Miten tämä nyt menee, kun minulla on Elisan kaapeli tässä kämpässäni missä asun. Voinko siis esim. tilata Welholta tuon Urhon? Vai onko ainut keino tilata Elisalta? Toivoisin pikaisia vastauksia :)
Juu, ei voi tilata muualta kuin Elisalta. No 14,95€/kk on ihan kohtuullinen.
Tänään kytkettiin Soneran Koti TV-palvelu. Onkos tietoo kuinka nopeesti uudet kanavat aukee jos siihen tilaa esim. Urho Totalin? Jos aamulla tilaan niin aukeeko huomenna?
Tänään kytkettiin Soneran Koti TV-palvelu. Onkos tietoo kuinka nopeesti uudet kanavat aukee jos siihen tilaa esim. Urho Totalin? Jos aamulla tilaan niin aukeeko huomenna?
Minä tein vastaavan palvelun tilauksen viime perjantaina ja laitteet tulivat jo eilen tiistaina. Olin innoissani että saan näkymään heti huomenna SM-Liigapelit, mutta olisihan se ollut ihan liikaa. Kytkentä on alkuperäisen suunnitelman mukaan vasta ensi viikon keskiviikkona.
Kun noita kanavapaketteja on joskus tilaillut ja vaihdellut niin kyllä ne on saanut aina tunnin sisään näkyviin.
Mä en tykkää lyödä puukkoo selkään mutta... Mulle soitettiin asiasta perjantaina myyntipalvelusta ja tarjottiin Koti TV-palvelua johon tulee Maxit ja Viasatit 2kk 0€. 2kk:n kuluessa saan palauttaa laitteet jos en ole tyytyväinen. Noh, päätin kokeilla. Laitteet tuli kanssa eilen ja tänään kytkettiin päälle.
- Uusi nettisivu on syvältä ja poikittain. Ehkä vika on käyttäjässä, mutta en ole onnistunut löytämään tuolta käteväksi kokemiani elokuvien Ensi-ilta- ja Viimeiset esitykset-listauksia.
Mä otin tuon saman. Listaltasi puuttui vielä Nickelodeon, joka on tietysti talouden ekaluokkalaisen mieleen.Tuli hankittua Welhon S paketti tai jokin. 4,5 euroa/kk seuraavan puolenvuoden ajan. Kanavina on Urho, Discovery, Travel ja vissiin 4 kino sekä käsitykseni mukaan Eurosport.
Mä otin tuon saman. Listaltasi puuttui vielä Nickelodeon, joka on tietysti talouden ekaluokkalaisen mieleen.
Jos änäri joskus alkaa niin sitten Pro-kanavia tai Viasat-paketti tuohon kylkeen.
Mä otin tuon saman. Listaltasi puuttui vielä Nickelodeon, joka on tietysti talouden ekaluokkalaisen mieleen.
Jos änäri joskus alkaa niin sitten Pro-kanavia tai Viasat-paketti tuohon kylkeen.
Olin myös tilaamassa tuon, mutta tosiaan iski pihiys kun tuo NHL nyt antaa odottaa itseään. Ihan hyvä tarjous on tuokin, kyllä. Mitenkähän lienee - saako tuon pelkän S-paketin päivittää tuohon settiin? No, se selviää kyllä.Mulla on Viasat Sport + Welho S, hintaa muistaakseni parikymppiä. Ei paha sekään, jos vain NHL näkyisi, mutta nyt käytännössä turhaa on nuo Nelonen Prot sekä Viasat. Tulee varmasti jokunen jefumatsi katsottua syksyn aikana, mutta en minä siitä viitsisi 15 euroa maksaa kuukaudessa.
Olin myös tilaamassa tuon, mutta tosiaan iski pihiys kun tuo NHL nyt antaa odottaa itseään. Ihan hyvä tarjous on tuokin, kyllä. Mitenkähän lienee - saako tuon pelkän S-paketin päivittää tuohon settiin? No, se selviää kyllä.
PlusTV tarjoaa entisille ja nykyisille asiakkailleen Kuukauden kanava -edun ilmaiseksi. Onko kukaan ehtinyt kokeilemaan?
Onneksi tuli säilytettyä PlusTV:n katselukortti. Harmi, kun ovat infonneet tuosta edusta kovin huonosti sivuillaan. Toimiikohan tuo niin entisillä asiakkaillakin, että joka kuukausi pääsee katsomaan yhtä maksukanavaa ilmaiseksi vai käsittääkö etu vain yhden kuukauden?
Tämä uutinen toteutuessaan sekoittaa pakkaa ihan huolella:
Valioliiga ja muu C More -urheilu vaihtamassa kanavaa? | Urheilu | Iltalehti.fi
Laskevatko sen varaan että leffat/sarjat pitäisi C Moren tilaajamäärät riittävinä ja toisekseen mitä tekevät urheilulle, tekevätkö oman paketin vai änkäävätkö tuohon nykyisen Mtv3-paketin kylkeen. Siinä vaiheessa epäilemättä hinta pomppaisi.