Oli varsinkin hyvä tuo loppu, kun kunnon repeilyyn päättyi lähetys :DJälleen hienoa tekemistä Metusalemilta & Sapaselta Veljcastissa, kyllä näitä kelpaa kuunnella!
Minä olen se konservatiivinen eno, joka saapuu kutsumatta kiitospäivän illalliselle, samalla kun muu suku yskii häpeissään hihaan.Kaikkien odottama muttei kenenkään toivoma Kami Sapanen tehnyt tulemisen jatkoaikaan?
Tuskinpa, kun kyse oli KooKoosta. Kerro toki!Ilman tutkapariani Metukkaa mikään ei olisi kuitenkaan mitään. Hän on KalPa-Wikipedia 7.0. Vaikka viime lähetyksessä sattuikin Kookoon kohdalla pieni muistivirhe.
Huomasikohan kukaan sitä?
No oisko, että se hallinrakentaja ei ollukkaan Spede vaan Esa Pakarinen?Huomasikohan kukaan sitä?
En huomannut, mutta kaivelin vähän netin pimeistä nurkista, eli olisiko se, että vuonna 1984 KalPa kohtasi 1-divarin pleijareissa TUTOn ei KooKoota. Voitot meni kyllä KalPalle 2-1 ja juuri kuten Metukka kertoi. JoKP pelasi KooKoota vastaan samaisissa karkeloissa ja siinä voitot meni KooKoolle myöskin 2-1.Ilman tutkapariani Metukkaa mikään ei olisi kuitenkaan mitään. Hän on KalPa-Wikipedia 7.0. Vaikka viime lähetyksessä sattuikin Kookoon kohdalla pieni muistivirhe.
Sinähän sait jo kerran loppuelämän porttikiellon tänne. Muutaman vuoden maltoit pysyä poissa, mutta nyt olet sitten palannut tänne toisella käyttäjätunnuksella vittuilemaan muille ja leikkimään neroa. Pidä podcastiasi rauhassa, mutta meidän kaikkien muiden puolesta pyydän, pysy poissa.Minä olen se konservatiivinen eno, joka saapuu kutsumatta kiitospäivän illalliselle, samalla kun muu suku yskii häpeissään hihaan.
Tässä vaiheessa haluaisin kiittää kaikkia Veljcastin kuuntelijoita, sekä palautetta, josta 99% on ollut positiivista.
Kehottaisin kuitenkin myös haukkumaan lähetyksiä. Minä jos kuka sen kestän. Myös kehitysehdotukset ovat tervetulleita.
Ilman tutkapariani Metukkaa mikään ei olisi kuitenkaan mitään. Hän on KalPa-Wikipedia 7.0. Vaikka viime lähetyksessä sattuikin Kookoon kohdalla pieni muistivirhe.
Ei. Tervetuloa Sapas Kami. Kaikki tietää kuinka vanhojen muistelijoiden käy ja et voi puhua kaikkien puolesta. Lisää kaasua Sapasen myötä, omien pieruja on kiva haistella.Sinähän sait jo kerran loppuelämän porttikiellon tänne. Muutaman vuoden maltoit pysyä poissa, mutta nyt olet sitten palannut tänne toisella käyttäjätunnuksella vittuilemaan muille ja leikkimään neroa. Pidä podcastiasi rauhassa, mutta meidän kaikkien muiden puolesta pyydän, pysy poissa.
No, lainaan tähän Jatkoajan sääntökirjaa:Ei. Tervetuloa Sapas Kami. Kaikki tietää kuinka vanhojen muistelijoiden käy ja et voi puhua kaikkien puolesta. Lisää kaasua Sapasen myötä, omien pieruja on kiva haistella.
Sulla on sitten varmaan jotain todisteita että Kapanen on joku teloitettu käyttäjä.No, lainaan tähän Jatkoajan sääntökirjaa:
§ 9.1 Pelikielto tai kirjoitusoikeuksien poisto ei myöskään oikeuta käyttämään toista nimimerkkiä.
Haistelen toki mieluusti omia pierujani, mutta mennyttä en mielelläni elä enää uudestaan. En leiki tässä moderaattoria, heille kyllä on jo asiasta vinkattu, en vain kaipaa takaisin sitä jatkuvaa toisille vittuilua, tiettyjen käyttäjien systemaattista maalittamista ja yleisesti myrkyllistä ympäristöä, mitä tämän sankarin edellisen nimimerkin aikaan elettiin koko ajan. Esimerkkejä kyllä on KalPan keskusteluhistoria täynnä, jos ei satu muistamaan (tai ei ollut jäsen vielä silloin).
Ootas, laitan yv:tä.Sulla on sitten varmaan jotain todisteita että Kapanen on joku teloitettu käyttäjä.
Minä olen se konservatiivinen eno, joka saapuu kutsumatta kiitospäivän illalliselle, samalla kun muu suku yskii häpeissään hihaan.
Tässä vaiheessa haluaisin kiittää kaikkia Veljcastin kuuntelijoita, sekä palautetta, josta 99% on ollut positiivista.
Kehottaisin kuitenkin myös haukkumaan lähetyksiä. Minä jos kuka sen kestän. Myös kehitysehdotukset ovat tervetulleita.
Ilman tutkapariani Metukkaa mikään ei olisi kuitenkaan mitään. Hän on KalPa-Wikipedia 7.0. Vaikka viime lähetyksessä sattuikin Kookoon kohdalla pieni muistivirhe.
Kylläpä hän on pahasti päässyt teikäläisen ihon alle, jos vieläkin pitää itkeä muutaman vuoden takaisia asioita? Taisit pyytää hänen poistumistaan ihan vain omasta puolestasi. Älä sotke meitä muita tähän.Sinähän sait jo kerran loppuelämän porttikiellon tänne. Muutaman vuoden maltoit pysyä poissa, mutta nyt olet sitten palannut tänne toisella käyttäjätunnuksella vittuilemaan muille ja leikkimään neroa. Pidä podcastiasi rauhassa, mutta meidän kaikkien muiden puolesta pyydän, pysy poissa.
Pikkusieluinen mulkku kiittää. Olen nyt hiljaa.Vaikka pikkusieluiset mulkut vasikoi sut pihalle, niin annan palautetta/toiveen.
Olis ihan kiva, jos kävisit KilpiCastissä vieraana ja kertoisit itsestäs. Olis ihan kiva kuunnella Sapasen KalPakannattamisen matkasta kehdosta tähänpäivään. Ja samalla idealla voisit kutsua KCn Juuso Ikosen VChen vieraaks.
Pikkusieluinen mulkku kiittää. Olen nyt hiljaa.
Sapanen vaikuttaa villieläimeltä, jota ei voi sulkea häkkiin.No, lainaan tähän Jatkoajan sääntökirjaa:
§ 9.1 Pelikielto tai kirjoitusoikeuksien poisto ei myöskään oikeuta käyttämään toista nimimerkkiä.
Haistelen toki mieluusti omia pierujani, mutta mennyttä en mielelläni elä enää uudestaan. En leiki tässä moderaattoria, heille kyllä on jo asiasta vinkattu, en vain kaipaa takaisin sitä jatkuvaa toisille vittuilua, tiettyjen käyttäjien systemaattista maalittamista ja yleisesti myrkyllistä ympäristöä, mitä tämän sankarin edellisen nimimerkin aikaan elettiin koko ajan. Esimerkkejä kyllä on KalPan keskusteluhistoria täynnä, jos ei satu muistamaan (tai ei ollut jäsen vielä silloin).
Savon Aallot ainakin ennen piti omaa Kalpa aiheista sarjaaSapanen vaikuttaa villieläimeltä, jota ei voi sulkea häkkiin.
Enpä tiedä, mikä sitä myrkyllistä ympäristöä sitten lopulta edistää. Herra itse ei ole kirjoittanut KalPa-osastoon helmikuun jälkeen. Paluun teit vain, jotta voisit haukkua jotain tyyppiä. Taisi siinä samalla muutamakin sääntöpykälä rikkoutua: § 1, 5, 10, 14.
Noh, modet tietävät mitä tekevät ja ehkäpä palsta on nyt turvallisempi.
Itse otsikon aiheeseen: sujuvasti kuuntelen sekä Kilpicastiä, että Veljcastiä. Tietävätköhän kanssakirjoittajat, onko muita KalPaan liittyviä muita podcasteja olemassa? Yövuorossa on usein paljon aikaa ja kovin hiljaista.