Tuolta jotain.
Larppaustopic
Valitettavasti ei ole tuonne käyttäjää, jotenka kommentoin tänne.
Ensinnäkin ihmettelen, sitä että jos joku random Kerhopiponen junnu käy hyppimässä Ipafanien nenän edessä, niin mikä syy se on sitten näiden lähtee kotijoukkueen kannattaja katsomoon, kun suurella todennäköisyydellä kyseinen jannrai ei edes sieltä tullut.
Toisekseen olin noin 2m päässä kun tää porukka Kulmaan änkes, eka pyydettiin ihan kohteliaasti kaksi kertaa että voisitteko poistuomaan omaan katsomolohkoonne, eikä kuuleviin korviinsa ottanu tää porukka.
Tämähän taas on tämä kuuluisa oma mielipide mut mun mielestä jos isompi joukko vieras faneja pyrkii kotijoukkueen fanikatsomoon, mikä on vielä erikseen järjestyssäännöissä kielletty eivätkä suostu poistumaan järjestysmiesten tai muiden katsojien pyynnöstä/kehotuksesta on se kyllä aika provosoivaa käytöstä enemmän kun yhden junnun tokkorointi.
Pahoitteluni Ipafaneille jos kerta näin on käynyt ja jos kyseessä ees on ollut Kulman väkeä, mitä en kyllä usko. Niin kun palstaveli tuossa ylempänä tokaisikin, on vierasfanit sijoitettu Hämptonissa juuri baariin vievän käytävän varrelle mikä jo saattaa aiheuttaa närää.
Mutta ei tässä varmaan tämän asian tiimoilta suurempaa rikosta oo käyny, mut kandee varmaan seuraavalla kerralla ottaa vaikka yks tuoppi vähemmän ja keksii ne hyvät ideat taas jossain muualla.
Tässä koko episodissahan korostuu Hämeenlinnan ja koko Liigan järjestyksen valvonnan surkeataso, sillä järjestyksen valvojien olisi pitänyt pysäyttää kyseinen porukka ennen kun pääsivät Kulmaan asti. Sen sijaan taisivat mussuttaa lihapiirakkaa ja katella ettei kukaan vaan heiluttele luvattomasti lippuja tai pidä kenkiä istuimien selkänojilla. Jos tuolla tulis joku 10-20 äijän mylly niin eipä siinä kauheesti olis noilla äijillä sanomista.
Mut joo, eiköhän kandee vaan tosiaan pysyä siellä omassa katsomossaan ja kannustaa omiaan niin on kaikilla parempi mieli.
Mitä tulee kadonneeseen HPK hanskaan, joka vietiin pikkutytöltä, voin vahvistgaa että tämä pitää paikkansa ja että kyseessä oli ollut joku känniläinen Ilvesfani, sillaä turvallisuuspäällikkö tuli tästä henk.koht. tiedottamana minulle. Itse en tosiaan usko et kyseessä olis kukaan Osasto41 jätkistä vaan eiköhän kyseessä ollut taas yksittäinen känniläinen.