Kansainvälinen rakkaus

  • 4 253
  • 36

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eli oletko seurustellut muualta kuin Suomesta kotoisin olevan henkilön kanssa. Seurusteluksi en laske kirjevaihtoa vaan aivan oikeaa seurustelua.

Itsellä on kokemusta Saksalaisesta naisesta, joka oli Suomessa vaihtarina ja visiteerasi monta kertaa pitkään Suomessa ja tulipa sitä itsekin oluen luvatussa maassa käytyä. Kyseiseen tyttöön tutustuin kaverin tyttöystävän kautta. Oli loistava mimmi, esteeksi vaan lopulta tuli tuo etäisyys, kun en tuonne Saksaan viitsinyt lähteä, mutta jotain tuossa naisessa oli.

Hieman lyhyempi suhde oli myös Britannian kansalaisen kanssa, jonka tapasin pitkällä Espanjan tripilläni.

Eli antaa palaa vai olenko ainoa hairahtanut;)
 
Viimeksi muokattu:

jackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ylioppilaaksi päästyäni lähdin oitis Englantiin duuniin. Kyseisessä paikassa meitä "harjoittelijoita" oli ympäri maailmaa. Me "menevämmät" miehet tietysti kiersimme pubeja lähiseudulla. Joka baarista olisi "herunut", jos vain olisi halunnut/tajunnut pyydystää. Minähän en tietenkään ole sellainen mies vaan pyrin oitis vakavampaan kanssakäymiseen, tyhmä kun olen. Joka tapauksessa, erään kartanonomistajan tyttären kanssa sitten seurustelin koko ajan, hauskaa meillä oli molemmin puolin. Tuli käytyä futispelissä, Lontoossa, laukkakisoissa, esteratsastuskisoissa sun muuta. Kotiinpaluun koittaessa itkeskeltiin yhdessä ja erosimme ystävinä. Sen jälkeen ollaan kait 4-5 sähköpostia kirjoiteltu, ei sen enempää.

Sen pituinen se.
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti Tatzka
Eli antaa palaa vai olenko ainoa hairahtanut;)

Mä vedän kyllä pohjat... oon seurustellu ruåtsalaisen kanssa :o

Ja joo, välimatkan takia se sitten loppuen lopuksi meni puihin kuitenkin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Kansainvälinen rakkaus

Viestin lähetti Tinde


Mä vedän kyllä pohjat... oon seurustellu ruåtsalaisen kanssa :o

Ja joo, välimatkan takia se sitten loppuen lopuksi meni puihin kuitenkin.

Mitäs sille miehelle nykyään kuuluu?
;)
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Re: Kansainvälinen rakkaus

Viestin lähetti girlzilla15


Ikivanha vitsi ja silti purskahdin ääneen nauramaan...............:D

Ja mitä sekin sitten kertonee ;)
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kansainvälinen rakkaus

Viestin lähetti girlzilla15
Sitä mitä mun jutut on ennenkin jo kertoneet...Erittäin alhaista älykkyysosamäärää...:)

Vedän siis pohjat tässäkin... seurustelin JA nauroin tolle vitsille... ei mee hyvin...
 

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
Brittinaiset...

Jep, brittimimmit on aivan maanikkoja, tai sitten mullon niitten kanssa jotenkin vaan semmonen säkä, tai sitten olen jostain syystä niitten mielestä ihavvitun vetävä könsikäs.

Tämä ei ole mitään leuhkimista tai muutakaan. Yleensä en edes nauti siitä jos liiviin uidaan vimmalla. Iso-Britannian kansalaisia on vaan saanut useasti ihan oikeesti karistaa kimpustaan, ehdotukset ovat yleensä aika suorasukaisia, joskus pelkästään fyysisiä, mitäpä sitä turhia juttelemaan joo.

Ja sitte vielä ku ne on vielä usein 'brittiläisen' näkösiäkin.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
no enny menis ihan vannoo, tost seurustelusta, mutta

meillapäin oli kans yks vaihtari, ihan Australiasta saakka. Perkele kun oli sitten niin pirun mukava tyttö. Siinä sitten muutama kerta jotain pelleiltiin ja kovasti se on tulossa Jussina tännepäi. Mitäköhän siitäkin tulee?:D


Täytyy näyttää sille vähän suomalaista Juhannus -kulttuuria, hehee
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: no enny menis ihan vannoo, tost seurustelusta, mutta

Viestin lähetti masaman
meillapäin oli kans yks vaihtari, ihan Australiasta saakka. Perkele kun oli sitten niin pirun mukava tyttö. Siinä sitten muutama kerta jotain pelleiltiin ja kovasti se on tulossa Jussina tännepäi. Mitäköhän siitäkin tulee?:D


Täytyy näyttää sille vähän suomalaista Juhannus -kulttuuria, hehee

Tuota varten se tyttö varmasti tänne matkustaakin, palkitsevaa hänelle katsoa Suomalaista juhannus juhlintaa, toivottavasti ei ole perinteinen hukkumis näytös luvassa ;)

Omaa tarinaani jatkan vielä. Saksalainen ex-tyttöni on tulossa kesällä Suomalaisia kavereitaan tapaamaan ja kovasti haluaisi tavata meikäläistä, jopa Saksaankin on kutsunut. Nykyisin jälleen sinkkuna alkaa kyllä houkutella tarjoukset, eikä sitä tiedä vaikka syöttiin tarttuisi, kyllä kevät on hienoa aikaa :)
 
Viimeksi muokattu:

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti Designer
Lasketaanko kuusi päivää ja yötä kestänyt yhdessäolo suhteeksi?

Ai eiks se riitä että haluu nähdä toisenkin kerran :confused:
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti Tatzka
Eli oletko seurustellut muualta kuin Suomesta kotoisin olevan henkilön kanssa. Seurusteluksi en laske kirjevaihtoa vaan aivan oikeaa seurustelua.

Itsellä on kokemusta Saksalaisesta naisesta, joka oli Suomessa vaihtarina ja visiteerasi monta kertaa pitkään Suomessa ja tulipa sitä itsekin oluen luvatussa maassa käytyä. Kyseiseen tyttöön tutustuin kaverin tyttöystävän kautta. Oli loistava mimmi, esteeksi vaan lopulta tuli tuo etäisyys, kun en tuonne Saksaan viitsinyt lähteä, mutta jotain tuossa naisessa oli.

Hieman lyhyempi suhde oli myös Britannian kansalaisen kanssa, jonka tapasin pitkällä Espanjan tripilläni.

Eli antaa palaa vai olenko ainoa hairahtanut;)

Hah! Samba hier! Me siis tiedämme saksalaiset naiset.. hehe..

Tapasin omani Kreikassa -94. Juttu kesti -98:aan asti. Tuli Saksan konetiet tutuksi:D
Olen myös asunut yhdessä ruotsalaisen (NAINEN!) kanssa.
Olen harrastanut myös muita kansallisuuksia pikku styylailun muodossa.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Kansainvälinen rakkaus

Viestin lähetti finnishninja


Hah! Samba hier! Me siis tiedämme saksalaiset naiset.. hehe..

Tapasin omani Kreikassa -94. Juttu kesti -98:aan asti. Tuli Saksan konetiet tutuksi:D
Olen myös asunut yhdessä ruotsalaisen (NAINEN!) kanssa.
Olen harrastanut myös muita kansallisuuksia pikku styylailun muodossa.

No äijähän on oikein urakalla harrastanu ;)
Hyvä tarkennus asiaan (nainen), palstalla kannattaa olla tarkka, ettei teilata ;)

Mikä mielenkiintoisinta Naisella oli vielä Ranskalainen etunimi.
Meikäläisen 5 vuoden Saksan opinnoista oli/on hyötyä, koska kyseinen henkilö rakasti minun Saksan aksenttiani, arvatkaapas missä se toimi parhaiten ;) ?
 
Viimeksi muokattu:

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Yhden venäläisen pojan kanssa pidin peliä jonkin aikaa. Olin siellä ja se kävi täällä. Puhelinlangat lauloivat jonkin aikaa, mutta sitten tuli hiljaista. Silloin oli venäjän kielen taito ihan toista luokkaa...oih, Roman...
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Yhden ruotsalaisen pojan kanssa oli minulla vähän juttua tossa puolisen vuotta sitten..Matias...:) Ah. Uskomattoman komea ruotsalaispoika...

Soitellaan edelleenkin, mutta hän seurustelee tällä hetkellä, ja minullahan on The Rock, joten...
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Re: Re: Re: Kansainvälinen rakkaus

Viestin lähetti Tatzka


No äijähän on oikein urakalla harrastanu ;)
Hyvä tarkennus asiaan (nainen), palstalla kannattaa olla tarkka, ettei teilata ;)

Mikä mielenkiintoisinta Naisella oli vielä Ranskalainen etunimi.
Meikäläisen 5 vuoden Saksan opinnoista oli/on hyötyä, koska kyseinen henkilö rakasti minun Saksan aksenttiani, arvatkaapas missä se toimi parhaiten ;) ?

Joo.. pitää olla tarkkana... niinkuin ylhäällä näkyy.. hehe..

Minulla on sivistyksessä aukko. Ei pätkääkään Saksaa. Tosi invaliditeetti Guntterilandiassa.

Muuten oli kova sana olla hänen kanssaa liikenteessä, sillä minun Suomen, Ruotsin ja Englannin lisäksi tulimme toimeen hänen Saksalla, Ranskalla ja Italialla, elikkä ei missään kielen takia jumissa!
 
Off-topic:
Tästä girlzillan edellisestä viestistä sain sellaisen käsityksen, että äo voi nousta ja laskea ajasta riippuen? Oi te rohvessorit, kertokaa siis onko tämä totta? :rolleyes: (joo, ehkä mun kannattais tehdä välillä jotain muutakin kuin olla Jatkoajassa :D)
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Snowraven
Off-topic:
Tästä girlzillan edellisestä viestistä sain sellaisen käsityksen, että äo voi nousta ja laskea ajasta riippuen? Oi te rohvessorit, kertokaa siis onko tämä totta? :rolleyes: (joo, ehkä mun kannattais tehdä välillä jotain muutakin kuin olla Jatkoajassa :D)

Juu, ei se täällä ainakaa nouse.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Snowraven
Off-topic:
Tästä girlzillan edellisestä viestistä sain sellaisen käsityksen, että äo voi nousta ja laskea ajasta riippuen? Oi te rohvessorit, kertokaa siis onko tämä totta? :rolleyes: (joo, ehkä mun kannattais tehdä välillä jotain muutakin kuin olla Jatkoajassa :D)

Mä tarkoitin sitä, kun Sparrow oli minua siellä fiksuksi kehunut, ettei hän ole tavannut minua niin pitkää aikaa, että olisi huomannut erittäin tyhmät ja alkeelliset puoleni.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En ole kokeillut kuin suomalaista. Vaimo tosin on kyllä joskus sitä mieltä, että minä olen "kuin toiselta planeetalta", kun yritetään keskustella...Lienen kai sitten elävä todiste siitä, että maapallon ulkopuolella on elämää - mutta ei älykästä.
Biologian opettajani kehotti aikoinaan hakemaan puolison mahdollisimman kaukaa, niin saataisiin Suomeen terveempiä ihmisiä geenimielessä. Alamme nähtävästi olla aika sisäsiitoista porukkaa? Henkilökohtaisesti kannatan kuitenkin rakkausavioliittoja kuin geeniavioliittoja. Ja rakkauteenhan voi törmätä missä tahansa!
Serkkutyttö oli 90-luvun alussa Kreikassa lomailemassa, tutustui tuolloin kreikkalaiseen mieheen - ja tänä päivänä he ovat naimisissa, asustavat Kanadassa ja kolmas lapsonen näki päivänvalon vastikään. Turistikohteet eivät siis välttämättä ole mitään "hepsankeikkapaikkoja", vaan jotakin pysyvääkin voi löytyä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös