toimituksen huono vitsi jättää Ässät pois listalta?
Kyllähän se Kuparinen tuolta listan hänniltä löytyy :) Ovat nääs aakkostaneet joukkueiden mukaan.
Mielenkiintoista sen sijaan on se, valitseeko kapteeniston pelaajat vai Suhonen..?
Ässiltä ei ole vielä kolmannenkaan ottelun lähestyessä kuulunut mitään sen suuntaista, että valinnat olisi lyöty lukkoon.
Kuparinenhan (eikö?) kantoi C:tä kahdessa ekassa pelissä. Sen hänelle mielelläni soisin nähtyjen otteiden perusteella, mutta mutta...
Onko jollain sisäpiirin tietoa?