Kanavapaketit

  • 228 964
  • 841

Iceman88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viime kaudella alkukaudesta oli nelonen pro+, mutta kevätpuolisko väijyttiin Ruudun kautta. Olinkin unohtanut perua sitten Elisan kanavakortin, minkä aiemmin tarvitsin ylipäätään tilatakseni noi pro+ -kanavat. Nyt 4.9 eräpäivänä menin maksamaan tulevan vuoden vuosimaksun kortista ajatellen, että katkaisen sen sitten lokakuusta lähtien ja ne hyvittävät loppuvuoden osuuden vuosimaksusta.

Eilen Elisan chatissa palvelija oli samaa mieltä, että tämä onnistuu, mutta ei ollut siinä hetkessä antaa asiakasnumeroa, että oltaisiin homma voitu hoitaa. Tänään aamulla toinen henkilö Elisalta sanoikin, että latiakaan ei saa takaisin, vaikka kortin palauttaisi heti. Onko muilla täällä kokemuksia vastaavasta tilanteesta?
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Ok. Eli, mulla on Viasatin satelliitti ja siihen sport-paketti ja nelonen paketti. Hintaa 49.90/kk. Tällä on ennen nähnyt NHL, KHL ja Liiga-pelit kaikki. Enää ei vissiin sitte näe? Ja jos saa näkymään, niin mihin hintaan?
Saako tuolla Viasatin satelliitilla enää yleensäkään näkymään kaikki Änärit ja Liigapelit mitenkään? Jos ei, niin millä paketilla nuo saa antennitalouteen TELKKARIIN? Ei tietokoneelle. Tietty mobiiliin nuo olisi myös hyvä saada, niin sais töissäkin väijyä kännykän ruudulta.

Sekava viesti mutta yhtäkkiä tajusin ettei tuolla paketilla vissiin enää näekään kaikkia matseja.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Vaihdoin sitten Nelonen Pro Extra + Viasat Sport paketin Nelonen Pro paketiksi ja säästin 10€/kk. Saa nähdä kannattiko vai ei. Elisa Viihde käytössä ja tällä hetkellä maksan Elisa Viihteestä 19,90€/kk (sis. 100/10 netin) ja Nelonen paketti + Pro Extra 29,90€/kk.

-Tinke
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Valioliigan lähetysoikeudet siirtyvät ensi kaudeksi Viasatille ja Viaplaylle. Linkki uutiseen

Lätkästä NHL, KHL ja World Cup
Futiksesta Champpari, Valioliiga, FA Cup ja liiga cup sekä Saksan Cup
NFL ym. ym.

Paketti alkaa olemaan Viasatilla kohdillaan!
 

axe

Jäsen
Valioliigan lähetysoikeudet siirtyvät ensi kaudeksi Viasatille ja Viaplaylle. Linkki uutiseen

Lätkästä NHL, KHL ja World Cup
Futiksesta Champpari, Valioliiga, FA Cup ja liiga cup sekä Saksan Cup
NFL ym. ym.

Paketti alkaa olemaan Viasatilla kohdillaan!

Viimeksi kun oli joku paketti kohdillaan (oliko Canal+???), niin joku saatanan byrokraattivirasto puuttui kuluttajan puolesta asiaan, että ei ole ollenkaan hyvä että ihmiset saa kaiken haluamansa yhdestä kanavapaketista. Pitää luopua joistain muuden hyväksi että ihmiset voi käyttää enemmän rahaa useampaan kanavapakettiin.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kuten tässä ketjussa ennakoitiin, niin Viasat nappasi myös Valioliigan oikeudet. Tämä Viasat Sport-paketin tilaaja kiittää, tuo oli aika lailla ainut ässä joka maikkarin hihassa oli (tämä siis henk.koht. mielipiteeni) ja nyt sekin on Viasatilla.

Doaner kirjoitti:
Lätkästä NHL, KHL ja World Cup
Futiksesta Champpari, Valioliiga, FA Cup ja liiga cup sekä Saksan Cup
NFL ym. ym.

Alkaa tosiaan olla paketti kohdillaan ja viimeistään Valioliigan myötä tuo 24,95 euron kuukausihinta tuntuu suorastaan naurettavan halvalta. Maksaisin nikottelematta tuon summan pelkästään kaikkien NHL-matsien suorista lähetyksistä ja kun samalla rahalla saa kasakaupalla muuta herkkua, niin kelpaa. Ett stort tack redan på förhand Viasat!
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Kuten tässä ketjussa ennakoitiin, niin Viasat nappasi myös Valioliigan oikeudet. Tämä Viasat Sport-paketin tilaaja kiittää, tuo oli aika lailla ainut ässä joka maikkarin hihassa oli (tämä siis henk.koht. mielipiteeni) ja nyt sekin on Viasatilla.



Alkaa tosiaan olla paketti kohdillaan ja viimeistään Valioliigan myötä tuo 24,95 euron kuukausihinta tuntuu suorastaan naurettavan halvalta. Maksaisin nikottelematta tuon summan pelkästään kaikkien NHL-matsien suorista lähetyksistä ja kun samalla rahalla saa kasakaupalla muuta herkkua, niin kelpaa. Ett stort tack redan på förhand Viasat!

Olipas hyvä uutinen. Itse aion irtisanoa nelonen pron ja jatkan viasatin voimalla. Nyt kun saa vielä 15e/kk puolen vuotta katsella, niin jo on hinta kohdillaan! Jag tackar viasat också!
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt kun saa vielä 15e/kk puolen vuotta katsella, niin jo on hinta kohdillaan!

Kyllä vain. Ite otin tossa elokuun lopussa taas paketin, kun sen keväällä NHL:n loputtua irtisanoin. Elokuun lopussa siksi, että hyödynsin elokuun loppuun saakka voimassa ollutta tarjousta, jolla vuoden sopimuksen tekemällä sai kaksi kuukautta hintaan 0 e ja loput 10 kuukautta hintaan 19,90 e/kk. Ei paha. Tuon sopparin umpeuduttua hinta nousee tuohon 24,95 e/kk, mitä en tosiaan pidä ollenkaan pahana hintana tuosta tarjonnasta.
 
Viimeksi muokattu:

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aikuisten oikeasti meinaatte että hinta ei tuosta vajaasta kaksviidestä nouse?
Itse ihmettelen isosti jos on alle kolmenkympin vuoden päästä.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Aikuisten oikeasti meinaatte että hinta ei tuosta vajaasta kaksviidestä nouse?
Itse ihmettelen isosti jos on alle kolmenkympin vuoden päästä.

Näinhän se varmaan juurikin menee. Onhan tuo nyt ihan uskomaton paketti penkkiurheilijalle, vielä jos hommaavat tuohon päälle vaikka La Ligan- oikeudet uudestaan.
 
Suosikkijoukkue
Bruins
On kyllä vimpan päälle hieno homma, kun valioliigan hommasivat. Keväällä itse irtisanoin MTVtotalsportmaxin ja samalla totesin että paluuta ei enää ole. Nyt sitten mennään tää kausi ilman valioliigaa, toki tietenkin baarissa muutamat Cityn pelit täytyy käydä seuraamassa, mutta muuten ihan Viasat Sport saa riittää.

Kuinka paljon noilla operaattoreilla tarjonta eroaa? Itsellä Viasat Sport siis kaapelissa tampereen puhelimen kautta ns. hyvällä tarjouksella vielä 6kk. Sitä vaan kun eivät tarjoa ollenkaan HD-kuvaa vaikka Viasatin sivuilla lukee kanavien olevan HD tasoa. Myös NHL-extra kanavat aiheuttavat hämmennystä. Montako niitä pitäisi näkyä, kun omasta töllöstä ei löydy kuin NHLextra7-kanava. Luulisi että näin vuonna 2015 HD olisi se lähtökohta.

Sivuilla myös lukee että viaplay kuuluu satelliittiasiakkaille, mutta kaapelitalouteen ei. Mikähän tässä mahtaa olla syynä?

nimimerk. NFL RedZoneen ihastunut
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Myös NHL-extra kanavat aiheuttavat hämmennystä. Montako niitä pitäisi näkyä, kun omasta töllöstä ei löydy kuin NHLextra7-kanava. Luulisi että näin vuonna 2015 HD olisi se lähtökohta.

Mulla on kahdeksan Xtra-kanavaa, joista seitsemän nimenä on NHL Xtra ja yhden nimenä Viasat Sport Xtra. Tämän lisäksi Viasat Sport, Viasat Sport Finland, Viasat Hockey ja Viasat Golf sekä HD- että SD-versioina. Palveluntarjoajana Sonera, jonka kaapelikortin palautin toissa vuonna siirtyessäni valokuidun myötä iptv-asiakkaaksi.

Harvoinpa kyllä niin monta NHL-peliä on samaan aikaan menossa, että kaikki Xtra-kanavat lähettäisivät samanaikaisesti ohjelmaa. Pari-kolme vuotta sitten Xtra-kanavat eivät vielä näkyneet, eikä niiden lisääminen kanavavalikoimaan lisännyt paketin hintaa, joten siinä mielessä ei haittaa vaikka noilta vähän suttuisempaa kuvaa tuleekin, HD-versioita noista kanavista kun ei ole tarjolla, eikä käsittääkseni edes olemassa.

Mad E kirjoitti:
Itse ihmettelen isosti jos on alle kolmenkympin vuoden päästä.

Voihan se olla, että hinta nousee taas vuoden päästä. Kunhan pysyisi järkevyyden rajoissa, omalla kohdalla se raja kulkee jossain ~ 35 euron tietämillä.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Arvatkaas mitä..no, ette arvaa kuitenkaan. Päätin olla ottamatta yhtä ainoatakaan maksullista vitun kanavapakettia! Olen täysin kypsynyt siihen, että yhtä juttua haet yhdestä, toista jostain muualta jne, ennen kuin saat katsoa. Kun mulla tässä aiemmin maksulliset kanavapaketit lähtivät kipuamaan satasen pintaan/kk, niin tajusin, että hulluhan mä olen! Rahareikää muuhunkin. Enää mua ei kuseteta silmään, että se olikin noin ja noin pitkä aika ennen kuin tilauksen voi lopettaa, tms. Harmittaa tietysti, sillä ykkösprioriteettini olisi ollut Liiga, jota olisi voinut katsoakin. Työaikojeni vuoksi en paljoa ainakaan ehdi livenä katselemaan paikanpäälle pelejä. No..onhan tuo nettiradio...Mut kanavapakettiviidakko riitti.Kiitos ahneet paskat!
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kun mulla tässä aiemmin maksulliset kanavapaketit lähtivät kipuamaan satasen pintaan/kk, niin tajusin, että hulluhan mä olen! Rahareikää muuhunkin. Enää mua ei kuseteta silmään, että se olikin noin ja noin pitkä aika ennen kuin tilauksen voi lopettaa, tms.

Varmaan sillä n. satasella sai enemmän kuin tarpeeksi sisältöäkin? Meinaan vaan, että jos yhteislasku kuukaudessa on tuota luokkaa, niin varmaan tuolla rahalla saa aika monta kanavaa. Helposti varmaan käy niin, että useamman paketin tilaajana saattaa mennä sekaisin päättymispäivistä ja pikkupränteistä. Itellä on tasan yksi kanavapaketti ja sillä saan haluamani sisällön lisäksi paljon muutakin sisältöä, hinta/laatusuhde on mielestäni kohdillaan ja palvelu on teknisesti toiminut ilman ongelmia.

Mitä tulee noihin mainitsemiisi kusetustapauksiin, niin ei mulle ainakaan ole koskaan tullut tuollaista vastaan. Toissavuonna tilasin Nelosen kanavat liigapelit nähdäkseni, mutta kun tilaamisen jälkeen kävi ilmi, että kaikkia pelejä ei tule telkkarista HD-tasoisena kuten sopimusta tehdessäni luvattiin, niin sopimuksen purkaminen onnistui helposti.Tämän tapauksen lisäksi en muista ongelmia olleen.

Olen sanonut tämän ennenkin, mutta sanon taas: Tiedostan kyllä, että palveluntarjoajasta ja tilatuista paketeista riippumatta toisella voi vaikkapa Sonera+Viasat Sport -kombo toimia kuten mulla, eli ilman mainittavia ongelmia, kun taas toisella ei ole kuin ongelmia. Kai se riippuu asuinpaikan lisäksi siitä mitä kautta kanavapaketin tilaa ja taitaa se riippua vähän tuuristakin.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Se vaan, että kun en mä haluaisi niitä muita juttuja kylkeen, vaan lätkän vain. Maksoin paljon turhasta soopasta, kun ne vaan kuului kylkeen kuin syöpäläiset. Joskus miettinyt, että onko tuo edes laillista hommaa pakottaa ottaa sellaistakin, mitä ei tarvi. Liekö muualla maailmassa mitään vastaavaa rosvousta.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Se vaan, että kun en mä haluaisi niitä muita juttuja kylkeen, vaan lätkän vain.

Jos Liigasta puhutaan, niin eikö nykyään netin kautta ole mahdollista ostaa sellaista tuotetta jolla näkisi pelkästään lätkää, ei mitään muuta? En tosiaan tiedä kun ite tilaan telkkarin kautta, siksi kysyn, en vittuillakseni. Ymmärrän kyllä että vituttaahan se, jos Liigaa nähdäkseen joutuu maksamaan jostain hv-kamasta piirretyistä yöchattiin.

Oma tilanteeni on sellainen, että maksan vain urheilusta. Vaikka toisaalta onhan siinä se, että maksan myös Viasat Golf-kanavasta, vaikka en sitä juuri ikinä katsele. Ja on siinä toki sekin, että kun kerran eläkkeellä olen ja mulla on kaikki yöt aikaa seurata NHL:ää livenä, niin mielestäni parikymppiä kuussa ei ole ollenkaan paha hinta maksaa siitä, että jokainen ottelu lähetetään suorana. Ajattelen sen niin, että samalla rahalla näkyvät muut urheilut (KHL, SHL,UCL, NFL jne.) tulevat bonuskirsikkana kakun päälle.

Paljonko se hinta tuosta nousee kun sopimuskausi vajaan vuoden kuluttua loppuu, sitä en osaa sanoa. Tällä hetkellä maksan 19,95 euroa kuukaudessa, syyskuun alussa tuo taisi uusien tilaajien osalta kallistua 19,95 e -> 24,95 e. Onhan se mahdollista, että Valioliigan myötä hinta nousee tuosta entisestään, mutta kuten taannoin kirjoitinkin, niin tuolla urheilutarjonnalla oma kipurajani kulkee jossain 35 euron paikkeilla. On siinä siis mun mielestä varaakin kiristää, älkää kuitenkaan kertoko Viasatille.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tänään juuri tarjottiin 12 kk määräaikaista pakettia 24,95/kk, kaksi ekaa kuukautta ilmaiseksi. En kuitenkaan ottanut, kiitos ei sanoin automaattisesti ja tunteilematta, vaikka pieni kutina oli koko ajan päällä. Tosiasia vain on, etten ehtisi katsomaan kuin viikonloppujen meikäläisiä iltaotteluja, joten niistä on tuokin summa liikaa.

Chromecastin kautta tuli Viaplay 3kk ilmaiseksi. Onko softa kuinka luotettava ja sujuva vrt. Netflix vai Areena? Ja näkyykö tuolla NHL millään muotoa?
 

100A

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto, Lukko, Jokerit
Suorastaan järjenvastaisen edullinen on Viasat Sport DNA Welhon kaapelissa. 15 euroa kuussa, näkyy kaikki NHL-matsit sekä kaikki Jokereiden pelit. Tulee sieltä muutakin KHL-kiekkoa ja mitäliegolfia ja potkista, mutta en mä niitä jaksa.
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Viasat ja Viaplay vahvistavat jalkapallotarjontaansa. Espanjan La Liga, Italian Serie A ja Ranskan Ligue 1 kuuluvat jatkossa Viasatin ja Viaplayn tarjontaan. Hiljattain uutisoitiin että myös Valioliiga tulee ensi syksystä siirtymään Viasatille. Serie A ja La Liga näkyvät jo tällä kaudella Viasatilla, mutta Ligue 1 alkaa näkymään Valioliigan tavoin ensi syksystä alkaen.

Ensi kaudella Viasatin jalkapallotarjontaan kuuluu
- UEFA Champions League
- Englannin Valioliiga
- Englannin FA-Cup & The Capitol One Cup
- Espanjan La Liga
- Italian Serie A
- Ranskan Ligue 1
- Saksan Cup

Futiksen ystäville paketti kunnossa. Ja mukavia uutisia samalla:
"MTG hankki oikeudet oikeuksia myyvältä kansainväliseltä mediayhtiö MP Silvalta. Samassa yhteydessä MTG ja MP & Silva solmivat Suomen markkinoita koskevan yhteistyösopimuksen, jonka myötä osapuolet ryhtyvät kehittämään yhdessä suomalaisille jalkapallofaneille suunnattua jalkapallopakettia. "

Linkki Epressin tiedotteeseen
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei paha, ei ollenkaan paha. Mietityttää vain, että jääkö noin laajasta tarjonnasta television puolelle vain rippeitä? Olisi tietysti teknisesti helppo laajentaa NHL Extra-kanavat yleisiksi Extra-kanaviksi, kun NHL-käyttöä niille on käytännössä vain keskellä yötä, jolloin näitä sarjoja ei pelata.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Viasatilla myös NHL ja KHL eli aika optimaalinen paketti monelle penkkiurheilijalle. Mukava seurata mikä on tilanne muutaman vuoden päästä ettei käy ns. maikkarit ja touhu ajetaan alas kun maksettiin liikaa tv-oikeuksista ja haalittiin monen sarjan oikeudet.
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Viasatilla myös NHL ja KHL eli aika optimaalinen paketti monelle penkkiurheilijalle. Mukava seurata mikä on tilanne muutaman vuoden päästä ettei käy ns. maikkarit ja touhu ajetaan alas kun maksettiin liikaa tv-oikeuksista ja haalittiin monen sarjan oikeudet.
Ja NFL + Golf tuon lisäksi.

Maikkarihan osti kaiken markkinoilta ylihintaan ja myi pakettiaan alihintaan. Vasta viime vuosina paketin hintaa on korjaattu ylöspäin, mutta vasta sen jälkeen kun sisältöä (Ralli, La Liga, Serie A, EHT, U20 lätkä, UEFA Champions League) on tippunut muualle. Nyt kun Maikkari ja Nelonen ovat lirissä omien töppäilyjensä kanssa, niin veikkaan että oikeuksien hommaaminen on ollut edullisempaa Viasatille kuin vuosia takaperin, jolloin kilpailu oli kovempaa.

Viasatilla on tunnetusti ollut hinnat kilpailijoita ylempänä, vaikka sisältö on saattanut olla vähemmän houkuttelevaa. Ja markkinointiin on satsattu maltillisesti. Kärsivällisyys palkitaan.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Suorastaan järjenvastaisen edullinen on Viasat Sport DNA Welhon kaapelissa. 15 euroa kuussa, näkyy kaikki NHL-matsit sekä kaikki Jokereiden pelit. Tulee sieltä muutakin KHL-kiekkoa ja mitäliegolfia ja potkista, mutta en mä niitä jaksa.
Oliko tuo jokin kampanja vai sisältyykö johonkin diiliin määräajaksi tuolla hintaa? En nimittäin nopeasti löytänyt vastaavaa hintaa mistään, vaan tarjoaa ainoastaan 24,95/kk Viasat Sportia.
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Oliko tuo jokin kampanja vai sisältyykö johonkin diiliin määräajaksi tuolla hintaa? En nimittäin nopeasti löytänyt vastaavaa hintaa mistään, vaan tarjoaa ainoastaan 24,95/kk Viasat Sportia.

Kampanja loppui elokuun viimeisenä päivänä, jolloin paketin hinta muuttui nykyiseen 24,95€/kk hintaan. Muut operaattorit myivät pakettia tuolloin 19,95€/kk hintaan.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ok, kiitos vastauksesta. Vapaita viikonloppuja odotellessa, tosin eipä tässä ehtisi öitä valvoakaan arkisin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös