Kanan lento ja muuta protestointiin liittyvää

  • 6 658
  • 38

Aurinkotuuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK & useat muut punapaidat & Pallopojat
Ja kot kot kot - mitä siihen sanot?

Muutama kommentti: broilerin tai kiekon lennättäminen kaukaloon ei muuta maailmaa tai IFK-johtoa. Sonnitaisteluun viittaava nenäliinojen heilutushan tarkoittaa, että yleisö kehottaa taistelijaa antamaan miekallaan viimeisen iskun kärsineelle sonnille, joten tervehdyksenä se vastaisi ehkä parhaiten viimeaikaisia IFK-tunnelmia. Sillä erotuksella, että munattomat mullit ovat aivan muualla kuin kaukalossa. Pelaajat ovat pelanneet juuri niin taitavasti kuin heillä on edellytyksiä, joten miksi reagoida heidän toimiinsa negatiivisesti. Kun eivät osaa, eivät osaa.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Sain juuri kuulla, että IFK:n jalkapallojuniorit esittävtä taitojaan Saharan uudella tekonurmella samaan aikaan kun hallissa pelataan. Mikäli hallissa menee pieleen voi nauttia viereisen kentän nuorisourheilusta ja vielä samn seuran sellaisesta.
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
jayton kirjoitti:
Kesään valmistautuessa voisivat rantapallot olla suht toimivia.

Loistavaa. Kelitkin ovat vielä lämpimiä. Ja Ilves-keikalle muutama uimapatja mukaan :) Vaarana tosin on, että Pena hoksaa homman ja ryhtyy myymään White-rantapalloja Jäähallilla...
 

Redalert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Ozzy Osbourne,Black Sabbath
Erittäin hienoa tekstiä !
Itse olen sitä mieltä, että KÄRSIVÄLLISYYS on juuri se avainsana.
Ja kyllä todellakin tiedän, että helppoa se ei missään nimessä ole minulle, eikä varmasti monelle muullekaan. Juuri kärsivällisyydessä on itselläni yksi suuri harjoituksen paikka...
Mutta kannattamista ja kannustamista en siitä huolimatta KOSKAAN lopeta !
Minulla tulee AINA olemaan kausikortti, menivät pelit sitten ihan miten tahansa. Ja vaikka olisin ainut katsoja koko hallissa. Lauletaan, huudetaan ja kannustetaan sankoin joukoin " punaisena merenä " vai mitä fanit !?
MINÄ OLEN AINA MUKANA ! Ei heitetä pyyhettä kehään, vaan tsempataan poikia oikein kunnolla. Esim. eilisessä HIFK-HPK ottelussa oli AIVAN LOISTAVA tunnelma ! Juuri tuollaista !
Ja tottahan sekin on, että onhan se mukavampi seurata matseja, jos peli kulkee ja voittoja tulee... Esim. eilinen toden totta oli juuri sitä IFK:ta, jota olen odotellut.
Joukkueelle pitää myös antaa aikaa ja rauhaa kasvaa ja kehittyä pelillisesti ym. " Hitsautua " yhteen. Etenkin nuorille. Eihän kukaan ole seppä syntyessään, kuten sanonta kuuluu ja hiljaa hyvä tulee. Eli tässäkin avainsanana jälleen KÄRSIVÄLLISYYS !!
Ja onhan sitä paitsi tietääkseni ihan eri asia pelata mestaruustasolla, kuin esim. junioritasolla tms. On melkoisen iso muutos hypätä kokemattomana ja kylmiltään yhtäkkiä " isojen miesten " peleihin... Vai mitä olette mieltä ? Minulle itselleni olisi ainakin SUURI ja JÄNNITTÄVÄ asia hypätä kaukaloon ensimmäistä kertaa elämässäni mestaruustasolla... Huih ! :-) Kyllä siinä puntti tutisisi.
Eli nyt kaikki fanit vaan sankoin joukoin Nordikselle !! Näytetään, mitä ovat TOSIFANIT, Suomen parhaat sellaiset... Niinkuin eilenkin. Olin tosi ylpeä ja onnellinen eilisestä tunnelmasta ! Ei huudeta hirveyksiä, vaan PELKÄSTÄÄN tuetaan ja kannustetaan. HIENOA, JUURI NÄIN ! Eihän me missään kirkossa tai kirjastossa olla, jossa pitää olla hyssshhhh... Hipi-hiljaa... ;-)
Heskey ja Askey, molemmat yski... Annetaan miehille mahku... ;-)
 
Viimeksi muokattu:

aika epeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin urheiluyhdistyksen toverit
Redalert kirjoitti:
Joukkueelle pitää myös antaa aikaa ja rauhaa kasvaa ja kehittyä pelillisesti ym. " Hitsautua " yhteen. Etenkin nuorille. Eihän kukaan ole seppä syntyessään, kuten sanonta kuuluu ja hiljaa hyvä tulee.
Hyvää kannustavaa tekstiä, niin sitä pitää. Tosin mainitsemillasi nuorilla on monilla takanaan jo reilut toista sataa SM-liigamatsia, joten sallinet sen, että jotkut täällä alkavat pikku hiljaa peräänkuuluttaa kisällien valmistumista sepän hommiin.
 

Redalert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Ozzy Osbourne,Black Sabbath
Juu, toki ! Nyt ainakin rupesi näyttämään hyvältä... Toivotaan, että " laiva on kääntynyt... " Kerran IFK, AINA IFK !
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Ei taida lainkaan kuulua tänne, mutta kananlennon ja barrikaadin mukaista touhua tämäkin omalla tavalla on.

Eli nyt ainakin itse peräänkuulutan muutenkin niin aktiivisten HIFK-kannattajien vahvaa Hate-Santala ajattelua, ja mielestäni tämä pelaaja pienellä p:llä ansaitsee helvetinmoisen kohtelun joka kerta kun hän on edes lähellä rakasta Nordenskjöldinkadun halliamme.

Hän siis siirtyy muutaman erittäin lyhyen HIFK-visiitin jälkeen naapuriin, ja tätä ei suopein silmin saa katsoa. Eli huutoa, banderollia, plakaattia ja jopa huorittelua, thanks. Tommy Salo sai vastaavaa "hoitoa" luistellessaan Indians paita päällä MoDon halliin viime viikolla ja hänellä oli paskamaiset oltavat siinä pelissä. Mm joka kerta kun hän kiekkoon koski, niin tuhannet MoDo kannattajat huusivat yhteen ääneen "Juudas" ja "Göteborgs-fittan"...

Anyway, Santalalle saa sikailla jos/kun hän naapuriin siirtyy.
 

scholl

Jäsen
Renegade kirjoitti:
Eli nyt ainakin itse peräänkuulutan muutenkin niin aktiivisten HIFK-kannattajien vahvaa Hate-Santala ajattelua, ja mielestäni tämä pelaaja pienellä p:llä ansaitsee helvetinmoisen kohtelun joka kerta kun hän on edes lähellä rakasta Nordenskjöldinkadun halliamme.

Olin tulossa ihan samaan aiheeseen. Voisiko B2 mahdollisesti uhkailla Santalaa niin että hän ei uskaltaisi pelata, vaan menisi kiltisti istumaan penkille "piiloon" tomek valtosen selän taakse?
 

Voppie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täysin samaa mieltä Renegaden kanssa. Jos Tommi pukee narripaidan tällä kaudella päälleen, niin tuutin täydeltä vaan paskaa miehen niskaan! Itse ainakin aion omalla pienellä panoksellani tehdä Santalan illasta mahdollisimman v-mäisen tiistaina 11.10.. Narri mikä narri...

PS. Mielipiteenihän miehestä muuttuu oitis jos hän päättäisikin pukea päälleen rakkaan punapaidan.
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voppie kirjoitti:
Täysin samaa mieltä Renegaden kanssa. Jos Tommi pukee narripaidan tällä kaudella päälleen, niin tuutin täydeltä vaan paskaa miehen niskaan! Itse ainakin aion omalla pienellä panoksellani tehdä Santalan illasta mahdollisimman v-mäisen tiistaina 11.10.. Narri mikä narri...

PS. Mielipiteenihän miehestä muuttuu oitis jos hän päättäisikin pukea päälleen rakkaan punapaidan.
Santalaa voisi nakata vaikka nugeteilla päähän. Tervetuloa takaisin Tommi!
 

kolome

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä vit*ttaa.

11.10. Paikalla ollaan saatana.

Kyseisessä ottelussa mahdolliset AJA-huutoni tulevat suorinta mahdollisinta tietä sydämmestäni. Nakertaa. Toivon että muitakin nakertaa. Aion osoittaa mieltäni aina hänen koskiessaan pikkumustaan.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
kolome kirjoitti:
Kyllä vit*ttaa.

11.10. Paikalla ollaan saatana.

Kyseisessä ottelussa mahdolliset AJA-huutoni tulevat suorinta mahdollisinta tietä sydämmestäni. Nakertaa. Toivon että muitakin nakertaa. Aion osoittaa mieltäni aina hänen koskiessaan pikkumustaan.

...Ja toivokaamme, että Tommi ihastuu huudoista yhtä paljon kuin Pelle Viltonen muutamia vuosia sitten. IFK-fanien vastaanoton silloiset tuloksethan me vissiin kaikki muistamme.
 

Caine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Leijonat
Santala

Vaikka tässä vituttaa taas kyllä aika kiitettävästi, kun kala meni ohi, ja meillä piti pelata jo pari vuotta sitten. Niin täytyy sekin muistaa mistä on Tommi lähtösin alunperin. Narri mikä Narri. Siltikin ihmettelen miksi ei Pentti suostunut kaverista tarjoamaan sitten sen enempää että piti kova pelimies päästää Naapuriin.
Eikä sen Santalan olisi välttämättä tarvinnut sentterinä pelata!

Että Perkele sitten vaan!
 

ville71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näinhän se on juu,Santala kyllä vahvistaa narripakkaa huomattavasti ja vieläpä sopivasti pelailee ensviikolla meitä vastaan,kuten Harkinskin..ei mukava homma ollenkaan,mutta toivottavasti tämä Penamme uusi laituri hankinta kerkeää myös kyseiseen peliin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös