Tuossa samassa edelläkin mainitussa TPS-Ilves ottelussahan sinne Ilveksen faniporukan sekaan tuli pariinkin otteeseen kotijoukkueen kannattaja/kannattajia kännipäissään provoilemaan ja sekoilemaan. Järkkärit pyörittelee päätään kunnes joku Ilvesläinen kävi pyytämässä ystävällisesti josko puuttuisivat asiaan, sitten kyllä tulivat paikalle hakemaan sen ensimmäisen meuhkaajan pois ennen kuin käy pahemmin. Taisi sitten kolmannessa erässä olla seuraavat yrittäjät, naurettavaa touhua.
Hmmm. Itse otin muutaman tuopin tuossa matsissa ihan leppoisaan sävyyn jutelleen vieraskannattajien kanssa. Lienee hölmöä yleistää täällä kuten lähestulkoon jokainen edellä kirjoittanut nimimerkki. Aina, jokaisesta kaupungista, löytyy näitä ihmisperseitä. Ei siitä mihinkään pääse. Tuo Edustajan itkupotku Suomen persreiästä on osoitus siitä ettei Suomen Nääsvillessäkään mitään järin terävää jengiä olla...
Ilveskannattajien kanssa jutellessani tuli joku tälle Ipa-porukalle tuntematon tamperelaisherra avautumaan mulle. Siis kaverille, joka edes näytä millekään jääkiekkohuligaanilta, olin firman poikien ja yhden asiakkaan kanssa paikalla ja humalatilakin oli melko maltillinen. Tämä Herwoodin metsien sankari (joku ipa-henkinen mainitsi että tää jamppa on hervantalaisia, ihan kuin se olisi jokin lieventävä seikka) kehoitti meikäläistä mennä omaan faniporukkaan keskustelemaan jääkiekosta, ja ukaasina että lyö mielellään jos en mene. Mitään ongelmaa ei keskustelussa tuohon asti ollut esiintynyt. Kuulemma tämä sama kaveri oli aiheuttanut ongelmia myös pihalla röökipaikalla. Ei tainnut ottelua loppuun saakka katsoa.
Tuli tuosta Edustajan tekstistä mieleen (siinä juteltiin siniseksihakkaamisesta) että jos tuo vaimo- ja autojuttu onkin värikynää ja siellä ollaan todellisuudessa oltu kolmen promillen tuiskeessa uhittelemassa jokaiselle jolla ollut muki kädessä ja jokaisella näistä vielä ollut selvääkin selvemmät suunnitelmat mukien sisältöjen ulkoistamisesta tamperelaisressukkojen päälle.
Kummallista kitinää. Asiat menee aina näin kun jengi ottaa kuppia, ei mitään ihmeellistä. Yksilötasolla homma yleensä överiksi menee. Eilen tosiaan jotain kalavelkojen makselua ollut pihalla Blegifanien toimesta, ja täysin aiheesta jos joku on kaatanut kaljaa. Voin muuten tähän luetella vielä paikkakunnat Suomessa, joissa olen saanut kaljaa niskaani/vaatteilleni kotipaikkakuntalaisten toimesta vuosien saatossa: Lappeenranta, Pori, Espoo, Rauma, Helsinki, Turku. Muilla paikkakunnilla en ole toistaiseksi liigaa katsomassa käynyt.