Riippuu muottiöljyn (Veljmiehet tm) määrästä.Kiitos tiivistelmästä. (itse olen liian tempoileva kaikkiin nykyaikaisiin podcasteihin, enkä valitettavasti jaksa kuunnella pitkiä aikoja. Saavutettavuuden nimissä selkokieliset tiivistelmät jatkossa?)
Riippuu muottiöljyn (Veljmiehet tm) määrästä.Kiitos tiivistelmästä. (itse olen liian tempoileva kaikkiin nykyaikaisiin podcasteihin, enkä valitettavasti jaksa kuunnella pitkiä aikoja. Saavutettavuuden nimissä selkokieliset tiivistelmät jatkossa?)
Kaikki kiitos Kami Sapaselle ja hänen dynaamiselle parilleen Alex Woodlakelle. Minä itse olen vain sanansaattaja ja fanipoika.Podcasteista iso kiitos Kami Sapaselle ja @-40 . Jatkakaa vähintään samaan malliin.
Mitkä ovat rehelliset tavoitteet ensi kaudelle? top 6 vai jokin muu? Ymmärrettävää että ensimmäinen kausi koutsina mutta tavoitteita pitää kuitenkin olla.Tuon viestiä Veljmiesten liimaletiltä, Kami Sapaselta:
Huraa!
Vaikka lämpöaallot uhkaavat koko maapalloa, niin Kami Sapanen ei nuku. Sen sijaan hän ottaa virkistäviä jääpalakylpyjä, siemailee terästettyä dinosauruksen verta ja valmistautuu seuraavaan haasteeseen.
Nimittäin: Tulevassa Veljcast-jaksossa haastattelussa KalPan päävalmentaja Petri Karjalainen!
Mitä haluaisit kysyä Karjalaiselta?
HUOM! Täysin törkeät ja asiattomat kysymykset tullaan valikoimaan joukosta, tallentamaan Microsoft Word-kansioon ja kysymään Karjalaiselta etunenässä!
Pidetään keskustelu asiattomana!
KalPalla on rakennettu jo vuosikausia oman pelitavan pohjaa johon jokainen koutsi on vuorollaan tuonut mukaan omat mausteensa, jolla menestystä on lähdetty sitten hakemaan. Millainen on Karjalaisen maustekaapista löytyvä valikoima?Tuon viestiä Veljmiesten liimaletiltä, Kami Sapaselta:
Huraa!
Vaikka lämpöaallot uhkaavat koko maapalloa, niin Kami Sapanen ei nuku. Sen sijaan hän ottaa virkistäviä jääpalakylpyjä, siemailee terästettyä dinosauruksen verta ja valmistautuu seuraavaan haasteeseen.
Nimittäin: Tulevassa Veljcast-jaksossa haastattelussa KalPan päävalmentaja Petri Karjalainen!
Mitä haluaisit kysyä Karjalaiselta?
HUOM! Täysin törkeät ja asiattomat kysymykset tullaan valikoimaan joukosta, tallentamaan Microsoft Word-kansioon ja kysymään Karjalaiselta etunenässä!
Pidetään keskustelu asiattomana!
Mainittakoon vielä että syksystä lähtien jaksoja tulee ulos joka toinen viikko.En tiedä onko tämä ketju vain Veljcastille tarkoitettu, mutta huomauttakaa jos on. Joka tapauksessa tuo KalPan oma podcast on saanut nyt nimensä, se on KilpiCast. Kolmas jakso nyt julkaistu ja siinä vieraana fysiikkavalmentaja Sami Kaartinen.
Loistavaa. Eiköhän tämä ketju ole kaikille KalPa-aiheisille podcasteille tarkoitettu nimensä mukaisesti.En tiedä onko tämä ketju vain Veljcastille tarkoitettu, mutta huomauttakaa jos on. Joka tapauksessa tuo KalPan oma podcast on saanut nyt nimensä, se on KilpiCast. Kolmas jakso nyt julkaistu ja siinä vieraana fysiikkavalmentaja Sami Kaartinen.
Mielestäni ihan kelpo nimi. Onhan tälläsiä "Kilpisydän" nimiä myös käytetty ennen.Jännä vaan tuo nimivalinta KilpiCast.
Sinnehän olisi voinut ehdottaa ihan mitä haluaa :)Jännä vaan tuo nimivalinta KilpiCast.
Päävalmentaja Karjalainen puhuu! Veljcast numero 13 on ulkona!
Tulossa pian myös kaikkiin suurin striimipalveluihin.
Podcast terkuin
-40
Miksi ihmeessä tuota Veljcastia ei ole spotifyssa podcastien joukossa? Nurmenleikkuussa ja talvella lumitöissä olisi helpompi tykitellä jaksoja kun olisi samassa formaatissa kuin muutkin podit? Jää kuuntelmatta kun ei youtubesta voi näyttö kiinni kuunnella, ja tuo spotifyn ilmanen versio sekottaa nuo jaksot miten sattuu kun yrittää paria jaksoa putkeen kuunnella.