Mainos

KalPan podcast-skene

• 43 670
  • 199

Kami Sapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalervon Palleroidit
Huomenta ystävät!

Kiinnittäkää turvavyönne. Tämä palsta ei tule enää koskaan olemaan entisensä.

Keskiviikkona äänitetyssä lähetyksessä kerrotaan tarina miehestä, joka rakensi Kouvolan jäähallin kahdestaan Spede Pasasen kanssa.

Kalevan Pallon hälytystaso: DEFCON 5

Viimeksi muokattu:

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Kaikkien odottama muttei kenenkään toivoma Kami Sapanen tehnyt tulemisen jatkoaikaan?

Kami Sapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalervon Palleroidit
Kaikkien odottama muttei kenenkään toivoma Kami Sapanen tehnyt tulemisen jatkoaikaan?
Minä olen se konservatiivinen eno, joka saapuu kutsumatta kiitospäivän illalliselle, samalla kun muu suku yskii häpeissään hihaan.

Tässä vaiheessa haluaisin kiittää kaikkia Veljcastin kuuntelijoita, sekä palautetta, josta 99% on ollut positiivista.

Kehottaisin kuitenkin myös haukkumaan lähetyksiä. Minä jos kuka sen kestän. Myös kehitysehdotukset ovat tervetulleita.

Ilman tutkapariani Metukkaa mikään ei olisi kuitenkaan mitään. Hän on KalPa-Wikipedia 7.0. Vaikka viime lähetyksessä sattuikin Kookoon kohdalla pieni muistivirhe.

Huomasikohan kukaan sitä?

Filimonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Nurmeksen Sepot
Ilman tutkapariani Metukkaa mikään ei olisi kuitenkaan mitään. Hän on KalPa-Wikipedia 7.0. Vaikka viime lähetyksessä sattuikin Kookoon kohdalla pieni muistivirhe.

Tuskinpa, kun kyse oli KooKoosta. Kerro toki!

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa

En huomannut, mutta kaivelin vähän netin pimeistä nurkista, eli olisiko se, että vuonna 1984 KalPa kohtasi 1-divarin pleijareissa TUTOn ei KooKoota. Voitot meni kyllä KalPalle 2-1 ja juuri kuten Metukka kertoi. JoKP pelasi KooKoota vastaan samaisissa karkeloissa ja siinä voitot meni KooKoolle myöskin 2-1.

Kuuhinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Winnipeg Jets, Let's Go Oilers!
Minä olen se konservatiivinen eno, joka saapuu kutsumatta kiitospäivän illalliselle, samalla kun muu suku yskii häpeissään hihaan.

Tässä vaiheessa haluaisin kiittää kaikkia Veljcastin kuuntelijoita, sekä palautetta, josta 99% on ollut positiivista.

Kehottaisin kuitenkin myös haukkumaan lähetyksiä. Minä jos kuka sen kestän. Myös kehitysehdotukset ovat tervetulleita.

Sinähän sait jo kerran loppuelämän porttikiellon tänne. Muutaman vuoden maltoit pysyä poissa, mutta nyt olet sitten palannut tänne toisella käyttäjätunnuksella vittuilemaan muille ja leikkimään neroa. Pidä podcastiasi rauhassa, mutta meidän kaikkien muiden puolesta pyydän, pysy poissa.

Suosikkijoukkue
KalPa
Metukkaa on kyllä tämmöisen wanhan KalPa-kannattajan mukava kuunnella kun tulee paljon muisteloita siltä ajalta kun itse oli vielä nuori ja vieton pikkupoika jonka viikon kohokohdat oli päästä katsomaan KalPan pelejä divarissa ja kuunnella vieraspelit Juntus Mikon huimilla selostuksilla.

On Kena Westerlundit, Jukka Holtarit ja muut huikeat pelurit esillä.

Libero

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Sinähän sait jo kerran loppuelämän porttikiellon tänne. Muutaman vuoden maltoit pysyä poissa, mutta nyt olet sitten palannut tänne toisella käyttäjätunnuksella vittuilemaan muille ja leikkimään neroa. Pidä podcastiasi rauhassa, mutta meidän kaikkien muiden puolesta pyydän, pysy poissa.
Ei. Tervetuloa Sapas Kami. Kaikki tietää kuinka vanhojen muistelijoiden käy ja et voi puhua kaikkien puolesta. Lisää kaasua Sapasen myötä, omien pieruja on kiva haistella.

Kuuhinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei. Tervetuloa Sapas Kami. Kaikki tietää kuinka vanhojen muistelijoiden käy ja et voi puhua kaikkien puolesta. Lisää kaasua Sapasen myötä, omien pieruja on kiva haistella.
No, lainaan tähän Jatkoajan sääntökirjaa:
§ 9.1 Pelikielto tai kirjoitusoikeuksien poisto ei myöskään oikeuta käyttämään toista nimimerkkiä.

Haistelen toki mieluusti omia pierujani, mutta mennyttä en mielelläni elä enää uudestaan. En leiki tässä moderaattoria, heille kyllä on jo asiasta vinkattu, en vain kaipaa takaisin sitä jatkuvaa toisille vittuilua, tiettyjen käyttäjien systemaattista maalittamista ja yleisesti myrkyllistä ympäristöä, mitä tämän sankarin edellisen nimimerkin aikaan elettiin koko ajan. Esimerkkejä kyllä on KalPan keskusteluhistoria täynnä, jos ei satu muistamaan (tai ei ollut jäsen vielä silloin).

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
§ 9.1 Pelikielto tai kirjoitusoikeuksien poisto ei myöskään oikeuta käyttämään toista nimimerkkiä.

Haistelen toki mieluusti omia pierujani, mutta mennyttä en mielelläni elä enää uudestaan. En leiki tässä moderaattoria, heille kyllä on jo asiasta vinkattu, en vain kaipaa takaisin sitä jatkuvaa toisille vittuilua, tiettyjen käyttäjien systemaattista maalittamista ja yleisesti myrkyllistä ympäristöä, mitä tämän sankarin edellisen nimimerkin aikaan elettiin koko ajan. Esimerkkejä kyllä on KalPan keskusteluhistoria täynnä, jos ei satu muistamaan (tai ei ollut jäsen vielä silloin).
Sulla on sitten varmaan jotain todisteita että Kapanen on joku teloitettu käyttäjä.

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Antakaamme uudelle nimimerkille mahdollisuus. Kuulostaa siltä, että mahdollisista synneistä taitaa kuitenkin olla jo vuosia...

Etenkin kun Sapanen on tuonut KalPan kannattamiseen viime vuosina paljon positiivista.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa

Vaikka pikkusieluiset mulkut vasikoi sut pihalle, niin annan palautetta/toiveen.

Olis ihan kiva, jos kävisit KilpiCastissä vieraana ja kertoisit itsestäs. Olis ihan kiva kuunnella Sapasen KalPakannattamisen matkasta kehdosta tähänpäivään. Ja samalla idealla voisit kutsua KCn Juuso Ikosen VChen vieraaks.

Kilpimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kylläpä hän on pahasti päässyt teikäläisen ihon alle, jos vieläkin pitää itkeä muutaman vuoden takaisia asioita? Taisit pyytää hänen poistumistaan ihan vain omasta puolestasi. Älä sotke meitä muita tähän.

Eiköhän modet olisi puuttuneet nopeasti asiattomaan kirjoittamiseen, jos sellaista olisi ilmaantunut.

Kuuhinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaikka pikkusieluiset mulkut vasikoi sut pihalle, niin annan palautetta/toiveen.

Olis ihan kiva, jos kävisit KilpiCastissä vieraana ja kertoisit itsestäs. Olis ihan kiva kuunnella Sapasen KalPakannattamisen matkasta kehdosta tähänpäivään. Ja samalla idealla voisit kutsua KCn Juuso Ikosen VChen vieraaks.
Pikkusieluinen mulkku kiittää. Olen nyt hiljaa.

stiffler

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Pikkusieluinen mulkku kiittää. Olen nyt hiljaa.

Olipa täällä sitten pikkusieluisia mulkkuja tai pikkumulkkuisia sieluja, niin voisiko joku avata tätä vähän laajemmin ja mielellään silleen mahdollisimman kiihkottomasti ja objektiivisesti?

Mitä minulla on mennyt täydellisen ohi?

Aika raskasta on seurata/lukea draamaa, johon ei ole minkäänlaista kosketuspintaa. Toisille se on selkeästi mennyt ihon alle syvästi ja pysyvästi?

Onko minulla joku dementian esiaste käynnissä vai mikä tämä case on?

Error Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa

Sapanen vaikuttaa villieläimeltä, jota ei voi sulkea häkkiin.

Enpä tiedä, mikä sitä myrkyllistä ympäristöä sitten lopulta edistää. Herra itse ei ole kirjoittanut KalPa-osastoon helmikuun jälkeen. Paluun teit vain, jotta voisit haukkua jotain tyyppiä. Taisi siinä samalla muutamakin sääntöpykälä rikkoutua: § 1, 5, 10, 14.

Noh, modet tietävät mitä tekevät ja ehkäpä palsta on nyt turvallisempi.

Itse otsikon aiheeseen: sujuvasti kuuntelen sekä Kilpicastiä, että Veljcastiä. Tietävätköhän kanssakirjoittajat, onko muita KalPaan liittyviä muita podcasteja olemassa? Yövuorossa on usein paljon aikaa ja kovin hiljaista.

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Sapanen vaikuttaa villieläimeltä, jota ei voi sulkea häkkiin.

Enpä tiedä, mikä sitä myrkyllistä ympäristöä sitten lopulta edistää. Herra itse ei ole kirjoittanut KalPa-osastoon helmikuun jälkeen. Paluun teit vain, jotta voisit haukkua jotain tyyppiä. Taisi siinä samalla muutamakin sääntöpykälä rikkoutua: § 1, 5, 10, 14.

Noh, modet tietävät mitä tekevät ja ehkäpä palsta on nyt turvallisempi.

Itse otsikon aiheeseen: sujuvasti kuuntelen sekä Kilpicastiä, että Veljcastiä. Tietävätköhän kanssakirjoittajat, onko muita KalPaan liittyviä muita podcasteja olemassa? Yövuorossa on usein paljon aikaa ja kovin hiljaista.
Savon Aallot ainakin ennen piti omaa Kalpa aiheista sarjaa

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy