Kanada ryssi pelaajavalinnoissa...

  • 3 300
  • 27
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Hyvältä näyttää, joo!

Viestin lähetti Lapanen
Venäjän huono menestyminen millä tahansa rintamalla on puolestaan suomalaiselle aina suuren surun paikka, kuten tunnettua.

Pliis, älä yleistä, kaikki eivät ajattele samoin kuin Jasser-wanna-be ulkoministerimme.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti JESSE
tt kertoili se koira älähtää johon... niinpä katkeruuttasi Ojasen kohtalosta et ole vieläkään voinut unohtaa! Tämä on joukkue ja luulis koko Suomen olevan sen takana! Jos kisat menee persiilleen sen jälkeen tuomitaan!
Lusikka käteen ja SUOMEA kannattamaan!

Jaa, miksi? Miksi minun pitäisi kannattaa Suomea? Koska satuin syntymään tänne? En pidä joukkueen pelityylistä, henkilökunnasta, suuresta osasta pelaajista enkä myöskään joukkueen ympärillä vallitsevasta buddy-buddy-systeemistä.

Kanada on ollut minun joukkueeni niin kauan kuin olen lätkää seurannut ja on sitä edelleenkin. Aravirta voi puolestani vetää itsensä lipputankoon.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
täkyä tulee laidassakin, mutta laittaisitko silti raipen esim Hagmanin Niken sijasta laitaan? Kyllä kanukeilla on joukkueen roolitukset niin pahasti pielessä että innolla odotan niitten floppausta...

Tämä oli jo hyvä. Jos nyt lähdetään vaikka siitä, että Raipe ei ehkä ole aivan yhtä taitava kuin Joe Sakic tai Steve Yzerman, eikä Niklas Hagmankaan -AIVAN- Paul Kariyan tai vaikka Brendan Shanahanin tasoinen.

Uskon, että siellä on tätä asiaa mietitty valmiiksi. Jos Kanada romahtaa, sitten alkaa spekulaatio. Onneksi Vaahteranlehdillä on vielä kaksi peliä aikaa lämmitellä ennen jatkopelejä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös