Sellainen maku jäi nyt tuosta lakana-episodista, että se tulkittiin tahallaan väärin.
Yhtäkkiä nousi armoton paskamyrsky, eikä kappaletta ole sen koomin saanut hallissa esittää.
Tuo lakana on hyvin outo, jos ei tiedä miltä pohjalta se on tehty. Näinpä sitä alkaa miettimään että mihin sillä oikein viitataan tai mitä sillä yritetään sanoa. Olen mustan huumorin ystävä, mutta tuo aiheuttaa lähinnä hämmennystä tai pahennusta. Etenkin tuo veri ihmetyttää.
Ja erikseen vituttaa kärppäfanien eilinen oksettava lakana. Erehdys? Häränpaskaa. Koska tempaus oli täysin alta arvostelun, en edes kommentoi tätä tämän enempää sen paremmin tässä kuin jatkossakaan. Hävetkää. Moisio on teihin nähden Mensan jäsen.
Jossain kohtaa joku hoksasi pahoittaa mielensä yhdestä kappaleen osasta " veri ja kunnia", joka hänen mielestään viitasi selvästi HItlerin Jugend järjestön iskulauseeseen.
SaiPa kannattajia viety taas jyväskylässä kuulusteltavaksi kielenkäytön takia... Pienet on murheet.
Pahoiteltu on Kärppien puolelta, joten case closed.
Niin no, tuohan siis oli suoraan ko. järjestön iskulause ja mm. kaiverrettuna jugend-puukkoon... Noh, se siitä.
Nuokaan eivät olleet lauseen ainoat sanat. Jokaisesta kappaleesta saat juuri omaa hommaasi tukevia juttuja kaivettua, kun unohdat muut sanat siitä ympäriltä.. Noh, se siitä.
Nuokaan eivät olleet lauseen ainoat sanat. Jokaisesta kappaleesta saat juuri omaa hommaasi tukevia juttuja kaivettua, kun unohdat muut sanat siitä ympäriltä.. Noh, se siitä.
Mutta miksi siihen kappaleeseen on ylipäätään kirjoitettu nuo sanat?
Tämä lienee kovin yleinen selitys teillä päin. Sitten teidät pitäisi ottaa vielä tosissaan.Rehellisesti sanottuna uskon, että kyseessä on vahinko, eli sanoittaja ei ole tiennyt/muistanut että fraasia on käytetty tuollaisissa yhteyksissä.
Tämä lienee kovin yleinen selitys teillä päin. Sitten teidät pitäisi ottaa vielä tosissaan.
Tämä lienee kovin yleinen selitys teillä päin. Sitten teidät pitäisi ottaa vielä tosissaan.
Rehellisesti sanottuna uskon, että kyseessä on vahinko, eli sanoittaja ei ole tiennyt/muistanut että fraasia on käytetty tuollaisissa yhteyksissä.
Hauskintahan tässä väkisinmielenpahoituksessa on se että tps-kannattajat silmät märkinä itkee pisin internettiä juuri kun on itse tehty tähtäin-lakanaa Tuppuraiselle ja samalta porukalta ihan monenmoista muutakin meriittiä esim. järjestyksenvalvojien pieksämisestä tällä kaudella löytyy :D
Siis tuo lakanahan koskien Tuppuraista oli ripustettu yläkatsomoon, jos oikein muistan. Jos siis olisi TPS-kannattajien toimia, miksi ihmeessä oltaisiin viety toiselle puolelle hallia eikä pidetty omassa katsomossaan.
Edelleen mun mielestä hauskaa, että ei jakseta sitä tähtäin-lakanaa moittia. Siitä nyt voi ihan mattimeikäläinenkin päätellä että TPS-Kannattajat ovat menossa AMPUMAAN TUPPURAISEN !
Tuo nyt on ihan sitä itseään. Siinähän on "Tuppurainen tähtäimessä", mikä on minusta ainakin oikeassa hengessä tehtynä hauska ja hyvä juttu. Tietty jos lakanaa säestettäisiin jollain tapa se -huudoilla, asia voisi olla toinen. Mutta tajuat varmaan itsekin mikä ero on ottaa joku vastustajan pelaaja tähtäimeen ja "vihata" tätä, ja vittuilla uimahypyllä halvaantuneelle henkilölle heiluttamalla lakanaa jossa uimaan hypännyt tikku-ukko on iskenyt päänsä veriin altaanpohjaan.
Asiallista tekstiä BigRedCatilta.
Tuo minun teksti tuosta tähtäin-bandiksesta tuli vain vedettyä sen takia mukaan, että senkin voi joku "tietämätön" ymmärtää ihan miten haluaa... Ymmärtänet mitä meinaan tämän tämän "uusimman" tapauksen tiimoilta.
@muuttohaukka sanoi myös hyvin aiemmin; "eikö viestin esittäjällä pitäisi olla tulkintaetuoikeus?"
Olen varmaan kukkahattutäti, kun en ymmärrä yhtään, miksi jääkiekkojoukkueen kannatuslaulussa pitää laulaa verestä.
Boldaus oma. Sentencedin musiikkiin kohtalaisen hyvin vihkiytyneenä voisin kyllä väittää, että ei siellä paholaisista laulettu? Muuten kyllä osuu nuo kuvailemasi asiat aika hyvin.Olet varmasti. Kuitenkin pitää muistaa, että kyse on raskaan metallin orkesterista, joka tekee itse sanoituksensa. Tämän orkesterin sanoituksille oli arkipäivää kakenlaiset lyriikat verestä, kuolemasta, itsemurhista, murhista, paholaisista jne jne.