Todella toivon ettei ainakaan euroopassa kumpaakaan pelaajaa enää nähdä.Toivottavasti KHL:ssä peli kulkee myös loppu-uran ajan. Saattaa nimittäin tehdä suht tiukkaa päästä takaisin länsiliigoihin. Ainakin toivottavasti.
Todella toivon ettei ainakaan euroopassa kumpaakaan pelaajaa enää nähdä.Toivottavasti KHL:ssä peli kulkee myös loppu-uran ajan. Saattaa nimittäin tehdä suht tiukkaa päästä takaisin länsiliigoihin. Ainakin toivottavasti.
Hienoa, että pojilla startannut hyvin. Tervetuloa aina minun puolesta takaisin Kuopioon. Ei kiinnosta missä sitä ihmiset liksansa tekee ja venäläisiltähän nuo rahat ovat lopulta pois (kek).Jeremy Bracco ja Jesse Graham aloittaneet väkevästi KHL kautensa, Bracco 6peliä 1+5, Graham 9peliä 0+7.
Niin kai meistä jokainen on ostettavissa jollakin rahalla? Lienee fakta lähes kaikkien kohdalla.Jos saisin nykysestä työstäni tuplapalkan mitä nyt saan ni lähtisin kyllä itsekin.
Todellakin haluan uskoo ettei asia näin ole. Muuten on synkeeks menny..Niin kai meistä jokainen on ostettavissa jollakin rahalla? Lienee fakta lähes kaikkien kohdalla.
Ei ole rahasummaa, jolla minä lähtisin nyt venäjälle...Jos saisin nykysestä työstäni tuplapalkan mitä nyt saan ni lähtisin kyllä itsekin.
Ei kiitos enää ikinä. Jämä-Neukkulaan tässä tilanteessa lähtevät saavat pysyä poissa Suomestakin.Hienoa, että pojilla startannut hyvin. Tervetuloa aina minun puolesta takaisin Kuopioon. Ei kiinnosta missä sitä ihmiset liksansa tekee ja venäläisiltähän nuo rahat ovat lopulta pois (kek).
Moneen muuhun paikkaan kyllä, mutta ei jämä-Neukkulaan.Jos saisin nykysestä työstäni tuplapalkan mitä nyt saan ni lähtisin kyllä itsekin.
Tuossa linkki Joukki tarinaan Iltalehdestä. Oi aikoja kun KalPa ryynäsi rumasti pohjilla ja Rinne heitti 0+2. Silloin ei moni uskaltanut pyöriä pikkutakki päällä Niiralassa, koska siinä oli riski joutua KalPan valmentajaksi. Muistoissa myös Rinteen vaneripaidan nosto hallin kattoon joka oli kohtuu noloa. Rinteellä taisi lopulta olla porttikielto Niiralan monttuun, mutta ukko on kyllä ongelmistaan päässyt eroon ja ainakin siviilisssä on aivan hieno tyyppi.Legendaarisesta Joukista juttu Iltalehdessä. Itse olen sitä ikäluokkaa että Jounilla on aina erityisasema KalPan pelaajista.
Voisko olla että Myrrällä on jo takataskussa soppari eikä Ilves siitä tykännyt ja löi heti pelin poikki kun löysi seuraajan.
Tervetuloa Kuopioon...?!?!
Jotain perusteluita tähän miksei Karjalainen olisi sopiva mies KalPaan ensi kaudesta eteenpäin?Karjalaisenkin voisi huoletta skipata.
Jos Toma ei saa jatkoa, niin kävisikö Myrrä ja Ojanen meille? Ojasella Kalpa-taustaa.KalPan apuvalmentajana kaudella 2013-2014 häärinyt Antti Pennanen hyppäsi sitten melko yllättäen välittömästi sarjajohtaja-Ilveksen penkin taakse. Itse olen toivonut Pendoa takaisin Kuopioon, mutta turha toivo taitaa olla.
Jotain perusteluita tähän miksei Karjalainen olisi sopiva mies KalPaan ensi kaudesta eteenpäin?
Kyllähän Toman pitää lähinnä kannu tuoda Kuopioon mikäli jatkoa tehdään. Miksi valmentajalla pitäisi olla KalPa-taustaa? Itse arvelisin kaikkein parhaimman vaihtoehdon olevan juuri sellainen jolla ei ole KalPa-taustaa. Ei olisi näitä saunaseuroja ja pihapelikavereita siellä toimistolla rasitteena. Voisi olla tulos tai ulos periaate, eikä olisi kenelläkään taakkaa antaa potkuja hyvälle kaverille. Tosin KalPa-perheen ulkopuolisen valmentajan löytäminen lienee kohtuu hankalaa, koska silloinhan pitäisi seuralla olla joku tavoite miten edetään esim. kolmen vuoden tähtäimellä.Jos Toma ei saa jatkoa, niin kävisikö Myrrä ja Ojanen meille? Ojasella Kalpa-taustaa.