KalPan pelipaidat

  • 50 578
  • 165

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Köyhän kuvan antaa seurasta tämä, että pelataan jo varmaan viidettä kautta tismalleen samoilla paidoilla ja siltikään ei omisteta edes vieraspaitaa. Saadaan vaihtelua varmaan seuraavan kerran sitten 2029 juhlavuotena. Luulisi kiihdyttävän pelipaitakauppaakin, jos joskus voisi vaihtaa tuota peliasua johonkin suuntaan. Kaikki muutokset olisi tervetulleita näiden tilalle.
Jotenkin luulisi että paitamyyntikin nousisi jos olisi uusia malleja. Olisi kiva kun olisi koti- ja vietaspaita ja lisäksi erikoispaita punaisella tai susilogolla. Itse haluaisin myös punaista niihin peruspaitoihin, vähän toisi persoonallisuutta.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Itse olen elänyt tuota punaisen logon ja kuuluisan susilogon aikaa. Ottaisin tuon punaisen logon ehottomasti ennen nykyistä. Toki ehkä hieman päivitettynä.

Ja tosiaan myös musta paita takaisin ja punaistakin paitaa voisi sillon tällöin ns retropaitana käyttää. Ehkä ei mennä siihen valkoiseen Atriaan kuitenkaan.

Tässähän näkyy tämä koko KalPan toiminta. Mahd pienillä kuluilla pyritään minimoimaan tappiot. 3 vyysistä pelaajaa lähti, tilalle junnuja (koska halvalla). Paitoja ei uusita eikä vaihdeta, koska lisäkuluja. Toman projekin siirtymä + joukkue räjähtää tän kauden jälkeen kokonaan. 4-6 pelaajaa ulos 1-2 sisään.

Miksi ei edes joskus voisi satsata? Punalogo susilogo paitoja erä myyntiin nostalgia + vaikka yhteen pelii. Varmasti herättäisi muistoja 80-90-2000- luvun kannattajissa. Maalilauluksi vielä vanha kunnon CanCan. Panostusta jengiin edes nyt yhtenä kautena. Viime kautena Jatkolan kanssa, tiedä vaikka olisi finaaleja pelattu. Ja Kun tiedetään, että ensi kautena alkaa kuitenkin uudelleenrakennus. Niin nyt olisi voinut panostaa

Mutta ei ei meidän KalPa. Kunhan kasvatetaan pelaajia muille. Pestään selkää ja toivotaan ettei tappiota tulo. Raha menee rahan luokse. Jos sitä haluaa sitä pitää myös käyttää.

Ensin vuoden suurin toive. Uudistusta. Selkeät tavoitteet ja linjaukset. Halutaanko voittaa vain vaas kasvattaa ja pelata? Tää on kuitenkin prkl Suomen suurin sarja ja Liiga stna!!!
 

Puttepossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karjalaisen mikkihiiret (23-24)
Pitäisi varmaan isolla joukolla laittaa toimistolle viestiä näistä paidoista, ei ne muuten tajua näin yksinkertaistakaan asiaa ja sen merkitystä.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Itse en yhtään punaisesta logosta tykkää mutta noi nykyiset saisi pienillä muutoksilla paremman näköisiksi, logon pitäisin nykyisen.
 

Van Cleef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, suomalainen/kansainvälinen jääkiekko
Punainen logo tulisi esiin paidasta paremmin kuin musta ja KalPa-teksti erottuu ja näyttävämpi.
Ja tohon vähän punaista raitoihin/kaulukseen tms.
 

Liitteet

  • kalpapunlogopaita.png
    kalpapunlogopaita.png
    94,1 KB · kertaa luettu: 129

perro

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ei missään nimessä tuota punaista oksennusta takaisin. Olen sen ajan jo kärsinyt.
Sama juttu.

Kas, kun ei toivota samalla, että logo painetaan pienikokoisena vasemmalle rintaan ja sponsorin logo isona keskelle. Tässä logoasiassa ei ole yhtään hyvää syytä palata kasarille, ysärille tai vuosituhannen alkuun. Vähän kuin haikailisi ruman ja huonosti käyttäytyneen exän perään.
 
Viimeksi muokattu:

Van Cleef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, suomalainen/kansainvälinen jääkiekko
Kas, kun ei toivota samalla, että logo painetaan pienikokoisena vasemmalle rintaan ja sponsorin logo isona keskelle.
No, ei missään tapauksessa.
‐‐----------------
Nykyisessä mustassa KalPa -teksti on niin mitään sanomaton ja logo hukkuu tuohon värimaailmaan. Musta logo mustassa palkissa.
Uusi logo voisi olla, että otetaan tuon yllä olleen punaisen teksti ja laitetaan mustaan logoon.
 

Dicehero

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, IPK ja Philadelphia Flyers

koleslaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa pittsburgh Penguins
Itse olen sitä mieltä että pitäisi saada musta pelipaita kotipaidaksi takaisin vähän yksitoikkoista pelata koko kausi samalla keltaisella.
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Itse olen sitä mieltä että pitäisi saada musta pelipaita kotipaidaksi takaisin vähän yksitoikkoista pelata koko kausi samalla keltaisella.
Itse taas olen vähän eri mieltä. Kotipaita pitää olla keltainen, koska se vaan on niin Savossa pitää olla keltaista. Vieraspaita voisi olla sitten vaikka se musta. Omistan keltaisen että mustan paidan. Itselleni on rakkain Salminen #23 paita mustana, mutta kyllä jokaisella seuralla pitäisi olla selkeästi kaksi paitaa. Haluaisin Suomeen myös sellaisen käytännön kuin NHL:ssä joku kotipaita muissa väreissä ja sitten sellainen valkoinen vieraspaita. Aina sopisi hyvin yhteen koti- ja vierasjoukkueen paidat.
 

P.P.

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalmanPallo

A.P.Järvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jyväskylän Lohi
Ei missään nimessä tuota punaista oksennusta takaisin. Olen sen ajan jo kärsinyt.
Juuri näin. Se punainen on tosi halvan näköinen. (Varmaan sitä itse asiassa olikin, kun suunniteltiin kiireessä konkurssin vuoksi.) Omissa papereissani se 1999-räpellys on Liigan kaikkien aikojen ehkä surkein logo. Varmaan toimistolla oltiin 2009 jotakuinkin samaa mieltä, vaikka siellä vallitsee näissä asioissa melko konservatiivinen meininki. Perinteet eivät lähtökohtaisesti synny logoa vaihtamalla.
 

Pelinappula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kyllä omasta mielestä tämä nykyinen logo on hyvä ja soisin että se pysyy, sehän se on se alkuperäinen logo kun tuossa edellä oli niistä perinteistä puhetta.
Tuohon pelipaitaan muuten kyllä toivois muutoksia, monella muulla joukkueella paita uusiutuu kumminkii jonkuverran kausittain, meillä tainnu 4-5kautta olla täysin samat paidat. Monella viellä löytyy kolmospaita, meillä ei edes kakkosasua..
Onko tässä tosiaankii kuluja karsittu minimiin kun voidaan uusille pelaajille antaa edelliskauden varapaidat käyttöön mallia..
 

Brentti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Savon keltamustat
Vähän kulujen karsinnalta kuulostaa. Viimeksi kun pelattiin satunnaisia vierasotteluita mustissa paidoissa, muistaakseni logo, numero ja nimi ei ollut edes ommeltu vaan suoraan painettu reikäkankaaseen, saa korjata jos muistan väärin.
 

Van Cleef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, suomalainen/kansainvälinen jääkiekko
Itselle on tullut KalPan paita, tuote ja fanishop touhusta vähän sellainen väljähtänyt ja paikallaan junnaava meininki.
Jos nyt jostain syystä halutaan pelata vain keltaisilla, niin eikö voisi ottaa käyttöön toisen paidan, jolla pelattaisiin joitain kotiotteluita.
Ja siihen se punainen logo (päivitetty versio) ja punaista väriä myös. Retro-paita.
Miksei voisi olla käytössä molemmat logot? Nykyinen musta ja aiemmin ollut punainen. En ole ainoa, jolle se punainen iskee enempi.
Kaikkea tällaista voisi kehitellä.
KalPa-shop tuotteet ei kovin päivity ja tarjonta aika kapea nykyään.

Itseä ainakin kyllästyttää sama paita aina. Jos jotain muutosta tullut, ollut pientä. Jotain erilaista mallia.
 
Suosikkijoukkue
Mäenpää, Kantner,KalPa,JoKP ja Pittsburgh Penguins

Dragon's Den

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS
Toivoisin, että KalPan ykköspelipaita olisi pohjaväriltään musta. Tämähän on vain henkilökohtainen mielipide, mutta minusta nuo "kusipaidat" ovat so last season.
 

P.P.

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalmanPallo
Oon jo lopettanut toivomisen. Variaatioita ja ideoita näyttäviin paitoihin pienellä muutoksella on olemassa miljoonia. Jo pelkkä paksu musta raita jostain rinnasta lähes helmaan asti tekis tuosta paidasta niin paljon enemmän silmää miellyttävän. Se edellinen Spenglerin paita oli hemmetin tyylikäs jos muistan oikein. Nyt on todellinen muistikatkos jos ollaan pelattu ikinä chl voi olla sekin. (Muokkaus: Oli chl paita ja toimis jo ihan tollasenaankin edelleen)Tuo paita yhdistettynä ajatukseen että pelataan kaikki pelit samalla värillä eikä mitään erikoispaitoja ole koskaan missään tekee vähän sellasen halvan vaikutelman. Kovat on odotukset sinne vuoteen 2029 kun juhlavuosi että pelattas sen yhen loppuunmyydyn kotipelin eka erä jossain erilaisissa. Alan tottua tuohon logoon vaikka en siitä kamalasti pidä. Se on sen verran iso brändimuutos että paitojen uusiminen lienee pikkusen pienempi satsaus. Vois ajatella että pieni asia mutta kun vuosikaudet samaa joukkuetta tukee ja kannustaa niin pieni vaihtelu tekee välillä aika hyvää. Tähän kylkeen vielä tuo täälläkin parjattu shopin valikoima.
 
Suosikkijoukkue
Mäenpää, Kantner,KalPa,JoKP ja Pittsburgh Penguins
Oon jo lopettanut toivomisen. Variaatioita ja ideoita näyttäviin paitoihin pienellä muutoksella on olemassa miljoonia. Jo pelkkä paksu musta raita jostain rinnasta lähes helmaan asti tekis tuosta paidasta niin paljon enemmän silmää miellyttävän. Se edellinen Spenglerin paita oli hemmetin tyylikäs jos muistan oikein. Nyt on todellinen muistikatkos jos ollaan pelattu ikinä chl voi olla sekin. (Muokkaus: Oli chl paita ja toimis jo ihan tollasenaankin edelleen)Tuo paita yhdistettynä ajatukseen että pelataan kaikki pelit samalla värillä eikä mitään erikoispaitoja ole koskaan missään tekee vähän sellasen halvan vaikutelman. Kovat on odotukset sinne vuoteen 2029 kun juhlavuosi että pelattas sen yhen loppuunmyydyn kotipelin eka erä jossain erilaisissa. Alan tottua tuohon logoon vaikka en siitä kamalasti pidä. Se on sen verran iso brändimuutos että paitojen uusiminen lienee pikkusen pienempi satsaus. Vois ajatella että pieni asia mutta kun vuosikaudet samaa joukkuetta tukee ja kannustaa niin pieni vaihtelu tekee välillä aika hyvää. Tähän kylkeen vielä tuo täälläkin parjattu shopin valikoima.
Ajatella että KalPan U20kin omistaa mustat kotipelipaidat mutta ei liiga edustus?! KalPan Verkkokaupan pelipaita vaihtoehdot on kyllä surkeat, voisi edes olla mustafanipaita myynnissä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös