Kanavapaketit

  • 230 101
  • 841

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Miten tämä nyt menee, kun minulla on Elisan kaapeli tässä kämpässäni missä asun. Voinko siis esim. tilata Welholta tuon Urhon? Vai onko ainut keino tilata Elisalta? Toivoisin pikaisia vastauksia :)

Juu, ei voi tilata muualta kuin Elisalta. No 14,95€/kk on ihan kohtuullinen.
 
Viimeksi muokattu:

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Tänään kytkettiin Soneran Koti TV-palvelu. Onkos tietoo kuinka nopeesti uudet kanavat aukee jos siihen tilaa esim. Urho Totalin? Jos aamulla tilaan niin aukeeko huomenna?
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Miten tämä nyt menee, kun minulla on Elisan kaapeli tässä kämpässäni missä asun. Voinko siis esim. tilata Welholta tuon Urhon? Vai onko ainut keino tilata Elisalta? Toivoisin pikaisia vastauksia :)

Juu, ei voi tilata muualta kuin Elisalta. No 14,95€/kk on ihan kohtuullinen.

Jos et kuitenkaan tarkastanut niin oheisesta linkistä voit tarkastaa tuleeko taloosi DNA Welhon kaapelit. Linkki.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Tänään kytkettiin Soneran Koti TV-palvelu. Onkos tietoo kuinka nopeesti uudet kanavat aukee jos siihen tilaa esim. Urho Totalin? Jos aamulla tilaan niin aukeeko huomenna?

Minä tein vastaavan palvelun tilauksen viime perjantaina ja laitteet tulivat jo eilen tiistaina. Olin innoissani että saan näkymään heti huomenna SM-Liigapelit, mutta olisihan se ollut ihan liikaa. Kytkentä on alkuperäisen suunnitelman mukaan vasta ensi viikon keskiviikkona.

Kun noita kanavapaketteja on joskus tilaillut ja vaihdellut niin kyllä ne on saanut aina tunnin sisään näkyviin.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Canal+ on sitten ollut reilun viikon verran CMore ja ainakin minulta on mennyt ohi tuon uudistuksen hyvät puolet. Huonoja puolia olen löytänyt ainakin kolme:

- Canal+ Sport 2:n muuttuminen 100% (?) tenniskanavaksi CMore Tennis. Varmasti hyvä juttu tenniksen ystäville, mutta kun en lajista juuri perusta, on kanava tällaisena jokseenkin turha. Aika vähän katsottavaa siellä muutenkin meni, mutta ainakin satunnaisesti tuli katsottua Indyä ja Hollannin liigaa, joita ei nyt sitten kai näe enää mistään? Hollannin liigaa ei tainnut kyllä muutenkaan tulla kuin muutamia otteluita kaudessa.

- EPG:t katosivat usealta kanavalta ja CMore Urheilulle se ei ole ainakaan minulla vieläkään palannut.

- Uusi nettisivu on syvältä ja poikittain. Ehkä vika on käyttäjässä, mutta en ole onnistunut löytämään tuolta käteväksi kokemiani elokuvien Ensi-ilta- ja Viimeiset esitykset-listauksia.

Onneksi sentään kanavien sisältö on tuota C+Sport2:ta lukuunottamatta jokseenkin ennallaan, niin ei sentään tarvitse peruutusta harkita. Olisivat kyllä numero kakkosen vapauduttua voineet vaihtaa CMore Aition nimeksi CMore Urheilu 2, kun siellä ei mene enää elokuviakaan.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Minä tein vastaavan palvelun tilauksen viime perjantaina ja laitteet tulivat jo eilen tiistaina. Olin innoissani että saan näkymään heti huomenna SM-Liigapelit, mutta olisihan se ollut ihan liikaa. Kytkentä on alkuperäisen suunnitelman mukaan vasta ensi viikon keskiviikkona.

Kun noita kanavapaketteja on joskus tilaillut ja vaihdellut niin kyllä ne on saanut aina tunnin sisään näkyviin.

Mä en tykkää lyödä puukkoo selkään mutta... Mulle soitettiin asiasta perjantaina myyntipalvelusta ja tarjottiin Koti TV-palvelua johon tulee Maxit ja Viasatit 2kk 0€. 2kk:n kuluessa saan palauttaa laitteet jos en ole tyytyväinen. Noh, päätin kokeilla. Laitteet tuli kanssa eilen ja tänään kytkettiin päälle.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Mä en tykkää lyödä puukkoo selkään mutta... Mulle soitettiin asiasta perjantaina myyntipalvelusta ja tarjottiin Koti TV-palvelua johon tulee Maxit ja Viasatit 2kk 0€. 2kk:n kuluessa saan palauttaa laitteet jos en ole tyytyväinen. Noh, päätin kokeilla. Laitteet tuli kanssa eilen ja tänään kytkettiin päälle.

Joo ei mitään. Mulle tulee myös noi Maxit ja Viesatit sitten ens keskiviikkona. Jotain se nainen sielä toisessa päässä vaan höpisi etten asu niiden jollain varsinaisella alueella niin siksi kestää. Ensimmäisen muka vapaan ajan sain. Onneksi lauantaina tulee Kerho-Ipa perus Urholta niin josko sitä jonnekin baariin menisi.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tuli hankittua Welhon S paketti tai jokin. 4,5 euroa/kk seuraavan puolenvuoden ajan. Kanavina on Urho, Discovery, Travel ja vissiin 4 kino sekä käsitykseni mukaan Eurosport.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Tuli hankittua Welhon S paketti tai jokin. 4,5 euroa/kk seuraavan puolenvuoden ajan. Kanavina on Urho, Discovery, Travel ja vissiin 4 kino sekä käsitykseni mukaan Eurosport.
Mä otin tuon saman. Listaltasi puuttui vielä Nickelodeon, joka on tietysti talouden ekaluokkalaisen mieleen.

Jos änäri joskus alkaa niin sitten Pro-kanavia tai Viasat-paketti tuohon kylkeen.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Mä otin tuon saman. Listaltasi puuttui vielä Nickelodeon, joka on tietysti talouden ekaluokkalaisen mieleen.

Jos änäri joskus alkaa niin sitten Pro-kanavia tai Viasat-paketti tuohon kylkeen.

Joo samaa pohdin, että turha vielä panostaa lainkaan enemmän, koska ei NHL tuskin käynnistyy. Tämä on kyllä jo mielestäni vähän helvetin halpa. Olut paikallisessa kuppilassa maksaa 5 euroa, joten tässä säästää ja paljon.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Mä otin tuon saman. Listaltasi puuttui vielä Nickelodeon, joka on tietysti talouden ekaluokkalaisen mieleen.

Jos änäri joskus alkaa niin sitten Pro-kanavia tai Viasat-paketti tuohon kylkeen.

Mulla on Viasat Sport + Welho S, hintaa muistaakseni parikymppiä. Ei paha sekään, jos vain NHL näkyisi, mutta nyt käytännössä turhaa on nuo Nelonen Prot sekä Viasat. Tulee varmasti jokunen jefumatsi katsottua syksyn aikana, mutta en minä siitä viitsisi 15 euroa maksaa kuukaudessa.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Mulla on Viasat Sport + Welho S, hintaa muistaakseni parikymppiä. Ei paha sekään, jos vain NHL näkyisi, mutta nyt käytännössä turhaa on nuo Nelonen Prot sekä Viasat. Tulee varmasti jokunen jefumatsi katsottua syksyn aikana, mutta en minä siitä viitsisi 15 euroa maksaa kuukaudessa.
Olin myös tilaamassa tuon, mutta tosiaan iski pihiys kun tuo NHL nyt antaa odottaa itseään. Ihan hyvä tarjous on tuokin, kyllä. Mitenkähän lienee - saako tuon pelkän S-paketin päivittää tuohon settiin? No, se selviää kyllä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Olin myös tilaamassa tuon, mutta tosiaan iski pihiys kun tuo NHL nyt antaa odottaa itseään. Ihan hyvä tarjous on tuokin, kyllä. Mitenkähän lienee - saako tuon pelkän S-paketin päivittää tuohon settiin? No, se selviää kyllä.

Juu, tilasin omani viime kauden aikana, mutta ajattelin kokeilla huvikseni, tulisiko sieltä jotain hyvitystä nyt. Eli pitänee soittaa aspaan ja ihmetellä, notta kuinkas se päätuote ei Sport-paketissa näykään.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko Elisalla tulossa mitään Urho-tarjousta lähiaikoina? Itsellä kun loppuu 1,5kk päästä Viasat Sport+Urho.tv määräaikainen soppari ja koska änäri ei ala ajallaan (jos ollenkaan) niin tuo Viasat on tuossa aivan turha. Ei huvittaisi maksaa 24,95€/kk marraskuusta eteenpäin kun koko Viasat+Nelonen Pro kanavat käytännössä turhia.

Tällä hetkellä taitaa perus Urho.tv maksaa Elisalla sen 19,95€/kk joten jos tuolla hinnalla mennään jatkossakin, niin sitten lienee sama pitää tuo mainittu kanavapaketti ennallaan.
 
Suosikkijoukkue
Ilves, Bulls, Arsenal, Canucks ja Three Lions
Tuota noin tilasin tänään Soneran viihde/kotitv hössäkän pääosin tuon Valioliiga paketin vuoksi. No nyt kiinnostaa vielä tuo sm-liiga puoli, harkitsen par aikaa pitäisikö ottaa vielä tuo satasen paukku, jossa tulisi kaikki loppuvuoden matsit näkyviin. En toistaiseksi vielä tilannut, mutta seuraavat asiat mietityttää. Soneran sivuilla mainittiin, että yksi liigaottelu maksaa paketin tilaajalle 2 € laaki ja en aivan saanut selvää, että oliko kyseessä normihinta vai tietyn ajan kampanjahinta. Jos tuo hinta on voimassa pidempään esimerkiksi viidellä kympillä saisi 25 peliä, ei paha. Päättelisin, että tuo on vain hetken voimassa oleva tarjous. Ja toisekseen, kuinka naimisissa Sonera on Urhon kanssa? Lopppuuko Soneran oikeudet liigaan samalla hetkellä kun Urhon, eli onko tämä vuosi viimeinen, jolloin Soneran kautta voi tuollaista pakettia edes miettiä?
 
Suosikkijoukkue
VAR
Viasat Kulta on osoittautumassa yhä turhemmaksi paketiksi. Ensin loppuivat pokepätkät ja nyt ei Nelonen Pro -kanavilta tule enää mestarien liigaa. Viime kaudellahan näyttivät sitä ihan kiitettävästi. Sopimusta vielä maaliskuulle - eli juuri sopivasti pitäisi uusia jos on halua nähdä kotona sm-liigan finaalit. Taidan kuitenkin jättää uusimatta ja katsoa millaista pakettia seuraavalle kaudelle tekevät (liigan televisiointi kun siirtyy kokonaan neloselle).
Iso pettymys kuitenkin tuo Viasat.
 

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
Hiisi_van_Holten, minulla oli Viasat sport paketti jossa oli tuo Urhotv total, sanoin irti koko paskan ja otin Soneran SM-liiga paketin, hinta 99euroa ja päättyy 15.4.
Tuon tein Soneran myymälässä ja sovittiin, että ennnen liigakautta 2013-14 katsotaan millä tavalla liiga näkyy silloin, Urho ei silloin enää liigaa näytä ja Sonerallekin on kai vielä täysin hämärän peitossa mitä eteen tulee.
Olisi kyllä loistavaa jos tuollainen total palvelu tulisi vaikka jokaisen kaapeli/internet operaattorin kautta.
 
PlusTV tarjoaa entisille ja nykyisille asiakkailleen Kuukauden kanava -edun ilmaiseksi. Onko kukaan ehtinyt kokeilemaan?

Onneksi tuli säilytettyä PlusTV:n katselukortti. Harmi, kun ovat infonneet tuosta edusta kovin huonosti sivuillaan. Toimiikohan tuo niin entisillä asiakkaillakin, että joka kuukausi pääsee katsomaan yhtä maksukanavaa ilmaiseksi vai käsittääkö etu vain yhden kuukauden?

Linkkiä aiheeseen liittyen: PlusTV - Suomen suosituimmat maksukanavat ja -kanavapaketit
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
PlusTV tarjoaa entisille ja nykyisille asiakkailleen Kuukauden kanava -edun ilmaiseksi. Onko kukaan ehtinyt kokeilemaan?

Onneksi tuli säilytettyä PlusTV:n katselukortti. Harmi, kun ovat infonneet tuosta edusta kovin huonosti sivuillaan. Toimiikohan tuo niin entisillä asiakkaillakin, että joka kuukausi pääsee katsomaan yhtä maksukanavaa ilmaiseksi vai käsittääkö etu vain yhden kuukauden?

"PlusTV palkitsee nyt nykyisiä ja entisiä asiakkaitaan joka kuukausi vaihtuvalla huippukanavalla. Kuukauden Kanava -etu koskee kaikkia, joilla on PlusTV:n katselukortti tallessa."

Sama systeemi kuin Elisa Viihteessä.
 
Töissä oli taukohuoneessa Soneran palvelu, joka vain vahvisti ennakkokäsitystäni siitä kuinka sisällötöntä paskaa maksukanavatkin tarjoavat. Eihän se nyt suomalaisten poskettoman kovassa elintasossa missään tunnu heittää viisikymppiä kuussa vastaavaan, ja perinteisesti joillekinhan se hinta tuo vain lisäarvoa kun pääsee retostelemaan että katselee formulat sikahintaisesta ja ennätyksellisen paskasta maikkarin pökäleestä, mutta jos maksaminen olisi vapaaehtoista niin itse arvottaisin tuollaiset satojenkin kanavien paketit siihen kympin kuukausihintaan jolla saa normaalisti saa esim. nettiliittymän, videopalvelun tai musiikkipalvelun.

Hyvä rahasampohan tuo teleyhtiöille on, ei siinä mitään. Ainakin päätellen siitä kuinka aggressiivisesti noita paskatuotteitaan omille asiakkailleen tuputtavat. Minulle kyllä riittää heidän palveluvalikoimastaan ihan se liittymä, ja otetaan ne oman maun mukaiset päätelaitteet ja sisällöt sitten kultakin tarjoajalta erikseen!
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
En jaksa nyt plärätä koko ketjua, mutta;

Onko näitä, edes kotimaisia, HD kanavia nyt saatavilla ANTENNIverkkoon millään ilveellä?
DNA/Welho ei käy, kun ei ole antenni heidän mastoon suunnattu (talonyhtiö).
Keväällä oli puhetta, että PlusTV olisi TVViihteen HD kanavat ottamassa itsellensä. Onko kellään lisätietoja tästä?
 

Berrie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Ilves
Tämä uutinen toteutuessaan sekoittaa pakkaa ihan huolella:
Valioliiga ja muu C More -urheilu vaihtamassa kanavaa? | Urheilu | Iltalehti.fi

Laskevatko sen varaan että leffat/sarjat pitäisi C Moren tilaajamäärät riittävinä ja toisekseen mitä tekevät urheilulle, tekevätkö oman paketin vai änkäävätkö tuohon nykyisen Mtv3-paketin kylkeen. Siinä vaiheessa epäilemättä hinta pomppaisi.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Tämä uutinen toteutuessaan sekoittaa pakkaa ihan huolella:
Valioliiga ja muu C More -urheilu vaihtamassa kanavaa? | Urheilu | Iltalehti.fi

Laskevatko sen varaan että leffat/sarjat pitäisi C Moren tilaajamäärät riittävinä ja toisekseen mitä tekevät urheilulle, tekevätkö oman paketin vai änkäävätkö tuohon nykyisen Mtv3-paketin kylkeen. Siinä vaiheessa epäilemättä hinta pomppaisi.

Itkunaurua lauseelle "Tutkimme, mikä on kuluttajan kannalta paras ratkaisu." Kysykää Kalelta vinkkiä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös