KalPasta ponnistaneet/pudonneet

  • 529 603
  • 1 361

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Toivottavasti KHL:ssä peli kulkee myös loppu-uran ajan. Saattaa nimittäin tehdä suht tiukkaa päästä takaisin länsiliigoihin. Ainakin toivottavasti.
Todella toivon ettei ainakaan euroopassa kumpaakaan pelaajaa enää nähdä.
 

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Läpsytinpoppoo
Jeremy Bracco ja Jesse Graham aloittaneet väkevästi KHL kautensa, Bracco 6peliä 1+5, Graham 9peliä 0+7.
Hienoa, että pojilla startannut hyvin. Tervetuloa aina minun puolesta takaisin Kuopioon. Ei kiinnosta missä sitä ihmiset liksansa tekee ja venäläisiltähän nuo rahat ovat lopulta pois (kek).
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Jos saisin nykysestä työstäni tuplapalkan mitä nyt saan ni lähtisin kyllä itsekin.
Niin kai meistä jokainen on ostettavissa jollakin rahalla? Lienee fakta lähes kaikkien kohdalla.
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Hienoa, että pojilla startannut hyvin. Tervetuloa aina minun puolesta takaisin Kuopioon. Ei kiinnosta missä sitä ihmiset liksansa tekee ja venäläisiltähän nuo rahat ovat lopulta pois (kek).
Ei kiitos enää ikinä. Jämä-Neukkulaan tässä tilanteessa lähtevät saavat pysyä poissa Suomestakin.

Jos saisin nykysestä työstäni tuplapalkan mitä nyt saan ni lähtisin kyllä itsekin.
Moneen muuhun paikkaan kyllä, mutta ei jämä-Neukkulaan.
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Nyt kun Bracco esimerkiksi kyseistä sarjaa pelaa niin ajatteleeko joku että no ei se venäjä niin paha paikka varmaan olekaan ja oishan se putte ihan kelpo kaljakaveri? Tuskin.. Minkäänlaisia propaganda hyötyä ei ole joten rahat pois vaan
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Legendaarisesta Joukista juttu Iltalehdessä. Itse olen sitä ikäluokkaa että Jounilla on aina erityisasema KalPan pelaajista.
Tuossa linkki Joukki tarinaan Iltalehdestä. Oi aikoja kun KalPa ryynäsi rumasti pohjilla ja Rinne heitti 0+2. Silloin ei moni uskaltanut pyöriä pikkutakki päällä Niiralassa, koska siinä oli riski joutua KalPan valmentajaksi. Muistoissa myös Rinteen vaneripaidan nosto hallin kattoon joka oli kohtuu noloa. Rinteellä taisi lopulta olla porttikielto Niiralan monttuun, mutta ukko on kyllä ongelmistaan päässyt eroon ja ainakin siviilisssä on aivan hieno tyyppi.
 

IJR79

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
KalPan apuvalmentajana kaudella 2013-2014 häärinyt Antti Pennanen hyppäsi sitten melko yllättäen välittömästi sarjajohtaja-Ilveksen penkin taakse. Itse olen toivonut Pendoa takaisin Kuopioon, mutta turha toivo taitaa olla.
 

SavonPekka

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Voisko olla että Myrrällä on jo takataskussa soppari eikä Ilves siitä tykännyt ja löi heti pelin poikki kun löysi seuraajan.

Tervetuloa Kuopioon...?!?!
 

IJR79

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Voisko olla että Myrrällä on jo takataskussa soppari eikä Ilves siitä tykännyt ja löi heti pelin poikki kun löysi seuraajan.

Tervetuloa Kuopioon...?!?!

Lukkoon (tai ulkomaille) Myrrää huhuillaan ensi kaudeksi ja meillähän on se Karjalainen. Itse en kyllä Myrrään tarttuisi ja Karjalaisenkin voisi huoletta skipata. Taitaisi olla kohta Peksikin saatavilla sille kolmannelle stintille.

Jotta ei menisi ihan ohi ketjun aiheen, niin Pennasen (ja Helmisen) tieltä Ipasta sai väistyä Myrrän lisäksi myös Marko Ojanen, joka toimi KalPa-kapteenina kaudella 1996-1997.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS

JOFAKKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa
KalPan apuvalmentajana kaudella 2013-2014 häärinyt Antti Pennanen hyppäsi sitten melko yllättäen välittömästi sarjajohtaja-Ilveksen penkin taakse. Itse olen toivonut Pendoa takaisin Kuopioon, mutta turha toivo taitaa olla.
Jos Toma ei saa jatkoa, niin kävisikö Myrrä ja Ojanen meille? Ojasella Kalpa-taustaa.
 

IJR79

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Jotain perusteluita tähän miksei Karjalainen olisi sopiva mies KalPaan ensi kaudesta eteenpäin?

Voi hyvin ollakin voittava arpa, mutta sitä kuitenkin tulee olemaan. Täysi arpa. Ja sopii toki KalPan identiteettiin kuin nenä päähän. Jatkot tarvittaessa valmennukseen liittyvässä ketjussa.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jos Toma ei saa jatkoa, niin kävisikö Myrrä ja Ojanen meille? Ojasella Kalpa-taustaa.
Kyllähän Toman pitää lähinnä kannu tuoda Kuopioon mikäli jatkoa tehdään. Miksi valmentajalla pitäisi olla KalPa-taustaa? Itse arvelisin kaikkein parhaimman vaihtoehdon olevan juuri sellainen jolla ei ole KalPa-taustaa. Ei olisi näitä saunaseuroja ja pihapelikavereita siellä toimistolla rasitteena. Voisi olla tulos tai ulos periaate, eikä olisi kenelläkään taakkaa antaa potkuja hyvälle kaverille. Tosin KalPa-perheen ulkopuolisen valmentajan löytäminen lienee kohtuu hankalaa, koska silloinhan pitäisi seuralla olla joku tavoite miten edetään esim. kolmen vuoden tähtäimellä.
 

Slaninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa
Ilves-fanit ei oo kovin tyytyväisiä: "mites esimerkiksi Ilveksen KAKKOSSENTTERI Sebök, joka tehnyt 0+4 tähän kauteen ja lähes jokainen hyökkäys katkeaa häneen? Jumalauta"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös