Aika korkea!Luotto kolmen promillen luokkaa, että tästä noustaan.
Aika kova luotto. Itsellä 0,5. Kohta on kolmen promillen luokkaa päässä, kun ei tätä muuten viitti katella.Luotto kolmen promillen luokkaa, että tästä noustaan.
Ikävä asia että kaksi näistä hyökkääjistä jotka tekee tätä on samassa kentässä. Mielestäni 2kenttä toimi paremmin kun siinä oli Simontaival.Simpalle kyllä täytyy nostaa hattua tuosta, ettäon varmaa ainoa joka ajaa tuonne maalille.
KalPan pelissä ainut mikä toimii on vaihtoaition oven saranat.Ikävä asia että kaksi näistä hyökkääjistä jotka tekee tätä on samassa kentässä. Mielestäni 2kenttä toimi paremmin kun siinä oli Simontaival.
Miksi toivot näin?Ei kiinnosta enää. Toi joukkue on sysipaska. Toivottavasti sijoitus on 13 kun runkosarja on ohi. Tammisen sanoin: Mä häpeän.
Tuo nimimerkki nyt oikeasti ole mikään kannattaja, pelkkää negaa työntää joka tuutista palstalle.Miksi toivot näin?
Huomattu on täälläkin.Tuo nimimerkki nyt oikeasti ole mikään kannattaja, pelkkää negaa työntää joka tuutista palstalle.
Huh, onneksi vain kahdella ei kulje. Oon jo luullu että koko joukkue sakkaa.Mäenpään ja Kantnerin anti 5v5 pelissä ykköshyökkääjinä tällä hetkellä pyöreä nolla.
Joo ei kenelläkään kulje mutta tuloksenteossa kun on vaikeuksia niin katseet kohdistuu kärkipelaajiin.Huh, onneksi vain kahdella ei kulje. Oon jo luullu että koko joukkue sakkaa.
Ehdottomasti Kapaselle mahdollisuutta kärkiketjuihin, tää vaikuttais hyvältä.Pete, nyt kun kuitenkin luet tätä palstaa, niin laitappa kolmoseen seuraava kokoonpano:
Mäenpää-Curry-Kantner
Kapanen-Rissanen-Karjalainen
Kombe-Korhonen-Simontaival
Klemetti-Lantta-Okany
Mononen-Larsen
Kaňák-Westerlund
Elorinne-Ruotsalainen
Lappalainen
Ja Lekkas maaliin, jospa se herättäisi ton lammaslauman.