KalPan liveseuranta kaudella 2024–2025

  • 7 452
  • 146
Suosikkijoukkue
KalPa
Nyt jos jotain on opittu noista edellispeleistä tällä kaudella niin pitäisi tulla tyly esitys jossa jokainen ukko laittaa parasta pöytään sen 60min eikä yhtään anneta löysää vaikka Tepsi eilen on pelannutkin ja kärkiukkoja puuttuu, niin niitä puuttui Jypiltäkin.
Kuten olen sanonut, loistosuoritus 60min tulee vasta parempia vastaan pelatessa. Muita vastaan voi löysäillä. Neljänsiähän sitä mielestämme ollaan, että näitä kihnutus pelejä on luvassa.
Toivottavasti olen väärässä!!
 

Boston -68

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa. Vahva sympatia "kasvattajaseura" JYPille.
TPS:llä poissa top 5 pelaajista tänään Marjala, Palmu, Lindroth, Wernblom ja Werner. Lisäksi pelasivat eilen Turussa, kun KalPa huilasi täällä. Tänään ei sitten ole pienintäkään tekosyytä ottaa mitään muuta kuin 3 pistettä.
Tämän on myös veikkaus huomioinut. KalPa 1.67 vs TPS 4.30 Minusta tepsin kerroin on kyllä kova, poissaolot ja lepoetu huomioidenkin..
 

Boston -68

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa. Vahva sympatia "kasvattajaseura" JYPille.
Jospa ois Larsenilla vain puujalka. Näytti vähän siltä, että ois mahdollista, mutta eipä sitä täältä käsin voi tietää.
Toivotaan todella näin. Pahinta skenaariota ei viitsi edes esiin tuoda. Tämä olisikin ollut liian positiivista..
 

Visiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Kuopion KalPa
Larsenilla on sitten uusi lempinimi -- WSOP. :D
 

Tomahawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vittu noita tilastoja Westerlundista ja Salinista kyllä minä silmiini enemmän luotan.

Ei, ehkä vielä kiekollinen varmuus ole Filipillä vielä alkukaudesta huipussaan, mutta ei kyllä vastustajan maalin johtaneita virheitäkään tule mieleen.
 

KohtuPora36

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Veljmiehet, QPR, C.F. Real Madrid
Vittu noita tilastoja Westerlundista ja Salinista kyllä minä silmiini enemmän luotan.

Ei, ehkä vielä kiekollinen varmuus ole Filipillä vielä alkukaudesta huipussaan, mutta ei kyllä vastustajan maalin johtaneita virheitäkään tule mieleen.
Jep :D ja joka välissä verrataan samojen pelaajien "tilastoja", voisko heräillä jossakin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös