Kanavapaketit

  • 228 819
  • 841

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Riittää.
Kuuluvuuskartoista voi katsoa etukäteen osviittaa ja kännykällä + speedtest appilla testata lisää. Ja kannattaa hommata 4G reititin ns mokkulan sijaan, esim Huawei E5186S -reititin - Nettitikut ja 4G-reitittimet - Laitteet - Asiakastuki - Telia niin pystyy laittamaan ethernet kaapelilla kiinni siihen useita laitteita, ja saa WLAN:in kämppään.
Ok. Kuuluvuuskartoissa on vain se ongelma, että tämän hetkisessä kämpässäkin pitäisi kuulua hyvin operaattorini puhelut, vaan on n. kaksi kohtaa, missä kuuluu. Mutta pitää ottaa testiin tuossa lähempänä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ok. Kuuluvuuskartoissa on vain se ongelma, että tämän hetkisessä kämpässäkin pitäisi kuulua hyvin operaattorini puhelut, vaan on n. kaksi kohtaa, missä kuuluu. Mutta pitää ottaa testiin tuossa lähempänä.

Nämä pitää tosiaan itse testata paikan päällä. Kartta voi olla vaikka kuinka tarkka ja oikeinkin, mutta se ei aina kovin kummoista katvetta vaadi, kun juuri tuossa kohtaa ei kuulu, vaikka todellakin pitäisi.

Kuljen työmatkani raitiovaunulla (eli ei olla kovin haja-asutusalueella) ja raiteet menee ison puiston viertä. Siinä on aivan kummallinen muutaman sadan metrin pätkä missä aina katkeaa yhteys.

Ei, se ei ole ongelma, vaikka tietysti joskus jääkin joku sivu lataamatta juuri siinä kohtaa. Mutta ennen kuin ostaa jotain kotiin, niin sen pitää siellä nähdä toimivan. Eikä uskoa mitä se asiakaspalvelija sanoo.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Onko kenelläkään muulla Telia TV:tä käytössään? Ja jos on, niin käytättekö sovellusta mobiilissa? Toimiiko se?

Itseltä lähti kaikki kanavat sovelluksista, TV:stä näkyy ihan normaalisti, mutta mobiilissa ei tilatuissa näy mitään. Yritin telian sivuilta selvittää, mutta siellä oli chat täynnä, enkä ainakaan vielä jaksa tästä alkaa soittelemaan.

Olenko ainoa, jolla tällainen ongelma?
 

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Onko kenelläkään muulla Telia TV:tä käytössään? Ja jos on, niin käytättekö sovellusta mobiilissa? Toimiiko se?

Itseltä lähti kaikki kanavat sovelluksista, TV:stä näkyy ihan normaalisti, mutta mobiilissa ei tilatuissa näy mitään. Yritin telian sivuilta selvittää, mutta siellä oli chat täynnä, enkä ainakaan vielä jaksa tästä alkaa soittelemaan.

Olenko ainoa, jolla tällainen ongelma?

Mulla ainakin toiminut mobiilissa koko illan normaalisti.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Onko kenelläkään muulla Telia TV:tä käytössään? Ja jos on, niin käytättekö sovellusta mobiilissa? Toimiiko se?

Itseltä lähti kaikki kanavat sovelluksista, TV:stä näkyy ihan normaalisti, mutta mobiilissa ei tilatuissa näy mitään. Yritin telian sivuilta selvittää, mutta siellä oli chat täynnä, enkä ainakaan vielä jaksa tästä alkaa soittelemaan.

Olenko ainoa, jolla tällainen ongelma?

Veikkaan, että Telia vastaa tämän olevan ominaisuus.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Olin yhteydessä Teliaan ja siellä oli unohtunut tämä mobiilisovellus laittaa toimimaan, kun kanavapaketin tilauksia on uusittu. Nyt toimii taas sovelluksella.

Antoivat vielä kaksi vuokraamon tikettiä tästä niin ihan puhtain paperein selvisivät. Virheitä sattuu ja se huomattiin, ja korjattiin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minulla on kanavapaketeista niin Telian All star-passi. Se maksaa kuukaudessa muistaakseni jotain 34,90 euroa ja sillä näkee liigapelit sekä KHL-että NHL-pelit. Toisaalta maksan osittain turhasta sillä en jaksa useinkaan valvoa ja katsella noita NHL-otteluita. Ja spoilaannun usein sen verran paljon heti aamulla NHL-pelien tuloksista ja tärkeistä tapahtumista että ei jaksa NHL-pelejä uusintanakaan katsella.

Mutta kun mielelläni katselen sitten kuitenkin liiga- ja KHL-pelejä niin en mielelläni lopettaisi tuota Telian all star-passin tilausta tai vaihtaisi johonkin liigapassiin tms. Ja kun ei taida olla sellaista pakettia millä näkisi vain liiga- ja KHL-pelit?

Nyt olen alkanut kuitenkin vakaasti miettimään josko tuon Telian all star-passin vaihtaisi tuohon kanavapakettiin johon kuuluu liigapassi ja Viasatin koko urheilutarjonta. Eli virallisemmalta nimeltään liiga-passi+ viasat-urheilu. Tuohon pakettiin kuin vaihtaisi tuon all star-passin niin näkisi esimerkiksi vielä jääkiekon lisäksi Valioliigan pelit. Ja tuo liigapassi+ Viasat-urheilu paketti maksaisi vain 5 euroa kuukaudessa enemmän kuin mitä tuo Telian all star-passi. 5 euroa kuukaudessa käytännössä siitä että näkisi Valioliigankin ottelut niin ei olisi paha hinta.

Tietääkö joku saisiko tuolla liigapassi+Viasat-urheilu kanavapaketilla käyttöönsä siis myös tuon Viaplayn? Ja millaista sen Viasatin urheilutarjonta siis oikeastaan on NHL-ja KHL-pelien lisäksi?

Toisaalta rahatilanteeni ei nyt muutenkaan mikään kovin mairitteleva ole ja on hyvä että on edes varaa tuohon all star-passiin. Pystyykö sitä maksamaan vielä lisäksi joka kuukausi 5 euroa lisää hintaa? Siinä on pähkäiltävää alkuviikkoon.
 

Wire

Jäsen
Minulla on kanavapaketeista niin Telian All star-passi. Se maksaa kuukaudessa muistaakseni jotain 34,90 euroa ja sillä näkee liigapelit sekä KHL-että NHL-pelit. Toisaalta maksan osittain turhasta sillä en jaksa useinkaan valvoa ja katsella noita NHL-otteluita. Ja spoilaannun usein sen verran paljon heti aamulla NHL-pelien tuloksista ja tärkeistä tapahtumista että ei jaksa NHL-pelejä uusintanakaan katsella.

Mutta kun mielelläni katselen sitten kuitenkin liiga- ja KHL-pelejä niin en mielelläni lopettaisi tuota Telian all star-passin tilausta tai vaihtaisi johonkin liigapassiin tms. Ja kun ei taida olla sellaista pakettia millä näkisi vain liiga- ja KHL-pelit?

Nyt olen alkanut kuitenkin vakaasti miettimään josko tuon Telian all star-passin vaihtaisi tuohon kanavapakettiin johon kuuluu liigapassi ja Viasatin koko urheilutarjonta. Eli virallisemmalta nimeltään liiga-passi+ viasat-urheilu. Tuohon pakettiin kuin vaihtaisi tuon all star-passin niin näkisi esimerkiksi vielä jääkiekon lisäksi Valioliigan pelit. Ja tuo liigapassi+ Viasat-urheilu paketti maksaisi vain 5 euroa kuukaudessa enemmän kuin mitä tuo Telian all star-passi. 5 euroa kuukaudessa käytännössä siitä että näkisi Valioliigankin ottelut niin ei olisi paha hinta.

Tietääkö joku saisiko tuolla liigapassi+Viasat-urheilu kanavapaketilla käyttöönsä siis myös tuon Viaplayn? Ja millaista sen Viasatin urheilutarjonta siis oikeastaan on NHL-ja KHL-pelien lisäksi?

Toisaalta rahatilanteeni ei nyt muutenkaan mikään kovin mairitteleva ole ja on hyvä että on edes varaa tuohon all star-passiin. Pystyykö sitä maksamaan vielä lisäksi joka kuukausi 5 euroa lisää hintaa? Siinä on pähkäiltävää alkuviikkoon.

Potkupalloa ja Golfia täynnä + NFL primetime. Jos nämä ei napostele niin ei kannata maksaa. Kaikki nekkailut yms on PPV eli lompakkoa joutuu aukomaan joka tapauksessa.

Täyttä Viaplaytä et saa vaan urheilun
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Potkupalloa ja Golfia täynnä + NFL primetime. Jos nämä ei napostele niin ei kannata maksaa. Kaikki nekkailut yms on PPV eli lompakkoa joutuu aukomaan joka tapauksessa.

Täyttä Viaplaytä et saa vaan urheilun

No tuo jalkapallo kyllä kiinnostaisi kun sitäkin lajia opin vihdoin katselemaan kesällä MM-kisojen aikaan. Etenkin Valioliiga on sellainen sarja mikä kiinnostaa. Pelitkin tulevat suomalaisittain inhimilliseen aikaan..

Mutta näkeekö tuon urheilun edes tuolta Viaplayn kautta? Tietenkin muun tarjonnan ollessa lukittuna.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tietääkö joku saisiko tuolla liigapassi+Viasat-urheilu kanavapaketilla käyttöönsä siis myös tuon Viaplayn? Ja millaista sen Viasatin urheilutarjonta siis oikeastaan on NHL-ja KHL-pelien lisäksi?
Huhu kertoo, että Viaplay tulisi mukaan. En pysty tosin vahvistamaan, kun katson kaiken urheilun netin kautta nykyään (Elisan kaapeli olisi, Liigaahan tuohon ei saa). Viaplay on meikäläiselle loistava paketti. Valioliigaa ja NHL:ää tulee kytättyä niin paljon, ettei jaksa mitään KHL:ää tai Bundesliigaa edes seurata. Ja loppukesästä helmikuun alkuun vielä NFL päälle. Sen lisäksi satunnaisia rugbyn Six Nations lähetyksiä ja dartsia. Runsaudensarvi on.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Sait siis korvausta ilman hyvityslomakkeen täyttöä? Siellähän on menty eteenpäin. (hymiö)

Joo, ei mitään lomaketta tarvinnut täyttää. Netin chatissä (joka on luvattoman usein täynnä, eikä jonoon pääse) kirjoittelemalla homma selvisi. Sinänsä vaivattomasti ja nopeasti.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Näitä erilaisia maksullisia kanavia on kyllä tänne talouteen kertynyt tulot huomioiden vähän liikaakin jo. No vielä ei tehdä onneksi velkaa ulosottoon näiden takia vaan rahat riittävät kyllä silti kaiken kustantamiseen.

Se että menee enemmän rahaa näihin maksullisiin kanaviin näkyy sitten siinä että säästöön saa laitettua per kuukausi 90 euron sijaan vain 50 euroa. Se on melko vähän jo säästöön laitettavaksi rahaksi, mutta jostain se on sitten höllättävä. Nämä on kai valintakysymyksiäkin, kuinka sitä rahaansa haluaa käyttää?

Minulla näkyy tällä hetkellä Telian lätkälähetykset, Viasatin kaikki urheilukanavat, Ruutu ja myös Elisa Sport. No Elisa näkyy minulla vain sen aikaa kun korisliigassa käydään pudotuspelejä. Muu tuolta tuleva urheilu ei minua sitten kiinnostakaan. Ei edes oikein Mestis. Mutta jos nyt tuohon riittäisi rahat että näkisi nuo korisliigan pudotuspelit. Loput finaalipelithän toki tulee sitten myös TV2:lta.

Ruutu minulla on lähinnä ollut Serie A:n ja NBA:n vuoksi. Toki sieltä alkoi nyt tulemaan taas myös Veikkausliigaa ja kesällä sitten tulee kai pesistäkin? No toisaalta, ei sitä kaikkea urheilua tarvitse katsella ja kesäksi tuon Ruudun voikin sitten pistää hyllylle kun Serie A ja NBA loppuvat. Mitäköhän sitä muuten sitten kesällä tekee kun urheilulähetysten määrä vähenee?

Tuo on nyt sitten ainoa mistä en kovin äkkiä luovu niin tuo Telia+Viasatin urheilukanavat-paketti. Jos ei aivan pakko ole luopua. Se on kuitenkin se paras kanavapaketti näistä kanavista mitä minulla on käytössäni tällä hetkellä.

Vähän liikaahan näitä urheilukanavia on tällä hetkellä käytössä tällä hetkellä mutta tosiaan ainakin tuosta Elisasta luovun kun korisliigan pudotuspelit on pelattu.

Tuossa Elisan käytössä maksaa kyllä vain jo sen älypuhelimeen asennettavan sovelluksenkin käyttäminen. Voiko tämän maksun välttää muuten jotenkin? Tarvitaanko tuota sovellusta välttämättä kun katselee Elisan Sport-lähetyksiä älypuhelimella?

Kun yleensähän tuollaisista vastaavista sovelluksista ei tarvitse maksaa mitään?

Ja tietääkö joku onko tänä vuonna OP tarjoamassa omistaja-jäsenilleen Cmoren urheilukanavia ilmaiseksi jääkiekon MM-kisojen ajaksi?
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Mitenköhän käy, kun itsellä määräaikainen viasatin urheilupaketti ja nyt se ei kyllä vastaa lainkaan sitä, mitä olin tilannut. Onnistuukohan tuon irtisanominen tämän johdosta ongelmitta?
 
Mitenköhän käy, kun itsellä määräaikainen viasatin urheilupaketti ja nyt se ei kyllä vastaa lainkaan sitä, mitä olin tilannut. Onnistuukohan tuon irtisanominen tämän johdosta ongelmitta?

Eiköhän tuo onnistu, sillä tuote ei vastaa enää sitä mitä olet tilannut. Noissa on kaiketi kuitenkin 30 vrk irtisanomisaika, joten sen aikaa joutuu tyhjästä silti maksamaan.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitenköhän käy, kun itsellä määräaikainen viasatin urheilupaketti ja nyt se ei kyllä vastaa lainkaan sitä, mitä olin tilannut. Onnistuukohan tuon irtisanominen tämän johdosta ongelmitta?
Ei onnistu, koska määräaikainen on määräaikainen. Jos olisi jatkuva tilaus, niin silloin onnistuisi. Pahoittelen vastauksellani tuottamaa harmitusta, mutta muista toki, että olen vain viestintuoja.
 
Telialta tuli viesti, että mun määräaikainen Viasat Kulta maksaa ylihuomisesta alkaen 19,95 euroa kuussa. Maksan kyllä mielelläni tuon summan, kun sain jo muutenkin syksyllä 2kk ilmaiseksi ja nyt voin katsella uusintoina urheilua ja leffat, historia yms pyörivät myös.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Viaplay otti maksusta urheiluosuuden pois, hinta toistaiseksi 9,99€
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ok. Eli urheilu-paketti on normihintainen vielä? Itsellä on pelkkä urheilupaketti niin siinä alkanut leffat näkymään.
En osaa tähän vastata. Olisiko niin että urheilupaketin omistajille vaihtuu automaattisesti pelkkä leffapaketti siihen asti että urheilut tulee takaisin.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
En osaa tähän vastata. Olisiko niin että urheilupaketin omistajille vaihtuu automaattisesti pelkkä leffapaketti siihen asti että urheilut tulee takaisin.
Mulle on vasta tiedotettu hinnanpudotus. Ei mitään muuta kompensaatiota.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös