Musiikki on hauska asia, ja vielä hauskempaa on voida kuulla ääniä päässään kaupungilla käyskennellessäänkin. Isojen ja kömpelöiden korvalappustereoiden aika kuitenkin meni jo, ja cd-soitintenkinkin suuri koko tuottaa ongelmia pienitaskuiselle tai laukuttomalle omistajalleen äärimmäisen rasittavasta pomppimisesta ja sammahtelusta puhumattakaan. Niinpä tämäkin musiikinkuluttaja on hiljalleen kypsynyt päätökseen hankkia pienikokoinen, kätevä ja virrankäytönkin suhteen säästeliäs ämppäripelitin. Tämän ketjun tarkoitus onkin jakaa kaltaisilleni vastaavan hilavitkuttimen hankintaa suunnitteleville (joita uskon löytyvän enemmänkin) tietoa hyvistä ja huonoista soittimista, minkälaisia ominaisuuksia kannattaa vehkeessä hakea (esim. kovalevyllä vai ilman) kuin myös siitä, minkä verran moisesta vekottimesta kannattaa suostua pulittamaan. Ja tietenkin nokitella sillä, kenellä on hienoin ja kallein soitin.
Itse olen asettanut pari ehtoa hankinnalleni: soittimen tulisi kustantaa maksimissaan 100-150 euroa (käytetytkin kelpaavat), ja lisäksi muisti- tai levytilaa tulisi olla vähintään 512 mb - eli suunnilleen 10 levyn verran. Onko teillä ehdotuksia laitteen tai ostopaikan suhteen? Entä onko mp3-soittimien ruodintaan vihkiytyneitä sivustoja kenties pystytetty minun tietämätttäni?
edit: sekavuutta poistettu
Itse olen asettanut pari ehtoa hankinnalleni: soittimen tulisi kustantaa maksimissaan 100-150 euroa (käytetytkin kelpaavat), ja lisäksi muisti- tai levytilaa tulisi olla vähintään 512 mb - eli suunnilleen 10 levyn verran. Onko teillä ehdotuksia laitteen tai ostopaikan suhteen? Entä onko mp3-soittimien ruodintaan vihkiytyneitä sivustoja kenties pystytetty minun tietämätttäni?
edit: sekavuutta poistettu
Viimeksi muokattu: