Kannattajatoiminta kaudella 2018–2019

  • 18 712
  • 48

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Ei muuta kun Lauantaina sit herätyskelloa 6 aamulla soimaan, ämpärillinen puuroa naamariin, kaljakassi kantoon ja Wetterille odottelemaan dösää. Toivottavasti saadaan hyvä kööri kasaan. Allekirjoittanut on mukana!
Tervetuloa. Eiköhän me se normaali sekalainen seurakunta saada kasaan. Itse tosin hyppään remmiin vasta Oulun päästä, mutta bussikyydillä takaisin, joten kerkeää oksenteluun mukaan hyvin.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mitäs sikakatsomoon nykyään kuuluu?
Onko keväällä ollut tuulta alla siellä suunalla?
 

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Sikakatsomo on vain vitsi. Eiköhän C5 kohta penkitetä, ääntä ei ole kuulunut tuolta noin kymmeneen vuoteen.

Kyllä sieltä pudotuspeleissä on ääntä lähtenyt, muuten on vähän hiljaisempaa.
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Sikakatsomo on vain vitsi. Eiköhän C5 kohta penkitetä, ääntä ei ole kuulunut tuolta noin kymmeneen vuoteen.

C5 penkittämisen jälkeen sieltä kuulu enään mitään ja omien haukkuminen muutenkin syvältä!

Voidaanko nyt keskittyä tähän mahtavaan kevääseen ja jättää synkistely syksyyn.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Paljonkos kannattajille on luvattu seiskapeliin?
Itehän oon ilmottautunut reissuun jo tiistaina, mut kuinka monta matkaan mahtuu?
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Onkohan mitään mahdollisuutta päästä lauantaina kannattajien mukaan fanimatkalle Tampereelta?
Kannattajat ilmoittivat juuri Facessa, että reissu on loppuunmyyty ja selvittelevät saavatko lippuja lisää.
Itse onneksi sain laskun reissusta sähköpostiini ja malsoinkin sen jo.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Paljonkos kannattajille on luvattu seiskapeliin?
Itehän oon ilmottautunut reissuun jo tiistaina, mut kuinka monta matkaan mahtuu?
Kärpiltä saatiin 150 -lippua myyntiin. Selvitellään saadaanko lisää ja jos saadaan niin mistä kuskeja bussiin. Reissu sen verran pitkä, että kaksi kuskia tarvitsee matkaan per bussi.
Onkohan mitään mahdollisuutta päästä lauantaina kannattajien mukaan fanimatkalle Tampereelta?
Bussit menevät Padasjoen kautta.
 

Ikikerho

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jos ilmoittautui reissuun noin tunti ennen kuin kannattajat ilmoittivat että reissu myyty loppuun, niin onko silloin varmuudella mukana?
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Jos ilmoittautui reissuun noin tunti ennen kuin kannattajat ilmoittivat että reissu myyty loppuun, niin onko silloin varmuudella mukana?
No meidän lomakehan ei ole niin fiksu, että osaa sulkea itsensä, mutta siis todennäköisesti kyllä. Siinä noin tunnissa tuli kevyt 100 ilmoittautumista ja noin 50 Näätäkannattajien katkeraa avautumista. Ilmoitellaan kyllä huomenna henkilökohtaisesti jos ei mahtunut mukaan.
 

Ikikerho

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No meidän lomakehan ei ole niin fiksu, että osaa sulkea itsensä, mutta siis todennäköisesti kyllä. Siinä noin tunnissa tuli kevyt 100 ilmoittautumista ja noin 50 Näätäkannattajien katkeraa avautumista. Ilmoitellaan kyllä huomenna henkilökohtaisesti jos ei mahtunut mukaan.
Mukana ollaan! Toivottavasti bussien alla ei ole kesärenkaita.
 
Olisin kiinnostunut osallistumaan reissuun tai vähintäänkin paikan päälle, mutta ticketmasterin lippulotossa ei käynyt tuuri kohdalleen. Veljeni sai kaksi istumapaikkaa ja minä seisomapaikan, mutta vain varaukseen asti. Maksamaan ei päästy ja pahasti näyttää siltä ettei paikan päälle peliinkään. Mikäli Kannattajien, tai muiden, reissusta joku peruuntuu, yksityisviestillä voisi ilmoittaa mikäli 2kpl mitä tahansa lippuja vapautuu. Kiitos, ja hyvää matkaa!
 

Oranssia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MLSE
Sellaiset parisataa varmaan aika lähellä, kun muitakin bussimatkaajia on kuin Kannattajat.
Nonii, itse tulemme omin voimin Ouluun, joten onko jo tiedossa minne katsomoon Kannattajat menevät? Tietää sitten paikan päällä liittyä omien joukkoon, vaikka kyllähän sen varmaan sitten näkee ja ennen kaikkea kuulee.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Nonii, itse tulemme omin voimin Ouluun, joten onko jo tiedossa minne katsomoon Kannattajat menevät? Tietää sitten paikan päällä liittyä omien joukkoon, vaikka kyllähän sen varmaan sitten näkee ja ennen kaikkea kuulee.
Kannattajat ovat L -katsomossa.
Olisin kiinnostunut osallistumaan reissuun tai vähintäänkin paikan päälle, mutta ticketmasterin lippulotossa ei käynyt tuuri kohdalleen. Veljeni sai kaksi istumapaikkaa ja minä seisomapaikan, mutta vain varaukseen asti. Maksamaan ei päästy ja pahasti näyttää siltä ettei paikan päälle peliinkään. Mikäli Kannattajien, tai muiden, reissusta joku peruuntuu, yksityisviestillä voisi ilmoittaa mikäli 2kpl mitä tahansa lippuja vapautuu. Kiitos, ja hyvää matkaa!
No voihan perse. Peruutuspaikkoja ei ole tullut valitettavasti.
 

Anthero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Symp. Jukurit
Yhtä lippua jo tarjottiin, joten jos vielä tulee viime hetken sairastumisia niin siinä tapauksessa toisen epäonni voisi olla minun/veljeni onni. :)
Kannattaa sitä lippukauppaakin päivitellä ja seurata Kärppien tiedottamista. Todennäköisesti lippuja taas vapautuu kiintiöistä ja ties mistä. Tietysti Ouluun siirtymiseenkin täytyy varata oma aikansa varsinkin jos meinaat maanteitä pitkin täältä etelästä körötellä. Tsemppiä!

Pitäkäähän mekkalaa kaikki paikan päälle lähtevät! Täällä seurataan peliä nenä kiinni telkkarissa!
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Pitäkäähän mekkalaa kaikki paikan päälle lähtevät! Täällä seurataan peliä nenä kiinni telkkarissa!

Jouduin valitsemaan saman taktiikan, vaikka mieli teki kyllä lähteä matkaan. Olin mukana 22.4.2006 Porin Isomäen hallissa, kun Kerho voitti sen ensimmäisen. Se päivä ja matka ei kyllä unohdu koskaan. Siellä on matkalla pohjoiseen nyt varmasti niitä, jotka olivat jo tuon 2006 huuman kokemassa sekä myös niitä, jotka eivät olleet.

Nauttikaa kuitenkin tasapuolisesti matkasta paikalle lähteneet ja pitäkää lippu korkealla! Tää on meidän päivä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös