KohtuPora36
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, Veljmiehet, QPR, C.F. Real Madrid
Maaliodottaman voitto on jo puolivoittoa, hehheh...Klemetti ja Simontaival luo taas sitä maaliodottamaa muttei maalia.
Maaliodottaman voitto on jo puolivoittoa, hehheh...Klemetti ja Simontaival luo taas sitä maaliodottamaa muttei maalia.
Joo oon huomannut saman ja ikävä sanoa, mutta viimeiset pelit on kyllä ollut aika huono muutenkin. Ei tunnu oikein mikään onnistuvan ja sama on Mäpällä.Simontaival on kyllä erikoismies paitsioon ajautumisessa.
Vituttaa kyl urakalla Mäpän tän hetkinen meininki, potentiaali on kumminkin ihan koko Liigan kärkiukoksi, jospa se siitä vielä... Mulle kyllä kelpaa että vuoden vaihteen jälkeen ukkeli saa laitettua turbon päälle ja loppu on historiaa :DOn toi Mäenpää vaan todella huono tällä hetkellä, tässäkin erässä 0 hyvää ratkaisua
Silti Kassu on sentään saanut enemmän aikaan, kuin Mäpä. Toki en kiistä, etteikö molemmilla olisi peli yskinyt viime peleissä, mutta Mäpällä se peli on yskinyt ja ollut jopa aivan umpitukossa koko alkukauden.Joo oon huomannut saman ja ikävä sanoa, mutta viimeiset pelit on kyllä ollut aika huono muutenkin. Ei tunnu oikein mikään onnistuvan ja sama on Mäpällä.
Siinä oot ihan oikeessa. Toivotaan, että tuo Simppa, Klemetti, Curry sais ketjuna onnistumisen tänään niin jospa se siitä aukeis. Mäpän kohdalla ei varmaan auta kun odotella, että se luistin alkais liikkumaan kunnolla kuten Kapasella viimekaudella vuodenvaihteen paikkeilla.Silti Kassu on sentään saanut enemmän aikaan, kuin Mäpä. Toki en kiistä, etteikö molemmilla olisi peli yskinyt viime peleissä, mutta Mäpällä se peli on yskinyt ja ollut jopa aivan umpitukossa koko alkukauden.
Todellakin ja uskon, että kohta heilläkin kihahtaa.Siinä oot ihan oikeessa. Toivotaan, että tuo Simppa, Klemetti, Curry sais ketjuna onnistumisen tänään niin jospa se siitä aukeis. Mäpän kohdalla ei varmaan auta kun odotella, että se luistin alkais liikkumaan kunnolla kuten Kapasella viimekaudella vuodenvaihteen paikkeilla.
Ja kaiken lisäksi on mielestäni roolinsa nähden ihan ok tehojakin napsinut. Tykkää myös näyttää tarvittaessa kulmahammasta vastustajan kavereille. Upea herra kaikinpuolin!Kombelta taas mahtavaa peliä ekassa erässä. Jagrmaisella kiekonsuojauksella piti hienosti hyökkäyspeliä käynnissä. Yllättävän hyvä pelaaja ollut tähän jengiin, vaikkei pisteillä mässäilekään.