Kannatatko jokerifanille täyttä adoptio-oikeutta?

  • 1 935
  • 6

Kannatatko jokerifanille täyttä adoptio-oikeutta?


  • Äänestäjiä
    29
  • Poll closed .
Tila
Viestiketju on suljettu.

M10

Jäsen
Kannatatko jokerifaneille täyttä adoptio-oikeutta?

Riita poikki ja sämpylät jakoon. Harjoitellaan äänestyksen avaamista.
 
Viimeksi muokattu:

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Jokerifanius iljettää minua. Sitä paitsi eläimetkään eivät ole jokerifaneja, joten millään lailla luonnollista tuollainen toiminta ei ole. Lisäksi vaarana on, että lapsestakin tulee jokerifani. Näyttäkää minulle sitä paitsi jokerifani, joka on päässyt lisääntymään. Heti kun jokerifani onnistuu saamaan lapsen oikean naisen kanssa, otan asian uuteen harkintaan.

Olemassa olevilla tiedoilla en missään nimessä kannata.

EDIT:
Strutsikaan ei pane jokerifania
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Jokerifanius iljettää minua. Sitä paitsi eläimetkään eivät ole jokerifaneja, joten millään lailla luonnollista tuollainen toiminta ei ole. Lisäksi vaarana on, että lapsestakin tulee jokerifani. Näyttäkää minulle sitä paitsi jokerifani, joka on päässyt lisääntymään. Heti kun jokerifani onnistuu saamaan lapsen oikean naisen kanssa, otan asian uuteen harkintaan.

Olemassa olevilla tiedoilla en missään nimessä kannata.

EDIT:
Strutsikaan ei pane jokerifania

Unohdit mainita, että Jokerifanin lasta kiusataan 100% varmuudella koulussa.

Unohtui mainita, en missään nimessä kannata näin sairasta ja luonnotonta toimintaa. Jos Jokerifaneille antaa pikkusormen, he rupeavat seuraavaksi vaatimaan kiintiöadoptioita ja se on pois kaikilta kunnon heteroilta.

Ja entä maat, jotka eivät hyväksy Jokerifaniutta? Jo ennestään hankala adoptiotilanne vaikeutuu vielä entisestään, kun mm. Kiinasta ja katolisista maista ei anneta lapsia Suomeen adoptoitavaksi.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Unohdit mainita, että Jokerifanin lasta kiusataan 100% varmuudella koulussa.

Ihmekös tuo, kun jokerifanit ovat senjasen tutkimuksen mukaan kaiketi taksonomisesti tarkastellen strutseja, joilla on kalan keuhkot, vaimitensenytoli. Omasta puolestani jokainen saa olla jokerifani, kunhan ei ole minusta kiinnostunut. Ugh.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Jokerifanius ei ole luonnollinen seksuaalinen suuntautuminen.

Suuntautuminen

Kisapuistolta vaaditaan tähän kommenttia
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Nyt kaivattasiiin mixun one-lineria siitä kuinka suuseksi on epäluonnollista sillä suu on tarkoitettu syömiseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös