KalPan liveseuranta kaudella 2024–2025

• 158 097
  • 3 806

LL90

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, KalPa
Seiskapakki Salmela eniten peliaikaa puolustajista 19.43 min
Salmelaakin heitettiin rankasti bussin alle kun tänne saapu. Itte olin hiljaa ja päätin, että seurataan tilannetta.

Kuten Kanakin kohdalla, se vaati joitain pelejä, että tottu KalPan pelityyliin ja mielestäni täyttää tonttinsa paljon paremmin kuin Iivari Räsänen. On iso kaveri, antaa hyvän ensimmäisen syötön ja on osoittanut hyökkäyspäässäkin, että pystyy hieman kiekollakin pelaa. Hyvä Salmela!

Suosikkijoukkue
KalPa
Salmelaakin heitettiin rankasti bussin alle kun tänne saapu. Itte olin hiljaa ja päätin, että seurataan tilannetta.

Kuten Kanakin kohdalla, se vaati joitain pelejä, että tottu KalPan pelityyliin ja mielestäni täyttää tonttinsa paljon paremmin kuin Iivari Räsänen. On iso kaveri, antaa hyvän ensimmäisen syötön ja on osoittanut hyökkäyspäässäkin, että pystyy hieman kiekollakin pelaa. Hyvä Salmela!
Näin juuri! Minnuu hiertää vähän sellanen mentaliteetti fanikulttuurissa, että ollaan omia heittämässä bussin alle heti, usein jopa ilman tilaisuutta näyttää. Hyvä ottaa huomioon myös se, että pelityyli x voi olla ihan surkee kombo yhessä joukkueessa ja toimia toisessa. Oliko se Salmela jotain -13 Ässissä ja nyt -9. KalPan pelien osalta +1.

Veljkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sortavalan Palloseura, Kalevan Pallo, Leijonat

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Hämmentää Jyppiläisten paikallisvastustaja-asenne jotenkin. Minulla ei ole vuosiin Jyp enää sytyttänyt erityisesti.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy