Ensi vuonna todennäköisesti kokoonpanossa saa olla 3 pelaajaa jotka ovat vuosikertaa 85-87. Tämän lisäksi perinteiset 5 pelaajaa luokasta -88. Eli siinä on jo kahdeksan kaveria. Sit 89-> kavereita on kokoonpanossa ainakin 7.
Itse olen ainakin ymmärtänyt, että yli-ikäisiä saisi edelleen kokoonpanossa olla vain se viisi kappaletta, joista pari voisi olla 85-87 syntyneitä. Tosin en ole itse asiasta mistään lukenut, vaan olen vain kuullut tällaisia puheita. Melko mielenkiintoista olisi, jos kokoonpanossa voisi olla yhteensä kahdeksan yli-ikäistä pelaajaa ensi kaudella. Mutta kuten sanoit, katsellaan...
Vaan olipahan eilen valtava kiekkorieha Kuopiossa! En olisi ikinä uskonut, että tällainen karnevaali saataisiin aikaan A-juniorien pelissä! Saavuin hallille vajaa tunti ennen pelin alkua, eikä ollut mitään toivoa saada autolle parkkipaikkaa hallin läheltä. Hallissa sisällä olin noin kolme varttia ennen pelin alkua ja käytännössä kaikki istumapaikat oli jo varattu! Paitsi yleisön määrä, myös tunnelma yllätti erittäin positiivisesti. En muista, että yhdessäkään miesten pelissä olisi ollut vastaavaa mökää tällä kaudella. Huikeaa! Myös standing ovationit pelin lopussa ja pitkään pelin jälkeenkin oli hienoa katseltavaa. Kiitokset vaan kaikille mukana olleille!