KalPan liveseuranta kaudella 2024–2025

• 192 879
  • 4 528

LL90

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, KalPa
Mä pidin eilistä peliä rästipelinä, millä voidaan kuroa/pitää top-4 sija. Mutta jos nuo rästipelit hävitään, niin ei niistä ole mitään hyötyä. Nimenomaan ne pelit pitää voittaa. Edessä vielä pari peliä mm.ilvestä vastaan. Sieltä ei välttämättä tule yhtään pistettä. Niin hupsista, pian ollaan taatusti ulkona.
Huominen Pelicans peli pitää voittaa, varsinaisella. Koska top-4 porukasta KalPalla on vähiten suoria voittoja ja nehän ratkaisee, jos ollaan tasoissa.
Jos tänään IFK ja Lukko voittaa, niin KalPan tie 4 parhaan joukkoon vaan käy vaikeammaksi.
Tämä on karua, mutta totta.

Edit: IFK:lla yksi vähemmän, mutta jos ja kun voittaa tänään, niin yhtä paljon ja piste-ero meihin on 5.
Kyllä sija 1-4 on itseasiassa aika kaukana vielä. Siksi tällä viikonlopulla on iso merkitys.
kyllä onhan sillä merkitystä en sitä sano ja olen samaa mieltä, että jokainen tappio ja varsinkin samoista sijoista pelaavia vastaan hankaloittaa tilannetta.

Ei ehkä pitäis itse kommentoida, kun en pysty samaistumaan monien "ranteet auki tunteen purkauksiin" (vähän liioiteltuna ehkä!). Ehkä joskus se tulee itsellekin :)

Mutta jokatapauksessa, eilinen oli ja meni. Edelleen taistelu jatkuu!

Slaninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa
Eilen oli kova peli, kyllä tasoeron huomaa joukkueisiin meidän ala -ja yläpuolella. Tykkäsin vaativasta ja vauhdikkaasta pelistä, vaikka ei nyt voitettukaan. Saipalle hävitään vieraissa maalilla, kotona voitetaan reilusti. Kotietu tulee olemaan tämänkin kauden vikoissa peleissä erittäin tärkeä KalPalle.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
HIFK vs JYP
  • 2.06
  • 4.10
  • 3.10
Jukurit vs K-Espoo
  • 1.96
  • 4.20
  • 3.30
KooKoo vs Ässät
  • 1.65
  • 4.60
  • 4.35
Pelicans vs Sport
  • 1.80
  • 4.20
  • 3.85
Tappara vs TPS
  • 2.20
  • 4.10
  • 2.84
Lukko vs Kärpät
  • 1.76
  • 4.65
  • 4.20
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy