Mainos

KalPan liveseuranta kaudella 2024–2025

• 139 519
  • 3 326

Filimonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Nurmeksen Sepot
Saisiko vähän posia? Turhan negatiivinen ilmapiiri nyt. Jne nönnönnöö.

Minä voin sanoa teille positiivi-pettereille, että haistakaa vittu!
Eikös se Alepupin seuraaja aukee kohta?

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palevan Kallo
Saisiko vähän posia?
Ehdin jo kirota itseni alimpana helvettiin, että viinakset loppuivat ja joudun pärjäämään lopun iltaa pelkällä oluella tämän paskan keskellä. Sitten muistin, että viime viikonlopulta pakkaseen oli jäänyt kolmen vartin pullo vodkaa. Kyllä taas hymyilyttää!

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Ehdin jo kirota itseni alimpana helvettiin, että viinakset loppuivat ja joudun pärjäämään lopun iltaa pelkällä oluella tämän paskan keskellä. Sitten muistin, että viime viikonlopulta pakkaseen oli jäänyt kolmen vartin pullo vodkaa. Kyllä taas hymyilyttää!
Itsellä kuuteen meno aamulla ja baarissa jo tullut aika monta nautittua. No tarkoitus oli vain muutama juoda ja himaan. Nyt käyn kyllä vielä kaupan kautta ja sitten ehkä himaan.

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kateeksi käy, itsellä vain kaljaa. Mutta olen päättänyt mennä tämän illan posin kautta. Organisaatio on hieno ja tappio HPK:lle ei merkkaa mitään. Myös Karjalainen on hieno valmentaja, Anssi hieno utj ja Saksman parasta mitä olla voi.

NumberFour

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Chiefs, Arsenal, Ronnie O.
Aiemmin ei mahtunut Larsen, nyt ei mahdu enää edes Kiiskinen...

... ylivoimaan nimittäin. Samaan aikaan siellä pyörii Korhonen ja Simontaival, jotka eivät saa YHTÄÄN VITTU MITÄÄN aikaan.

Pinna alkaa olla täynnä aika lailla tätä touhua.

Voiko tässä vaatia päävalmentajaa vai utj:ta pihalle, kun nimivahvalla poppoolla mikään ei toimi edes vähää alusta?
Eipä Kiiskisellä pitäisi olla mitään asiaa edes kokoonpanoon, tällä hetkellä hyökkäyksen heikoin lenkki.

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palevan Kallo
Ai että sitä ulinan määrää vastustajan kannattajakunnassa, jos KalPalainen olisi vastaavan iskun tehnyt divarikerhon pelaajaan. Toki nytkin Allu varmaan feikkasi ja avasi vain naudan verellä täytetyn pussin hanskansa sisältä jäälle.

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue

Korjelovits

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Itse olen siihen pisteeseen päässyt tämän kauden osalta, että ei enää oikein kiinnosta. Osan matsista katselin, mutta ekan erän jälkeen menin makkariin nostelee punttia, jotta saisin ajatukset muualle. Vika erää vilkasin 1-3 tilanteeseen saakka.
KalPaahan sitä lopun elämän kannatetaan, mutta on tämä loppuen lopuksi kuitenkin viihdettä. Ja viimeiset kuukaudet viihtyminen on ollut hiukan kyseenalaista. Ei oikein enää usko riitä tämän kauden ja valmennuksen osalta. Nostan hattua teille, jotka jaksatte hallille mennä kerta toisensa jälkeen oli meno minkälaista tahansa. Itse en siihen kykenisi.

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki hoitaa harmituksen viinalla. Mulla on huomenna töitä.
Mulla alkaa vuoro kuudelta ja silti olen baarissa. ei se nyt niin nuukaa ole. Jos et ole humalassa, niin ei ketään pieni darra haittaa.

Boston -68

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa. Vahva sympatia "kasvattajaseura" JYPille.
Ollaan sitten 5 ottelun tappioputkessa. Hyvä alku ja HPK oli täysin kädetön. 1 erän 3 viimeiselle minuutille saakka. Sitten Simontaipaleen taikavarpu numeroihin ja erän loputtua oltiin tappiolla. HPK sai lisää uskoa onnistumisten myötä ja KalPan kopissa ensinmäiset rupesi jo pelkäämään tappiota. Ensinmäisen erän kädetön HPK ei ollutkaan enään niin kädetön, myös oman mailan puristusta tuli. Tämmöisen 4 ottelun tappioputken katkaisu olisi ollut henkisesti erittäin tärkeää. Tässä positiossa tärkeintä olisi, että ei anneta peliä käsistä lahjana, kuten tänään. Kuten huomataan yv-pelikään ei enään toimi. Mentaalipuolen paine näkyy ja jatkossa tappioputken jatkuessa se ei ainakaan helpotu. Tämä on toistoa, mutta ottelu ratkesi 3 minuuttiin, 1 erän lopulla. Oppiko joukkue mitään? Jos aiempaa katsoo niin en usko. Joukkueen pelikuri olisi itsestäni se ensinmäinen oppi. En vain usko, että sitä saadaan hanskattua, eihän se ole onnistunut koko kautena. Jos kopissa ei ole ketään jolla on auktoriteettiä sitä saada pois, niin näillä mennään.

Pelinappula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
"Mikki hiiret mättähältä mättähälle käy ja pikkujalat vilikahtaa"

Eipä mulla muuta, kaikille hyvät humalat keillä semmoset päällä on tai tulossa.
Ollaan uskossa vahvoja, vielä tulee se meidän vuosi!

SteveLarmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Paljonko oli Kalpan maaliodottama tänään? Vastustajat ovat löytäneet pettämättömät avaimet Kalpan kaatoon: tee varsinaisella peliajalla vähintään 2 maalia, simppeliä.

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palevan Kallo
Paljonko oli Kalpan maaliodottama tänään? Vastustajat ovat löytäneet pettämättömät avaimet Kalpan kaatoon: tee varsinaisella peliajalla vähintään 2 maalia, simppeliä.
Reilut kolme maalia. Voi taas Karjalainen kohottaa maljaa ja huutaa veljien kaa salut bussissa matkalla kohti Espoota.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy