Viestin lähetti Mike Bossy
3. Fanit ja Mertaranta: Minkään muun maan fanit eivät ole samanlaisa kuin useimmat suomen fanit. Ilman paitaa, umpikännissä mesoavat "fanit" ovat mitä huonointa mainosta suomikuvalle.
Minua ärsyttää se että suuri osa Suomen faneista on sellaisia jotka eivät tiedä oikeasti jääkiekosta mitään. Kun Suomi voittaa jonkun Kazakstanin 10-0, alkaa hirmuinen hehkutus siitä kuinka Suomi on mahtava ja voittaa MM-kultaa. Sitten kun kysyy niiltä tietääkö he ketään pelaajia, ei ne tiedä kun että siellä pelaa joku Koivu ja Selänne.
Ei, ei mää ihmettelen kauhiast, mää oon ko klapil päähä lyäty. Mää oon affena, kattoka poijat mul o kidukset...tulkka ongel pojat.
Jopas on katkeran Jyppi-fanin tilitystä. Kerroppas onko juhlivat ja kohtuulisessa määrin örveltävät suomalaisfanit huonompi juttu kun se nakuna katsomossa munat kourassaan hypellyt kanukkikannattaja?. Ota kuule hieman rennommin, leviää pälli muuten.
Ei sinun ole pakko Suomea kannattaa. Voit ihan vapaasti jatkaa sitä sambarummutusta Jypin peleissä ja huudella tuomaria nuijaksi ihan selvinkin päin.
Mertaranta on pomo. Parasta mitä ylellä on pitkään aikaan ollut. Hän pukee sanoiksi hienostelematta ne mitä käy kotikatsomossa monen katsojan huulilla. Kun peli ei kulje tulee antsalta sapiskaa kunnolla ja kun peli kulkee tulee ylistystä ja vieläpä huumorin säestyksellä.
Hyvä Suomi, hyvä Tanska....Ruotsi, Slovakia ja Tsekki saavat painua sitten sinne ruskeansävyiseen paikkaan mihin aurinkokaan ei paista. Ugh, olen puhunut.