Mainos

KalPan liveseuranta kaudella 2024–2025

• 219 778
  • 5 228

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tänään menee heittämällä kymppi rikki, jos KalPa ei nosta jalkaa kaasulta. Toivottavasti painavat niin paljon kuin sielu sietää.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Peli vois olla 8-0, mutta on kuitenkin 5-0 eli ihan hyvä kasvojen pesuhan tuossa on käynnissä joukoiltamme.

Saa suorittaa tusinan täyteen sillä voihan se olla ettei enään ikänä heilutella Jukurin verkkoa tämän illan jälkeen.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Ekaa kertaa jouduin kuuntelemaan ekan erän Savon Aaltojen kautta, koska olin ratissa. Nyt ruudun äärellä.

Tais "radioneitsyys" mennä ihan hyvin :D

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Rissanenkin kevyet 1+3

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mättääkää nyt niitä maaleja että saadaan Curry, Kantner ja Rissanen pörssikärkeen.

Taitaa olla valmennuksenkin siunaus sille, eikö Curry käynyt hakemassa ennen maalia just uuden mailan vaikka oli jo yli minuutin ylivoimaa jauhanut...

Veljkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sortavalan Palloseura, Kalevan Pallo, Leijonat
Just ku kerkesin haukkua Curryn one-timeriä, nii eiköhän tuo perkele vetäse sitte vittuilun minun suuntaan. Täydellinen skode.

tipsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ekaa kertaa jouduin kuuntelemaan ekan erän Savon Aaltojen kautta, koska olin ratissa. Nyt ruudun äärellä.

Tais "radioneitsyys" mennä ihan hyvin :D

Itseasiassa sama homma :D Justiinsa toisen erän alkuun pääsin töllön ääreen ja ”vaan” yksi lisämaali tullut.

Voin omalta osaltani kruisailla aina ensimmäiset erät jos sillä saavutetaan mestaruus. Olen muutenkin aika taikauskoinen. Esimerkiksi jätän hallilla, jos suinkaan mahdollista, auton aina samaan paikkaan ja pyrin muutenkin rutiineihin. Toiminut on tämän kauden osalta ainakin.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Miten ei ollu rankkari? En toki valita, koska ylivoimalla maali on todennäköisempi.

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Miten ei ollu rankkari? En toki valita, koska ylivoimalla maali on todennäköisempi.
Joo maalipaikassa takaapäin isku käsille niin, että kiekko karkasi ja menetti maalipaikan, selvä rankkarihan tuo olisi pitänyt olla.

Mutta samaa mieltä, yv parempi.

Tomahawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Pelsu vois nyt vähän avittaa ja ottaa edes jonkun pisteen SaiPalta.

Klemetti ja Simppa voisi herrasmiehinä koittaa pedata Currylle hattutempun illan kruunuksi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy