Miten porukka jaksaa raivota täällä jostain pienestä myllystä? Itselläni ei todellakaan ole mitään tekemistä kyseisen tapahtuman kanssa mutta eikös tuo ole hoidettu juuri ns oikein? Halukkaat osallistuu myllyyn ja sillä selvä.
Miten porukka jaksaa raivota täällä jostain pienestä myllystä? Itselläni ei todellakaan ole mitään tekemistä kyseisen tapahtuman kanssa mutta eikös tuo ole hoidettu juuri ns oikein? Halukkaat osallistuu myllyyn ja sillä selvä.
Nyt voitkin kertoa, miten kukaan loukkaantuu kaaressa lentävästä kuppi-istuimesta.
Eikun ihan vakavissaan, muovinen aerodynaamisesti heittämiseen sopimaton istuin lepattaa ilmassa ja kolauttaa ehkä kipeästi päähän, mutta en mä keksi, miten tuolla vammaa saisi aikaan. Tyhmähän noita on viskellä ja olin aika helvetin vihainen heittäjälle, mutta ei nyt väännetä tapauksesta mitään suurta vaaratilannetta.
Joo taas saa maanantaina kuunnella töissä että olitkos tappelee.
Siis näin kuvaa tuosta kahakasta ja siellä siis pelleiltiin saatana keskellä katua, siis helvetti keskellä katua, autojen ja muiden kulkijoiden tiellä! Tuossa ei ollut siis kyse mistään välienselvittelystä, vaan jostain helvetin aktista, showsta kanssaihmisille, et hei kuinka kovia me ollaan. Get a room, hedelmäkakut. narrit ja turkulaiset? En pidä kumpiakaan minään, eli saatte tasata häpeänne. Kuten aiemmin sanoin, hoidelkaa toisenne pois päiviltä jos tahdotte, sossu kiittää. Noloa. Menkää metsään, jos on pakko pelleillä. turkulaisethan skutsissa tosin on muutenkin koko ajan.Itse konfliktista mulla ei ole mitään tietoa, mutta miten helvetissä on mahdollista että taas ainoa osapuoli joka täällä saa kuraa on Jokerien kannattajat? Missään vaiheessa täällä ei ole kukaan sanallakaan maininnut että tässä "myllyssä" oli osallisena myös TPS:n faneja.
Siis näin kuvaa tuosta kahakasta ja siellä siis pelleiltiin saatana keskellä katua, siis helvetti keskellä katua, autojen ja muiden kulkijoiden tiellä! Tuossa ei ollut siis kyse mistään välienselvittelystä, vaan jostain helvetin aktista, showsta kanssaihmisille, et hei kuinka kovia me ollaan. Get a room, hedelmäkakut. narrit ja turkulaiset? En pidä kumpiakaan minään, eli saatte tasata häpeänne. Kuten aiemmin sanoin, hoidelkaa toisenne pois päiviltä jos tahdotte, sossu kiittää. Noloa. Menkää metsään, jos on pakko pelleillä. turkulaisethan skutsissa tosin on muutenkin koko ajan.
Siis näin kuvaa tuosta kahakasta ja siellä siis pelleiltiin saatana keskellä katua, siis helvetti keskellä katua, autojen ja muiden kulkijoiden tiellä! Tuossa ei ollut siis kyse mistään välienselvittelystä, vaan jostain helvetin aktista, showsta kanssaihmisille, et hei kuinka kovia me ollaan. Get a room, hedelmäkakut. narrit ja turkulaiset? En pidä kumpiakaan minään, eli saatte tasata häpeänne. Kuten aiemmin sanoin, hoidelkaa toisenne pois päiviltä jos tahdotte, sossu kiittää. Noloa. Menkää metsään, jos on pakko pelleillä. turkulaisethan skutsissa tosin on muutenkin koko ajan.
Joo, ja menkä te hakkaamaan niitä invalideja. Mediaa se ei kuitenkaan kiinnosta, tai ei ole ainakaan tähän asti kiinnostanut.
Menkä te? Menkä vaa. Oletko sä turkulainen? Mulla ei ole mitään käsitystä mistä sä puhut.Joo, ja menkä te hakkaamaan niitä invalideja. Mediaa se ei kuitenkaan kiinnosta, tai ei ole ainakaan tähän asti kiinnostanut.
Siis ylistäkäämme kaikki näitä rohkeita nuorukaisia heidän edustaessaan aatteen paloa? Fuck you. Vähättelemällä ja osin glorifioimalla sä yrität seivailla mitä? Ja kyllä kiitos olen kritisoinut myös omien osallistumisia tällaisiin esim. Talviklassikon jälkeen, se jos mikä noloa onkin, että IFK-kannattajat, oletettavasti kalustetuissa huoneissa kasvatetut hyvinvointikakarat, osallistuvat myös tällaiseen toimintaan. Kaikista tapauksista minulla ei ole tietoa, koska en aktiivisesti seuraa tällaista "skeneä". Yhtä lailla pidän jokaista tapausta häpeällisenä.Tämä viesti kuvastaakin hyvin koko foorumin tasoa näistä asioista keskustelessa. Pelkkää verbaalioksennusta palstan ylivoimaisesti junteimmalta kirjoittajalta. Jullit on muuten myös aika hyvin olleet edustettuna tässä ns hulinaskenessä kuten varmaan jo tiesitkin.
Joo taas saa maanantaina kuunnella töissä että olitkos tappelee.
Vaimoa on ihan ok hakata himassa, jos kukaan ei näe?Tapella saa ja pitää, kunhan kaikki tappeluun osallistuvat ovat osallisina omasta vapaasta tahdosta. Tappeleminen yleisellä paikalla tosin on laitonta, niin jos ja kun myllyttää halutaan, pitää se hoitaa sellasessa paikassa, mihin valvova silmä ei osu.
Itse en kannata väkivaltaa, mutta mikä mä oon kahen halukkaan toimintaa kieltämään vapaassa maassa?
Toiset heittää läppää, toiset kolikoita! Aika erikoista, että tuollainen toiminta on jengin mielestä jotenkin ok, suostumuksella tai ilman. Näillä lapsilla ei taida olla tarpeeksi oikeita huolenaiheita vielä elämässään. Ja jos miehistä painetta pitää purkaa, niin runkatkaa tai homoilkaa. Laki ei kiellä.Se on hyvä että keskustelupalstoilla löytyy näitä läpänheittäjiä muiden tosikkojen keskeltä!
Vaimoa on ihan ok hakata himassa, jos kukaan ei näe?
Vaimoa on ihan ok hakata himassa, jos kukaan ei näe?
Toiset heittää läppää, toiset kolikoita! Aika erikoista, että tuollainen toiminta on jengin mielestä jotenkin ok, suostumuksella tai ilman. Näillä lapsilla ei taida olla tarpeeksi oikeita huolenaiheita vielä elämässään. Ja jos miehistä painetta pitää purkaa, niin runkatkaa tai homoilkaa. Laki ei kiellä.
Asiat oikeasti nyt perspektiiviin.
Tapella saa ja pitää, kunhan kaikki tappeluun osallistuvat ovat osallisina omasta vapaasta tahdosta. Tappeleminen yleisellä paikalla tosin on laitonta, niin jos ja kun myllyttää halutaan, pitää se hoitaa sellasessa paikassa, mihin valvova silmä ei osu.
Muistelisin, että poliisi pilasi kinkerit vaikka luulisi, että heilläkin olisi jotain oikeita töitä tehtävänä.
Antaa niiden tapella jotka sitä haluavat niin ei sivulliset kärsi!!
...
Tämä kirjoitus on mahdollisesti idioottimaisin viesti mitä olen tällä foorumilla ikinä lukenut.Eikun ihan vakavissaan, muovinen aerodynaamisesti heittämiseen sopimaton istuin lepattaa ilmassa ja kolauttaa ehkä kipeästi päähän, mutta en mä keksi, miten tuolla vammaa saisi aikaan. Tyhmähän noita on viskellä ja olin aika helvetin vihainen heittäjälle, mutta ei nyt väännetä tapauksesta mitään suurta vaaratilannetta.