Oli se kentällä mielestäni senkin jälkeen. Ainakin ihan kunnossa näin livenä nähtynä oli.Loukkaantuiko Kapanen siinä töötissä, missä maila lensi pukukoppiin, kun ei näkynyt erän lopulla jäällä?
Haastoiko Sport jonkun aiemman tilanteen, kun isoa rangaistusta etsivät kuuluttajan mukaan?Osaako joku sanoa mitä siinä videolta katseltiin? Vai mentiinkö muuten vaan katselemaan Kovan kotivideoita?
Niin itse ajattelin että katsoisivat sitä kun Simontaival otti kiekon korkealla mailalla haltuun ennen maalia, mutta ei sitä kyllä isona rangaistuksena katsottaisiHaastoiko Sport jonkun aiemman tilanteen, kun isoa rangaistusta etsivät kuuluttajan mukaan?
Niin itse ajattelin että katsoisivat sitä kun Simontaival otti kiekon korkealla mailalla haltuun ennen maalia, mutta ei sitä kyllä isona rangaistuksena katsottaisi
Joopa joo.. sepä siitä ilosta ja kurinalaisuudesta.Enpä muista, että milloin viimeksi tai minun näkemänä milloinkaan olisi joukkue ollut noin kurinalainen ja tehokas. Toki vastustaja auttaa asiassa, mutta silti.