KalPan taloudellinen tilanne ja tulevaisuus.

  • 1 629
  • 1

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Tänään on kuulunut KalPan suunnasta muutakin hyvää kuin tuo Nissisen Tuomaksen jatkosopimus.
Eli tilikauden voitosta on tulossa vieläkin isompi kuin viime kaudella eli yli 69000€.
Samoin uusia omistajia pohjois-savon yritys elämästä on lähtenyt KalPan taakse tarkemmin näistä asioista KalPan virallisilta sivuilta.

Tänään myös julkistettiin KalPan tulevaisuuden strategia, suunnitelmat vaikuttaa ainakin näin nopeasti katsottuna ihan hyviltä ja seuranjohdon puolella on kerrankin saatu riittävä annos realismia,
mistä tuo tämän kauden toteutumassa oleva edellis kautta suurempi tilikauden voitto on hyvä osoitus.
Nyt vaan pitää toivoa, että myös seurajohdossa pidetään jalat maassa ja tehdään työtä tulevaisuuden eteen.

Edit: Jaahas modet voi näköjään yhdistellä näitä haluamallaan tavalla.
 
Viimeksi muokattu:

tkks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ohhoh! Ei ollut Kalpa ensimmäinen ehdokas mun listalla, jonka toiminta ainakin näyttää noin ammattimaiselta. Todella positiivinen yllätys.

Pitkään olen itse peräänkuuluttanut sitä, että liikeyritys ei voi pidemmällä aikavälillä menestyksekkäästi toimia ilman realistista strategiaa. Toki sitä ei tiedä mitä kaikki kulissien takana tekevät, mutta jo avoimuuden puolesta strategian julkistaminen on suuri askel.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös