1/6 ihan hyvä. Vittuakos noilla pisteillä. Puhkee vielä pistepussista pohja, jos liian paksuks turpoo.On se tuo pelin tappaminen vaikeaa...6 pistettä oikein tarjottiin tällä viikolla mutta eipä kiinnosta. Pidetään sarja tasaisena....
Mutulla Oulussa, ja sieltä se alamäki onkin lähtenyt eikä loppua näy..Millon ollaan vittu tehty maali viimeks rankkareilla?
Klemetti on ihan paska. Sen voisi samantien laittaa pois ja toivottavasti ei vetäisi enää ikinä KalPapaitaa päälle. Noita mikkihiiriä on jo kylliksi.Joo o jälleen vastustajan maalivahti pelas pisteet meiltä pois.
Yrittämisestä ei voi moittia ja Lekkas pelas tosi hyvän pelin myös.
Porukka täällä huutelee simpan penkittämisennperään, mutta mites tuo Klementti? Ei tuo mielestäni mitään tällä hetkellä kakkoskenttään, on aika yössä koko ukko. Mites ois jos se Kapanen laitettais klementin tilalle kakkoseen?
Jotain järkeä nyt näihin viestihin ei vaan jaksa lukea tälläistä p.skaa..Klemetti on ihan paska. Sen voisi samantien laittaa pois ja toivottavasti ei vetäisi enää ikinä KalPapaitaa päälle. Noita mikkihiiriä on jo kylliksi.
No kerro sitten mielipide, kun ei jaksa lukea tällaista paskaa.Jotain järkeä nyt näihin viestihin ei vaan jaksa lukea tälläistä p.skaa..
Mitä herra Klemetti on tuonut? Kuinka monta peliä ratkonut. Mitä se lopulta oikeasti saa edes aikaa. Perustele tai lopeta tuo vinkuminen. Sitä varten on tuuli.Jotain järkeä nyt näihin viestihin ei vaan jaksa lukea tälläistä p.skaa..
No vastaa nyt? Kauhee kiire oli mun viestiin vastata, mutta kun Herralta kysyy niin kestää.Jotain järkeä nyt näihin viestihin ei vaan jaksa lukea tälläistä p.skaa..
Mitä herra Klemetti on tuonut? Kuinka monta peliä ratkonut. Mitä se lopulta oikeasti saa edes aikaa. Perustele tai lopeta tuo vinkuminen. Sitä varten on tuuli.
No vastaa nyt? Kauhee kiire oli mun viestiin vastata, mutta kun Herralta kysyy niin kestää.
Mutta 0+0=0. Ihan sama onko omankylän poika vai ei. Näitä suojatyöpaikkoja on muutenkin KalPassa liikaa. Kuka tilalle, joku miehen kokoinen. Skalicky koska vaan Klemetin tilalle.En ollut kohdepelaaja sun provoilussa nyt mutta vastaan omalta osaltani kuten tein toiseen ketjuun Karjalaisen Jerestä.
Eilen Klemetti sai aikaan yhden miinuksen tilastoon ja viisi laukausta. Maaliin on kovin vaikea osua kuten on muillakin. Mutta ei enää ikinä paitaa päälle? Kuka tilalle?
Vetää kuitenkin jotain 17min peliaikaa joten isot saappaat on korvaajalle. Itse laittaisin kokoonpanon ulkopuolelle tällä hetkellä monta muuta ennen Klemettiä. Esimerkiksi Kiiskinen. Klemetti on tällä hetkellä yritteliäs ja minusta ansaitsee paikan kokoonpanossa. Kokoonpanossa jota totta kai voisi hieman ravistaa kuten aiemmissa viesteissä olen sanonut. Maltillisesti. Vaihdetaan esimerkiksi yhdet laiturit ykkösestä kakkoseen ja yhdet kolmosesta neloseen.
Niin kehuttu kuin meidän nelonenkin on ollut niin kyllä mä siihenkin jotain kokeilisin.
Loppuun pieni toive hiljaiselle miehelle. Ota happea. Tuolla tahdilla moderaattorit laittaa sut vilttiin viikoksi.
Eteenpäin.
Mutta 0+0=0. Ihan sama onko omankylän poika vai ei. Näitä suojatyöpaikkoja on muutenkin KalPassa liikaa. Kuka tilalle, joku miehen kokoinen. Skalicky koska vaan Klemetin tilalle.
KalPassa on aivan liikaa näitä sulka päässä 175cm jätkiä. Ei oo yllätys että pisin jätkä johtaa maalipörssiä. Paras maskipelaaja, yllättäen, Kantner. Me tarvitaan kokoa tuonne. Ei uskoisi, mutta se ratkasis monta ongelmaa.Eli Tshekin liigasta pelaaja tilalle joka on tehnyt aikalailla identtiset pisteet Klemettiin verrattuna (hieman taisi jopa olla huonommat). Sellainen hauska fakta että Klemetin ennätyspisteet liigassa on 35 ja nyt niitä on 30 ja tulee pommin varmasti tekemään tuon yli tällä kaudella. No jos ei kelpaa niin sitten ei kelpaa.
Siinä olet oikeassa että aivan eri rooliin tulisi kun vahvuudet on erilaiset. Olisi Kantnerin tapainen mutta huonompi kuin Kantner. Tämä erilainen rooli voisi toki piristää joukkuetta