Kantasi läpsyttimistä?

  • 11 617
  • 45

Kantasi läpsyttimiin


  • Äänestäjiä
    268

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Nyt kysytään mielipidettä läpsyttimistä. Saa äänestää!

Itte en oikein voi pitää niitä minään.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Juu kyllä kunnon sandaalit on läpsyttimiä paremmat, jotain se on syytä jalassa pitää kuitenkin ettei jalkasienet tartu. Vai haettiinko tässä jotakin muuta kuin lätkäjoukkueen suihkuvarustusta?
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Antaa läpsyttimien olla, kuinka hiljaista Hakametsässä olisi ollutkaan ilman niitä?
 

tulikaste

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Tero Lehterä
Parempi kuin ei äänekästä kannustusta ollenkaan, mutta läpsyttimistä innostuvat katsojat voisivat yrittää sisäistää että niistä käsistäkin itse asiassa lähtee ihan kiitettävästi ääntä tarvittaessa. Niiden mättäminen yhteen ei myöskään näytä kamerassa ihan niin hölmöltä kuin läpsyttimien hakkaaminen reiteen tai toiseen käteen.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jyrkän kielteinen. Tappavat tunnelman, keinotekoisia metelin aiheuttajia. Yhtä hyvin voisi laittaa rytmikästä taputusta ämyreistä kuulumaan.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
H**vettiin ne röpeltimet katsomosta. Hermoja raastavaa.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pidin niitä junttina, mutta kun huomasin että ulkomaillakin jopa jalkapallokatsomoissa käytetään niitä, niin tajusin nehän on ihan mahtava keksintö ja upeaa kulttuuria, jota kaivataan väsyneisiin suomalaisiin katsomoihin!

Vitsi vitsi. Pahvivuvuzelat hiuksista *sinne* ja lujaa.
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Allianz Arenalla oli läpsyttimiä. Mutta mitäpä ne saksalaiset mistään tunnelmanluomisesta mitään tietäisivät, ainakaan futiskatsomoissa.

Suomi on taas edelläkävijä.
 

LOFIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
Allianz Arenalla oli läpsyttimiä. Mutta mitäpä ne saksalaiset mistään tunnelmanluomisesta mitään tietäisivät, ainakaan futiskatsomoissa.

Suomi on taas edelläkävijä.
Niin, tästähän syystä Bayernin Mestareidenliigan kotipeleissä on hieman tavallista hiljaisempaa koska Bayernin ultrat protestoivat mm. noita läpsyttimiä eivätkä noissa peleissä ole.
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Niin, tästähän syystä Bayernin Mestareidenliigan kotipeleissä on hieman tavallista hiljaisempaa koska Bayernin ultrat protestoivat mm. noita läpsyttimiä eivätkä noissa peleissä ole.

Juntit suomalaiset jne.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Allianz Arenalla oli läpsyttimiä. Mutta mitäpä ne saksalaiset mistään tunnelmanluomisesta mitään tietäisivät, ainakaan futiskatsomoissa.

Suomi on taas edelläkävijä.
Suomeen on tuotu ulkomailta myös mm. mainoskatkot ja playoutit.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Allianz Arenalla oli läpsyttimiä. Mutta mitäpä ne saksalaiset mistään tunnelmanluomisesta mitään tietäisivät, ainakaan futiskatsomoissa.

Tuo muuten on aivan käsittämätön asia. On tullut tuollakin stadionilla käytyä peliä katsomassa ja vaikka saksassa kovempaakin kannustuskulttuuria löytyy niin ihmetellä täytyy että mihin tarpeeseen sinne on läpsyttimiä tuotu? Eivät tuo yhtään mitään lisäarvoa.
 

Nicotsein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Pittsburgh Penguins (Geno <3)
Mielummin seison hiljaisessa hallissa katsomassa peliä kuin että sinne tuotaisiin noita itse saatanan pikku pelinappuloita: läpsyttimiä.

Onneksi vielä ei ainakaan Vaasassa (ainakaan Sportin peleissä) niitä ole katsomossa näkynyt, ja toivon ettei tulla näkemäänkään. Typeräähän se on että porukka jaksaa hakata niitä läpsyttimiä reiteen muttei käsiä yhteen.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei häiritse minua. Tosin on aika kiehtovaa, että monet ihmiset taputtavat läpsyttimillään hirveällä innolla, mutta sitä intoa ei löydykään samalla tavalla, kun liike pitäisi tehdä pelkästään käsillä. No, ehkä noissa läpsyttimissä on se uuden ja jännän viehätys.
 

scholl

Jäsen
Ei häiritse minua. Tosin on aika kiehtovaa, että monet ihmiset taputtavat läpsyttimillään hirveällä innolla, mutta sitä intoa ei löydykään samalla tavalla, kun liike pitäisi tehdä pelkästään käsillä. No, ehkä noissa läpsyttimissä on se uuden ja jännän viehätys.

se on vaikeampaa käsillä. En tiedä mistä läpsyttimistä on kyse, mutta jos ne on niitä puhallettavia, joita on jaettu olympiastadionilla matseissa ja muissa kisoissa varmaan jo 10 vuotta niin niillä jokainen saa samankaltaisen äänen aikaiseksi. Käsillä taputtaminen on tekniikkalaji ja lisäksi taputtamisesta voi tulla kädet kipeäksi.
 
Kun 14 000 katsojalle annetaan puhallettavat baseballmailaläpsyttimet, niin otteluun saattaa mahtua muutama psykedeelinen hetki kun kaikki innostuvat läpsyttämään yhtäaikaa, kuten SKA:n kauden kotiavauksessa. Muuten täyttä paskaa, eli ei todellakaan jatkoon missään olosuhteissa! Terveisiä vaan mikkeliin.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Hyvä, että jotenkin saadaan ääntä halliin, eli kannatan läpsyttimiä. Ja saavathan sponsoritkin lisänäkyvyyttä samaan syssyyn. Ymmärrän toki, jos jotakuta läpsyttimet ärsyttävät.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Ilmeisesti jääkiekkoyleisöä pidetään nykyisin sen verran uusavuttomana, että se pitää innostaa taputtamaan joidenkin läpysköiden avulla. Saahan niillä toki ääntä halliin, jos se on tavoite.

Ei iske. Kuten eivät iske kamalat rumpupatteristot ja muutkaan vastaavat.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Onko krooninen rannekanavan ahtautuma monen suomalaisen ongelma, kun tällaisia vitkuttimia tarjotaan kansalle?
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Itse läpsyttelen mieluummin käsillä. Ei noi läpsyttimet minua haittaa, mutta itse en käyttäisi, koska osaan läpsytellä kämmeniäni yhteen.

Vähän ihmettelenkin, että miksi noi läpsyttimet saavat monen niin vihaiseksi, melkein raivon partaalle? Niistä lähtevä ääni, väärä tapa tuottaa ääntä vai se että ne ovat sponsorien maksamia vai mikä niissä niin vihaksi pistää? Mulle on suht sama onko niitä läpsyttimiä vai ei.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös