KalPan tähtipelaajat kaudella 2020–2021

  • 79 182
  • 760

Puttepossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karjalaisen mikkihiiret (23-24)
Hieman tulee viiveellä nämä, pahoittelut siitä.

KalPa-Pelicans:
3p Pitkänen
2p Vartiainen
0,5p Räsänen
0,5p Luostarinen

Ilves-KalPa:
2p Lappalainen
2p Nousiainen
2p Perhonen

Kokonaistilanne
 

Dragon's Den

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS
3 p: Kantola
2 p: Klemetti
1 p: Nousiainen
 

Puttepossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karjalaisen mikkihiiret (23-24)
*** Kantola
** Klemetti
* Kilpeläinen

Hyvä, että Sebokin ketjulla lähti homma toimimaan Klemetin siihen siirryttyä!
 

P.P.

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalmanPallo
Kirjoitatko aina KLEMETIN sukunimen muotoon KLEMENTTI? Katsoin viestihistoriasi ja kyllä kirjoitat. Tahallista vai tahatonta? Anteeksi, jos pahoitin mielesi. Olenkin kielipoliisi.

Ja sitten tähdet:

Three stars: Kantola
Two stars: KLEMETTI
One Star: Kilpeläinen
Hyvä huomio! :D Lukihäiriöisenä oon sen kerran lukenut väärin ja sillon kun näin pääsee tapahtumaan niin asia ei korjaannu ellei joku siitä mainitse. Yllättävää ettei tästä ole mainittu aikasemmin. Onhan se noloa joten hyvä se on korjata viimestään nyt.
 

Filimonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Nurmeksen Sepot
Kantola ***
Kilpeläinen **
Ruuttu *
 

Filimonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Nurmeksen Sepot
Pitkänen ***
Kantola **
Mattila *
 

stiffler

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hyvä huomio! :D Lukihäiriöisenä oon sen kerran lukenut väärin ja sillon kun näin pääsee tapahtumaan niin asia ei korjaannu ellei joku siitä mainitse. Yllättävää ettei tästä ole mainittu aikasemmin. Onhan se noloa joten hyvä se on korjata viimestään nyt.

Kaikkea muuta kuin noloa. Varsinkin, jos noin mallikkaasti osaa ottaa palautteen vastaan jokseenkin epämiellyttävästä ja kiusallisesta asiasta. Itsekin olin kyllä huomioinut saman asian, mutta ajattelin sen kuvastavan jonkinlaista hassuttelua/lempinimeä. Siitäkin huolimatta, että palaute oli varmastikin validi, niin tästä vastauksesta tuli jotenkin erityisen hyvä mieli. Tätä taustaa vasten Klementti = Klemetti.
 

Puttepossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karjalaisen mikkihiiret (23-24)
KalPa-SaiPa:

3p Kantola
2p Pitkänen
1p Mattila

Kokonaistilanne


Hyvää uutta vuotta 2021 kaikille KalPan palstalaisille ja kiitos kaikille tänä vuonna ääniä täällä antaneille!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Giba

Giba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kainalniemen Hiki
Kaikkea muuta kuin noloa. Varsinkin, jos noin mallikkaasti osaa ottaa palautteen vastaan jokseenkin epämiellyttävästä ja kiusallisesta asiasta. Itsekin olin kyllä huomioinut saman asian, mutta ajattelin sen kuvastavan jonkinlaista hassuttelua/lempinimeä. Siitäkin huolimatta, että palaute oli varmastikin validi, niin tästä vastauksesta tuli jotenkin erityisen hyvä mieli. Tätä taustaa vasten Klementti = Klemetti.

Juuri näin. Itse kielipoliisina olin asialla ja huomautin asiasta. Minulle tuli myös hyvä mieli, k.o. nimimerkin vastauksesta viestiini. Ei mitään vittuilua tai takaisin länkyttämistä.

Hyvää Uutta Vuotta 2021 koko KalPa-perheelle Jatkoajan palstalla ja kaikkialla muuallakin! Mennään yhdessä ja ollaan yhdessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös