Kansainvälisen krokettikisan maajoukkue äänestys !

  • 12 538
  • 218

Keteä ehdokkaita, äänestät krokettikisan maajoukkueeseen?

  • Fläppis Pelicans

    Ääniä: 33 13,0%
  • Evenuel Ilves

    Ääniä: 28 11,0%
  • E Blues

    Ääniä: 27 10,6%
  • Nikke Blues

    Ääniä: 7 2,8%
  • duud Jokerit

    Ääniä: 7 2,8%
  • One Big Red HIFK

    Ääniä: 45 17,7%
  • JanJ Sitoutumattomien listalla (Ässät)

    Ääniä: 26 10,2%
  • Arska TPS

    Ääniä: 9 3,5%
  • Twite ry

    Ääniä: 20 7,9%
  • Jomppa ry

    Ääniä: 2 0,8%
  • Rontti ry

    Ääniä: 33 13,0%
  • MikkoZ ry

    Ääniä: 3 1,2%
  • Master God ry

    Ääniä: 6 2,4%
  • Wilco ry

    Ääniä: 2 0,8%
  • Mry Jokerit from Tallinn

    Ääniä: 6 2,4%

  • Äänestäjiä
    254
  • Poll closed .
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Terve vaan, olen kotiutunut muutaman Saku purkin jälkeen kotikonnuille. Monessa kotisavussa odotellaan kuumeisesti kellon viisareiden etenemistä. Vaalikamppanjat ovat olleet upeita, oikeastaan mitään ei ole enää tehtävissä.

Sen verran vakavasti Tallinnan Suomalaiset asian ovat ottaneet että sain Pärnusta puhelun jossa kyseltiin että veini onko kaikki kunnossa ? Ilmoitin heille että kaikki on kontrollin alla.

Saku olut hiipii pikkuhiljaa päähän ja odotan suurta mielihyvää tuntien ystäviä Suomenkamaralta meille kylään. Teillä ei ole harmainta aavistustakaan kuinka hyvältä voi sydämmestä tuntua, että saamme upeita vieraita tänne.

Jokaisella ihmisellä on unelmia, unelmat voivat olla suuria tai pieniä. Minun unelmani on ainoastaan ollut että saisin syksyllä järjestää hienot juhlat. Haluan syyspimeässä nähdä kuinka ihmissä on hauskaa, nuotio palaa ja ihmisillä on hyvä mieli. Se on ainoa tarkoitukseni.

Mikäli joku haluaa ampua alas ajatukseni, niin ei siinä mitään. Se on helppoa kuin sonnan ajo. Olen kuitenkin erittäin ylpeä ja iloinen että olen onnistunut innostamaan ihmisiä huumorimielellä olemaan ja tulemaan johonkin joka ei ole jokapäiväistä, meillä jokaisella on oma työmme ja omat murheemme, on hienoa jos edes yksi päivä elämässä ei ole niin tärkeyttä täynnä. Sitä ainoastaan haluan en muuta.

Julistan maajoukkueen suurta ylpeyttä tuntien kello 00.05, mikäli en ole sammunut.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
veinikretski kirjoitti:
Jokaisella ihmisellä on unelmia, unelmat voivat olla suuria tai pieniä. Minun unelmani on ainoastaan ollut että saisin syksyllä järjestää hienot juhlat. Haluan syyspimeässä nähdä kuinka ihmissä on hauskaa, nuotio palaa ja ihmisillä on hyvä mieli. Se on ainoa tarkoitukseni.

Ainakin Espoon delegaation puolesta voin luvata, että kaikkemme teemme sen eteen, että kaikilla ei-tiukkapipoilla (eli kaikilla) on hauskaa. Tarkoituksemme on täysin sama, mutta nuotio saattaa polttaa koko Tallinnan, mikäli historiastamme (Turusta) voimme jotain oppia.

Ja nyt pelottaa tuo mainostamani taustanousija...
 

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
Kyllä vetää tiukaksi kamppailu neljännestä sijasta. Tämähän on jännittävämpää kuin MM-kisat!
 

matokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Omien puolta pitää aina pitää. E on hieno mies, tunnen hänet henkilökohtaisesti. Hän sai ääneni. Ja oletettavasti järjestää hienon ilotulituksen.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Tunti vain, eikös sellainen biisi ole olemassa?
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Mediapeliä

Pyynnöstä kerron että sain puhelun Turengista vaalivalvojaisista. Tunnelma tuntui olevan katossa, taustalla pauhasi poikakuoro jonka kauneudesta tuli mieleeni että on helvetin hyvä että Veini ei järjestä karaokea ensi viikolla.

Ehdokkaan mieltä tuntui tosin vielä epäilyttävän se että nyt on laskettu vasta ennakkoäänet sekä pikkuhiljaa maaseudun tulos alkaa olla selvillä.

Miten on Tarmo, onko ry-ehdokkaan epäilys aiheellinen?
*naps naps kynällä*
"Niin, kyllähän se on hyvinkin aiheellinen. Maalla ollaan tähän aikaan ryyppäämässä ja kyvyttömiä äänestämään. Espoolaiset kommunikaattoreillaan koodailevat keskenään ja taksissa matkalla ytimeen surffaavat äänestämään. Vaalien suurin kysymysmerkki on kuitenkin Turku. Heillähän ei ole omaa ehdokasta jota voisivat jättää äänestämättä kuten voivat jättää käymättä TPS:n peleissä tai ketä mollata kuin Jouko Narvanmaata. Turkulaisten on varmasti vaikea äänestää espoolaista tai helsinkiläistä ja mahdoton äänestää turenkilaista. Lahtelainen, portu... porilainen ja tamperelainen, hänkin vain sukupuolensa vuoksi, jäävät jäljelle. Tällä kertaa turkulaisten käyttäytymistä on poikkeuksellisesti vaikea ennustaa. Jäämme jännittyneenä odottamaan."

Kiitos Tarmo.
 

Erkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset
Gerodz kirjoitti:
Itse kannatan Arskaa Turusta(?), vaikka äänestinkin Ronttia.

Elän itse siinä uskossa, että tuolla Arskalla viitataan kaiketi meikäläiseen. Sitä en tiedä kenelle "Arskalle" äänensä antaneet ovat luullet äänten menevän, tai että ilmestyykö tähän ketjuun yhtäkkiä jostain moisella nimimerkillä varustettu turkulainen... Vainoharhaiset kiitokset joka tapauksessa kannatuksesta.

Se yksi paikallinen IFK-fani, jota lupasin houkuttelevani messiin ilmoitti, ettei pääse turnaukseen. Suht kovat (teko)syyt kaveri tosin löi pöytään, omat häät ja vieläpä toisella puolella Eurooppaa... Vähemmillä olisikin ollut selittämistä. No, itse joka tapauksessa osallistun, ei siinä mitään.

P.S: Takaisin ketjun aiheeseen, viskatkaapas joku yksi ääni tänne päin, niin saan kympin rikki. Ja miten niin myöhäinen alku vaalikampanjalle?? Yli 50 minuuttia vielä tehokasta peliaikaa, siinä ehtii paljon.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Twite kirjoitti:
Vaalien suurin kysymysmerkki on kuitenkin Turku.

Mä rakastan turkulaisia. Ja toivon, että ainakin nimimerkki Annamaila on jo antanut minulle äänensä. Mikäli ei ole, hän kuitenkin tarkoitti sitä. Eiksje?

Eli vihjaan turkulaisille, että myös Espoossa ei nähty järkeä keskinäisille välisarjapeleille, koska vastus oli Bluesille niimpalkauhia kova joka kerta.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Hiukan vielä ja helmitaulut helisee, oletko Olkku hereillä?
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Yhdeksän minuuttia !

Terv. veini
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
veinikretski kirjoitti:
Yhdeksän minuuttia !

Terv. veini

Mutta yksi ääni on tärkeämpi kuin yhdeksän minuuttia...
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Äänestys on päättynyt, kohta julkaistaan Suomen ja Jatkoajan Maajoukkue !

Terveisin veini.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Nikke kirjoitti:
E juokoot mun kanssa kaljaa...

Ja kun kerran asiaa ei ole määritelty, nimeän valmentajan yksinoikeudella nimimerkin Nikke joukkueen kakkosvalmentajaksi.

Yksityisviestitervehdyksen saaja on arvottu, voittaja on nimerkki matokki. Kunniamaininta nimimerkille Sasha, joka jaksoi luottaa perusespoolaiseen raivoon.

Lisätään vielä, että maalivahtivalmentajaksi on valmetajan toiveen mukaan valittu White, koska siellä on hyvät pippalot.

Ja nämä pätevät, mikäli herra suurvisiirisuperjumala veinikretsi hyväksyy valinnat.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Läpi meni!

Kotiuduin juuri vaalivalvojaisistani ja ilokseni huomaan, että mikäli vaalijärjestelmää ei olla radikaalisti viime hetkillä muutettu, niin nimim. Rontti on mukana ensimmäisessä Suomen krokettimaajoukkueessa.

Hauskaa oli valvojaisissa ja oletan että vielä hauskempaa tulee olemaan itse maaottelussa. Venäjäläisille ja hassusti suomea puhuvalle veljeskansalle itse maaottelusta tuskin mitään hauskaa kerrottavaa lastenlapsille jää.

Odottelen nyt vain Tarmo Ropposen lopullista raporttia ja tulosten julkaisua, jotta voin alkaa keskittymään itse kilpailuun.

Kaikille niille henkilöille ja henkilöttärille jotka ovat typeryydenpuuskissaan menneet äänestämään meikäläistä, niin sanon vain että kaikkia typeryksiä se maa päällään kantaa.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Rontti kirjoitti:
Kotiuduin juuri vaalivalvojaisistani ja ilokseni huomaan, että mikäli vaalijärjestelmää ei olla radikaalisti viime hetkillä muutettu, niin nimim. Rontti on mukana ensimmäisessä Suomen krokettimaajoukkueessa.

Hauskaa oli valvojaisissa ja oletan että vielä hauskempaa tulee olemaan itse maaottelussa. Venäjäläisille ja hassusti suomea puhuvalle veljeskansalle itse maaottelusta tuskin mitään hauskaa kerrottavaa lastenlapsille jää.

Odottelen nyt vain Tarmo Ropposen lopullista raporttia ja tulosten julkaisua, jotta voin alkaa keskittymään itse kilpailuun.

Lopulliset tulokset ja virallinen ilmoitus on tullut, ja se on tietenkin Maajoukkue ketjussa. No eihän sitä kaikkea näin lauantai aamuna huomaa, mitähän asiaa minulla on ollut yöllä Olkulle ? :)
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
E kiittää syvästi kumartaen kaikkia kannattajiaan vielä kerran. Ilman teitä tämä ei olisi ollut mahdollista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös