Minunkin lempivalmentajani.Pekka Virran ura valmentajana ohi
Pekka Virran ura ohi – paljasti syyn MTV Urheilulle: "Ei kannata soitella"
Peksi oli kyllä mulle ”the valmentaja” KalPassa.
Minunkin lempivalmentajani.Pekka Virran ura valmentajana ohi
Ja yllättyneet käsi pystyyn:D Kyllä taitaa olla Helsingissä kivaa hänen kanssaan.Niin se vaan Larsen nukkui Ilveksen voittomaalin ihan perushyökkäyksestä tänään. Eipä ollut ensimmäinen kerta.
Välittömästi Pekka pitää nostaa siihen Wall of Fameen, jos ei jo ole. Uskallan väittää, että nykymuotoista KalPaa ei olisi ilman Virran panosta. Nimenomaan hän se Valmentaja minulle isolla V:llä.Pekka Virran ura valmentajana ohi
Kyllä! Aivan ylivoimaisesti paras valmentaja KalPan historiassa.Välittömästi Pekka pitää nostaa siihen Wall of Fameen, jos ei jo ole. Uskallan väittää, että nykymuotoista KalPaa ei olisi ilman Virran panosta. Nimenomaan hän se Valmentaja minulle isolla V:llä.
Kiitos Pekka vielä kerran panoksestasi kuopiolaiselle jääkiekolle.
Joo, tuossa tuli hyvin esiin kaverin heikkous (luistelu) mikä on ollut nähtävillä koko liigauran ajan.Niin se vaan Larsen nukkui Ilveksen voittomaalin ihan perushyökkäyksestä tänään. Eipä ollut ensimmäinen kerta.
Vasta kun ura kiekossa on ohi. Tekee edelleen töitä Tutossa joten ei mitään Pekka Virta iltaa ennen eläkettäKyllä! Aivan ylivoimaisesti paras valmentaja KalPan historiassa.
Mielipiteitä saa olla, mutta mene nyt kukkoilemaan muualle. Pekka on pyhä ja sitä ei täällä sorsita. Pekka Virralle saa järjestää oman illan ihan minä päivänä tahansaVasta kun ura kiekossa on ohi. Tekee edelleen töitä Tutossa joten ei mitään Pekka Virta iltaa ennen eläkettä
Kapanen, Kapanen, Kapanen... loputtomasti Kapasia, aina tulee uusi.Vielä viime kaudella KalPan junioreissa pelannut Ilari Kapanen (Oliverin veli) pelasi tänään SHL-debyyttinsä Timråssa. Jääaikaa kertyi tosin seiskapakkina vain 23 sekuntia, mutta ensimmäiset luistimenpiirrot miesten peleissä nyt seuraavallakin Kapasella takana.
Kyllähän tuo SHL debyytti näyttää todella erikoiselta kun katsoo että poika on pelaillut viime kaudella B-mestistä ja tälläkin kaudella melkein puolet peleistä Timrån B-junnuissa.Mutta siis hetkinen, viime kaudella B-junnuissa ja siitä vieläpä puolet Akatemia-joukkueessa, ja nyt SHL:ssä? Onko siellä koko Timrå oksennustaudissa vai jäädytettiinkö Ikku hallin kattoon ja sen kunniaksi poika otettiin pelaamaan yksi peli?
Vitsailut sikseen, komea kehitysloikka tainnut olla.
Olisi, eikä tämä ole edes sarkasmia.![]()
Konkaripuolustaja Janne Jalasvaaran ura jatkuu − seuraava osoite Romaniassa
Janne Jalasvaara on tehnyt loppukauden sopimuksen Erste Ligassa pelaavan Gyergyói HK:n kanssa.www.jatkoaika.com
Olisiko ollut try-outin paikka ennen Salmelan hankintaa (hymiö)?
Eipä varsinaisesti yllätä, että ensimmäisessä ottelussaan alkaa heti takomaan maaleja kun pääsi pois täältä.Veeti Miettiselle liigauran avausmaali KooKoo paidassa.
Samoin Jeremi Tammelalle.Severi Immoselle kauden eka maali Jukureissa.
Samoin Jeremi Tammelalle.
Ei käyttöä, varsinkin jos Westerlund jatkaa ja Ruotsalainen tarvitsee myös peliaikaa. Siinäpä ne kiekolliset pakit ja muut enemmänkin stay at home yleispakki osastoa ja alivoiman erikoismiehiä. Yleispelaaminen Nousiaisella niin karmeaa että tähän jälkimäiseen rooliin ei mitään annettavaa.Ens kaudelle olisin valmis kotiuttamaan Nousiaisen. Siellä ne kiekolliset taidot ja liike vielä on. Pari kautta jämä roolissa AHL sarjaa niin ihan vielä ei ole Kim niistä palautunut. Hintalappu kuntoon.