KalPan oheismyynti & KalPa-shop

  • 7 470
  • 41

Ermundo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Miksi Eetu haluaa tehdä pesäeroa KalPaan juhlissaan? Ilman KalPaa ei kuitenkaan hänellä olisi Stanley cup voittoakaan.
Eiköhän päivänsankari saa ihan itse päättää millaiset juhlat haluaa järjestää. On siinä aika paljon enemmän stressiä ja ylimäärästä hommaa Eetulle, jos juhlissa on Kuopion tori täynnä vs Vuorelan tori. Eetulle ollut häät jne. niin en minäkään haluaisi enää mitään jätti torijuhlia ja käytelyitä ja olalle taputtelijoita.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Aikalailla on mutkat taas vedetty suoriksi.

Luostarinen on SHTssä tai jossain Vuorelan junnuissa pelannut ihan junnuna. Ja vasta C-junnuissa tullut KalPaan/Kuopioon.

Mies haluaa itse pitää juhlat pieninä. Pienemmässä piirissä.

Mies ei ole kirjoilla Kuopiossa ko. kilpailuhetkellä = ei saa torijuhlia kaupungilta.

= Luostarinen haluaa pesäeron KalPasta ja Kuopiosta. Ei edes kuse enää Kuopioon päin.
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Aikalailla on mutkat taas vedetty suoriksi.

Luostarinen on SHTssä tai jossain Vuorelan junnuissa pelannut ihan junnuna. Ja vasta C-junnuissa tullut KalPaan/Kuopioon.

Mies haluaa itse pitää juhlat pieninä. Pienemmässä piirissä.

Mies ei ole kirjoilla Kuopiossa ko. kilpailuhetkellä = ei saa torijuhlia kaupungilta.

= Luostarinen haluaa pesäeron KalPasta ja Kuopiosta. Ei edes kuse enää Kuopioon päin.
14v, täyttämässä 15v taisi olla kun kalpaan siirtyi. Kyllä Eetu ois torin itselleen saanut jos olisi halunnut mutta on pitkän aikaa jo ennen cuppia puhunut että voiton sattuessa juhlitaan Vuorelassa niin hankala mennä syömään sanojaan. Hauska nähdä pytty tänään kotiseuduilla.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Minä kuulin huhua että jos KalPa olisi järkännyt torijuhlat tms. Eetulle, hänen olisi itse pitänyt maksaa 20 000€ niistä.
Paljonkohan tuollaisten lyhyiden torijuhlien järjestäminen maksaa? Jos Eetun osuus olisi ollut 20k€ niin mikä olisi ollut KalPan osuus? 0€ vai olisiko KalPa ottanut jopa pienen siivun itselleen siitä. että järjestää ko. juhlat.
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Kovalle kuulostaa tuo hinta. 200€ tunti taitaa olla lavan vuokra. Järkkärit esiintyjät sun muut. Miten tuo summa nousee lähellekään 20k
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mitenkäs siinä kevään paitasuunittelu kisassa kävi? Valittiinko yhtään kilpailun tuotetta valikoimiin, vai eikö kilpailuun osallistunut kukaan, vai oliko kaikki ideat sitten niin huonoja, että mitään ei laiteta tuotantoon. Pikaisella vilkaisulla shoppia on päivitetty sen verran, että CCM-osio on sinne ilmestynyt, mutta muuten näkyy valikoima olla edelleen kohtuu sama. Kaitsu #81 paitaa ei taida muuten enää olla saatavilla. Toivottavasti kaikki halukkaat kuitenkin saivat omansa.
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Kovalle kuulostaa tuo hinta. 200€ tunti taitaa olla lavan vuokra. Järkkärit esiintyjät sun muut. Miten tuo summa nousee lähellekään 20k
No nousee hyvin äkkiä hinta tuollaiselle torijuhlalle aika suureksi, jos sinne nyt hankitaan esiintymään edes joku vähän nimekkäämpi esiintyjä. Pelkästään keikkapaikkiot pyörii tuollaisissa summissa kesän festareilla, eikä edes saa tuolla 20 000 eurolla mitään nimekkäimpiä esiintyjiä.


E: lisätty lähteeksi Ilta-Sanomien uutinen.
 
Suosikkijoukkue
KalPa
KalPan etusivun bannereissa näkyy hienoja huppareita ccm logoilla. Siitä kun klikkaa niin menee linkit shoppiin mutta siellä ei näitä tuotteita ole myynnissä, vai onko osaavampaa joka löytää ne?

edit. Löytyy näköjään kun osaa/löytää ccm otsikon alta nämä….on taas vitun loogista kun muut hupparit sitten eri kategoriassa…
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Onkohan nuo Game Worn -pelipaidat minkälaisia telttoja? Mietin tässä, että tilaisko vuan tuon uuden fanipaidan M-koolla ja siihen painatuksen "Kiiskinen #19", vai jonottaisko tuota oikeaa Kiiskisen pelipaitaa.
Onhan ne GW:t M-kokoiselle aikamoisia telttoja, mutta ompahan ainakin kasvunvaraa. Siis jos treenaa ahkerasti perinteisillä pelijuomilla ja ruoilla niin se paita saattaa olla joskus vielä ihan sopiva. Eli GW on sijoitus tulevaisuuteen. M-koon fanipaita taas saattaa käydä muutaman kauden jälkeen pieneksi ja sekös sitten harmittaa.
 

Brentti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Savon keltamustat
Onhan ne GW:t M-kokoiselle aikamoisia telttoja, mutta ompahan ainakin kasvunvaraa. Siis jos treenaa ahkerasti perinteisillä pelijuomilla ja ruoilla niin se paita saattaa olla joskus vielä ihan sopiva. Eli GW on sijoitus tulevaisuuteen. M-koon fanipaita taas saattaa käydä muutaman kauden jälkeen pieneksi ja sekös sitten harmittaa.
Onhan ne isoja mutta kyllä nekin menee ihan hyvin päällä. Totuttelee vaan. Ulkonäköero on taas suuri ja GW on paitana jo pelkästään seinällä omaa luokkaansa.
 

perro

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Onkohan nuo Game Worn -pelipaidat minkälaisia telttoja? Mietin tässä, että tilaisko vuan tuon uuden fanipaidan M-koolla ja siihen painatuksen "Kiiskinen #19", vai jonottaisko tuota oikeaa Kiiskisen pelipaitaa.
Kaikki mun game wornit on kokoa XXL. Itse olen kokoa M tai L niin kyllähän paidat roikkuu päällä kuin räkä, mutta ei se haittaa. On siinä aina eri fiilis laittaa game worn päälle kuin fanipaita, jotka toki istuu paremmin päälle. Joskus kylmillä säillä tai kylmässä hallissa oon laittanut takin päälle game wornin ja sitten istuu paremmin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös