Kanadan mahdollisuudet

  • 976
  • 4
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitäpä rakkaat jatkoaikaliset mietitte tsänädän joukkueesta. Minun mielestä se on loistava mixaus nuoruutta ja kokemusta. Kanadan hyökkäyksessähän on vuoden tulokkaaksi ehdolla pelaaja Dany Heatley. Lisäksi ainakin Ray Whitney on minulle todella tuttu hanakka hyökkääjä. Tämä Andy McDonald on yllättänyt minut täysin. Luulin häntä team canadassa täytepelaajaksi mutta on jo tykittänyt 3-4 maalia. Professori Pietiläkin kehui Kanadan joukkuetta ja kuningas Tamikin oli samoilla linjoilla. Kanadalla on kaksi hyvää maalivahtia. Turco ja Giguere ovat tuntemattomia nimiä, mutta silti aivan eri maata kuin vaikka Brathwaite ja Luongo. Puolustuksessa Sydorin viime hetken vetäytyminen oli taatusti pettymys, mutta eipä ole kanadan verkkoon maaleja mässäilty siltikään.

Minun mielestä Kanadalla on taattu mitalijoukkue kasassa ja Suomen jellonat saavat viimeiseen asti varoa että Kanada ei tule vastaan kuin yhdestoista päivä.

:cool: :D
 

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Viestin lähetti Matti Koskinen
Turco ja Giguere ovat tuntemattomia nimiä, mutta silti aivan eri maata kuin vaikka Brathwaite ja Luongo.



Kysy keneltä tahansa - Luongo on parempi kuin Turco. Luongo on ykkösmaalivahti ja sen lisäksi, että hän on tällä hetkellä Turcoa parempi, hän on nuorempi ja lupaavampi. Ei sillä, etteivätkö Turco ja Giguere olisi turnauksen parhaita maalivahteja molemmat, mutta kyllä Luongo on ainakin samalla viivalla kyseisen kaksikon kanssa ja Turcoa vähän edelläkin.
 
Kanadan mahdollisuudet ovat varmaan samat kuin aina ennenkin eli onnistumisella kultaa. Sama koskee kaikkia suurmaita ja uusien vahvistuseten myötä myös Slovakiaa.

McDonald aloitti viime kauden AHL:ssä ja oli ylivoimaisesti AHL:n paras pelaaja koko syyskauden ja hänet nostetiinkin joulun tienoilla Anaheimiin, missä teki noin 50 pelissä 30 pistettä 2. ja 3. ketjun keskarina. Jean-Sebastian (gettin' Jiggy with it) Giguere oli kai voidaan näín sanoa, Anaheimin kakkosvahti, mutta niin vain otti Anaheimin kaltaisessa rupusakissa 93%:n torjuntalukemat.
 

Tkachuk7

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ, WPG, BUF, EDM, STL
Kanadalla on paperilla toiseksi paras joukkue, edellä on vain Tshekki. Eli mitsku on lähes saletti. Mutta näin siis vain paperilla, luulen että känädä voittaa koko roskan, ei kai ne tshekitkään voi loputtomiin onnistua?;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös